HS:n päivän miesvihakirjoitus
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011886291.html
"Herrasmies" on ummehtunut menneisyyden käsite miehelle joka laittaa naisen etusijalle. Nykyään meillä on tasa-arvo ja niin naiset kuin miehet seisovat omilla jaloillaan eivätkä ole kumartelemassa toisiaan epäterveillä tavoilla.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta jäi kertomatta mikä hänestä tuossa artikkelissa on miesvihaa.
Nainen valittamassa siitä, että naista kohdellaan tasa-arvoisesti - eli ei nosteta jalustalle ja palvota kuin prinsessaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ne tyhmimmät punaniskat on edelleen siellä toimituksessa sisällä, kun journalisti ei tunnetusti osaa ottaa minkäänlaista kritiikkiä vastaan, saati että ottaisi siitä opikseen.
Mut sitten taas tuhat alapeukkua ja jotain jankutusta epäolennaisuuksista jolla servataan kritisoija ja voidaan jatkaa entiseen malliin mitään oppimatta.
Servaat itse itsesi jokaisella tyhjänpäiväisellä kommentillasi. Sönkötät sontaasi ja jakelet toimittajan ammattia ihmisille. Koita keksiä jotain järkevämpää tekemistä.
Eipähän tarvi enää kumarrella typeriä ämmiä. Varsinkin feministejä, nauttikoot voimaantumisestaan. Toivottavasti viettävät loppuelämänsä turvonneena, yksinäisenä ja rakkaudettomana. He ansaitsevat saman kohtalon mitä ne miehet kenen elämän ovat menneet tuhoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hs on MV-lehden maksullinen versio. Jopa Seiska alkaa olla laadukkaampi sisällöltään. Suurin osa lukee Hesaria vain siksi, kun siinä nimessä mainitaan Helsinki. On jotenkin hienompaa näyttää lähipiirille, ettei lueskele mitään Kainuun sanomia vaan HELSINGIN sanomia, vaikkei ole koskaan Jyväskylää etelämpänä käynytkään.
Kerro mitä lehteä suosittelisit Hesarin tilalle.
Lue ulkomaisia oikeasti jotain journalistisia standardeja noudattavia lehtiä. Voit samalla yllättyä siitä, että maailmalla tapahtuu paljon sellaista mitä hesari ei "muista" kertoa suomalaisille. Mahdollisimman monipuolisesti toki. Joka lehdellä on jotain bias:ia, mutta suomi on siitä ainutlaatuinen että koko tää ns. valtamedia pakotetaan yhteen ja samaan totuuteen painostamalla toimittajat ruotuun jos nuo haluaa pysyä alalla suomessa. Muualla maailmassa sentään maan sisällä on eri näkökulmia eri lehdissä jos kyse ei ole diktatuurista.
Ja sata nopeaa alapeukkua suomen propagandamedialta :D :D :D
Lol, teidän kanssanne. Te todistatte itse olevanne täysi vitsi journalismin kannalta jo pelkällä ylimielisellä palstakäytäksellänne.
Ja vieläkään ei tule sitä vastinetta. Kertokaa nyt jo hyvät ihmiset mitä lehteä pitäisi lukea.
Voi jeesus että suomalainen journalisti voi olla avuton. Toivottavasti joku ei maksa sinulle palkkaa tuosta.
Hetkinen, täällä kiljutaan kitarisat pitkällä että Hesari on roskalehti ja valehtelee, ja kun kysytään suosituksia mikä olisi hyvä vaihtoehto, se on kysyjän vika? Aikamoista spinnausta, sanoisin.
Vaihtoehtoja ei oikein ole. Kaikki lehtimedia on eriasteisesti rappiolla, siis tunkkaisella ideologialla myrkytettyä. Eli ne joita totuus kiinnostaa etsivät sen verkosta eri alustoilta ja netti-pienmediasta.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvi enää kumarrella typeriä ämmiä. Varsinkin feministejä, nauttikoot voimaantumisestaan. Toivottavasti viettävät loppuelämänsä turvonneena, yksinäisenä ja rakkaudettomana. He ansaitsevat saman kohtalon mitä ne miehet kenen elämän ovat menneet tuhoamaan.
Siitä samaa mieltä että pahuuden ei toivoisi pääsevän kuin koira veräjästä vaan että tästä seuraisi ns lasku perästä.
Vierailija kirjoitti:
Kritiikki tiettyjen miesolettujen huonoa käytöstä kohtaan: miesvihaa.
Miksei samaa ryöpytystä kohdisteta koskaan naisten moukkamaisuuteen, julkiseen sekoiluun tai muuhun paheksuttavaan toimintaan, jota myös aivan taatusti tapahtuu??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen valittamassa siitä, että naista kohdellaan tasa-arvoisesti - eli ei nosteta jalustalle ja palvota kuin prinsessaa.
Oven auki pitäminen ei ole palvontaa. Pidän sitä auki myös miehelle, joka tulossa seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Pojat pojat kyllä se on paljon parempi, että on erilaisia medioita eikä olla missää Pohjois-Koreassa. Jos joku haluaa lukea sosialistipropagandaa hesarista tai venäläispropagandaa MV-lehdestä niin siitä vaan. Paljon huonompi tie jos lähdetään kieltämään medioita
Paljon totuudellisempi MV on kuin globalistituutit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin yllätä että punaniskaiset juntit pahoittavat mielensä herrasmiehistä.
Olemme edenneet siihen pisteeseen, että vain punaniskajuntit kannattavat tasa-arvoa.
Olet tainnut käsittää herrasmiesmäisyyden väärin jos luulet että se on joku tasa-arvon este.
Päin vastoin.
Sen vastapariksi kaivataan hyvä nainen-käsitettä. Hyväksyttekö te sen, että naisille annetaan ulkopuolelta raamit yhteiskunnallisesti hyväksyttävällä toiminnalle ja käytökselle? Vain siinä tapauksessa pidän herrasmiesmäisyyttä hyvänä. Käyttäytymusnormien täytyy koskea kaikkia, eikä vain miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ans olla, jos mies pyytää feministiltä penniäkään apua. Sitä saa mitä tilaa. Kulttuurisodan aloitti intersektionaalinen vasemmisto, jonka mielestä miehet ryhmänä sortaa naisia. Jopa hiilikaivostyöntekijät, paskapukien avaajat ja etulinjassa taistelevat ukrainalaiset.
Kuten aina Karl Marxin kanssa, suurin kärsijä on lopulta aina sen valheisiin uskonut kuuliainen idioottiparka.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin koet olevasi vastuussa omasta elämästäsi ja käytöksestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö hs jutun myös herrasnaisen moitteettomasta käytöksestä ja mitä kaikkea tähän sivistystasoon kuuluu? Niiaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tällä on jos sinut on leimattu f-Vallan toimesta vaikka hyödyttömäksi siaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oven auki pitäminen ei ole palvontaa. Pidän sitä auki myös miehelle, joka tulossa seuraavana.
Jännä kun en ole yhdeltäkään naiselta tuota elettä koskaan saanut itse
Mutta minun pitäisi siis "tasa-arvon" nimessä tehdä tuo naiselle?
Tuo ei ole tasa-arvoa nähnytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Ei sinun tarvitse käyttäytyä hyvin jos et halua, mutta älä kuitenkaan pahastu jos sinulle sanotaan että käytöstavoissasi olisi parantamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Ei sinun tarvitse käyttäytyä hyvin jos et halua, mutta älä kuitenkaan pahastu jos sinulle sanotaan että käytöstavoissasi olisi parantamisen varaa.
Tulihan se sieltä. Heti olet kääntämässä tämän minua vastaan. Minun ongelmakseni. Mutta niinhän kiusaajat aina tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tällä on jos sinut on leimattu f-Vallan toimesta vaikka hyödyttömäksi siaksi?
Miksihän tuntemani miehet eivät ajattele noin? ... ja avaavat niitä ovia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Heti olet kääntämässä tämän minua vastaan. Minun ongelmakseni. Mutta niinhän kiusaajat aina tekevät.
Millä tavoin hyvä käytös on kiusaamista? Eikö sinulle opetettu kotona käytöstapoja? Jos ei, niin et myöskään itse opetellut niitä myöhemmin? Hyvät käytöstavat hyödyttävät myös niin käyttäytyvää itseään.
Miksi teet oletuksia tuntemattomista ihmisistä? Antaa sinusta aika pöljän kuvan.