Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiä ja tytärtä viiden tunnin välein.

Vierailija
28.07.2026 |

Sinkkumiehenä ollessani sain panna   äitiä ja tytärtä samassa sängyssä. Äiti lähti töihin  aamukuudeksi ja sitä  ennen olin pannut häntä.

Tytär oli aamuvarhaisella lehtiä jakamassa kun hän tuli kotiin jossa minä vielä olin juuri suihkusta tulleena  pikkukalsarit jalassani.. tytär meni suihkuun  ja sieltä tuli keittiöön ja   oli ilkoden alasti  , tuli lähelle  ja  työnsi   nätin tissin  huulilleni.

No jopas jotakin , tuumasin ja  kaluni  reakoi heti..

Tytär  otti  kädesräni rohkeasti kiinni ja ohjasi samaan sänkyyn jossa minä olin pannut hänen äitiään.

Aikeet ja intohimon halut olivat korkealla. Kysyin  joko olet täyttänyt 16 vuotta hän sanoi että viimeviikolla ja  on e-pillerit otettuna.

Miten tästä eteenpäin jääköön lukijan  päätettäväksi. Jokatapauksessa tämä oli antoisa ja mieleenpainuva  treffireissu kun sain palla paljaalla molempia.

Siihen reissuun  vierailut loppuivat koska  äiti olisi jatkaa suhdetta . Kemiat eivät kohdanneet tämän eronneen rouvan kohdalla.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tyttärellä oli piukempi pillu ja kiinteämmät rinnat. Klitorita en ehtinyt tutkia.

Sormetin 16-vuotiaan tytärpuolen tukahdutettuun tärinäorkkuun keittiössä samalla kun naisystävä katsoi TV:tä olohuoneessa.

Tyttö tuli suihkusta illalla naama punaisena ja tukka märkänä pelkässä kylpytakissa viereeni kiehnäämään kun istuin keittiön pirtinpöydän ääressä penkillä kahvikupin kanssa lukemassa. Siitä se sitten lähti. Tyttö oli ujo, tiukka, valuvan märkä eikä yllätyksekseni enää neitsyt, minkä totesin työnnellessäni sormeani hänen sisällään varovasti ja maiskahduksia välttäen.  

Tytärpuoleni alkaessa voihkia suutelin häntä suulle ettei hänen ääntelynsä olisi hälyttänyt hänen äitiään ja pidin häntä tiukassa syleilyssä hänen väristessään orgasmissa. Tytärpuoleni viipyi vielä hetken rintaani vasten, hymyili kauniisti, antoi vielä suukon poskelleni ja meni siitä sitten huoneeseensa nukkumaan varmastikin hieroen itselleen vielä toisen tai parikin orkkua ennen nukahtamista.

Mentyämme naisystäväni kanssa viimein levolle myös rakastelin häntä yrittäen kovasti kuvitella tuon tytärpuoleni alleni, mutta en millään onnistunut liian erilaisen vartalon ja löysän pillun vuoksi.

Emme koskaan vieneet hommaa pidemmälle tytärpuoleni kanssa eikä tuon illan episodi aiheuttanut mitään ongelmia välillemme. Naisystäväni ei koskaan saanut tietää tapahtuneesta.

Ihana tyttö! Vieläkin pelkkä muisto saa paisumaan!

Rakastelimme usein tytärpuoleni kanssa pikaisesti ennen töihin- ja kouluunlähtöä niinä aamuina, jolloin naisystäväni oli lähtenyt jo aiemmin aamuvuoroon. Tuo yhteinen hetkemme antoi meille molemmille voimia ja jaksamista ja itse kaipasin sitä aivan erityisesti niinä aamuina, jolloin tytärpuoleni äito oli edellisenä yönä pihdannut. Tytärpuoleni oli nuori, elävä ja elämänjanoinen keijukainen, aivan toista kuin se kuivunut kanto, jonka kanssa jaoin vuoteeni.

Vierailija
22/22 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kehitysvamma sinulla on, Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan