Mitä naiset näkevät lentäjissä?
Kun kerran täällä niitä niin kovasti naiset tuntuvat ihannoivan.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjässä minä, nainen, näen lentäjän, ammattilaisen joka vie hengissä perille. En yhtään mitään muuta. Ei kannata yleistää jonkun palstaprovoilijan vuoksi koskemaan kaikkien naisten mielipidettä. Kukaan tervepäinen ei arvioi ihmistä, miestä tai naista, ammattinimikkeen mukaan.
Ei ammattinimike tietenkään kaikkea kerro eikä sen perusteella voi päätellä, millainen henkilö on vaikkapa puolisona ja isänä, mutta jos joku on vaikka Finnairin lentäjä, niin onhan hän tiukan karsinnan ja testit läpäissyt, ja oletettavasti tienaakin aika mukavasti ammatissa, johon liittyy erityistä hohdokkuutta laajasti kansan keskuudessa.
Etenkin Finnairille on aika kova seula. Ja hyvä niin.
Joo parempi niin. Meidän matkustajien kannalta etenkin.
Vierailija kirjoitti:
Palkka
Kieltämättä
Näen tasokkaan ja tavoitellun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Keskipalkka 200 000 €.
Uuuuuh <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on palstavitsi ja yleistys, sarjassa laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi ;) Itse en haluaisi lentäjää kun olisi liikaa poissa eikä siivoamassa kanssani kotia, tai hoitamassa lapsiamme.
Oma mies päivätöissä ja ehtii edellä mainittuja.
Lentäjän rouva voi hyväpalkkaisen miehen puolisona palkata kotiapua siivoukseen ja lastenhoitoon.
Lentäjän rouva voi myös kutsua n......n yökylään, kun mies lähtee New Yorkiin ja on takuuvarmasti 1,5 vrk poissa. Ehtii hyvin vielä siivota ja tuulettaa makkarin seuraavana päivänä.
Työttömät inselit lentäjiä himoitsee. Lentäjä on aika lyhyt. Pakko olla että mahtuu COCKpitiin.
Kaikki nämä ammattipakkomielteet, niin kentäjät, kirurgit kuin DI:t, on päästään vialla olevien MIESTEN keksintöjä. Lyhyiden, mitättömien miesten.
Naiset eivät ole noin pinnallusia, eivätkä kiihotu ammatista, rannekellosta, autosta tai lompakosta (vain tolloilka on lompakko. Muilla on maksukortit korttikotelossa tai luurin taskussa.)
Runkku-Riston kootut misogyniat ja miesvihat.
Et näköjään ole oppinut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastuullisuus ja osaaminen: Lentäjän työ vaatii koulutusta, tarkkuutta ja kykyä tehdä päätöksiä paineen alla. Nämä ominaisuudet voivat herättää arvostusta.
Itseluottamus: Ammattiin liittyy usein rauhallinen esiintyminen ja varmuus, joita monet pitävät viehättävinä.
Seikkailun ja matkustamisen mielikuva: Lentäjän elämä voi näyttää ulkopuolelta kiinnostavalta ja erilaiselta kuin tavallinen arki.
Määrätietoisuus: Lentäjän ammatti vaatii pitkäjänteistä harjoittelua, tavoitteiden asettamista ja kykyä viedä asioita loppuun asti. Monille tämä voi viestiä ihmisestä, joka tietää mitä haluaa ja pystyy kantamaan vastuuta päätöksistään.
Asema ja symboliikka: Joillekin ammattiin liittyvä arvostus, univormu tai tietty status voi vaikuttaa mielikuvaan.
Persoonallisuus ratkaisee: Ammatti voi herättää ensivaikutelman, mutta pidemmän päälle monet ihmiset kiinnittävät enemmän huomiota esimerkiksi huumorintajuun, luotettavuuteen, lämpöön ja yhteensopivuuteen.
Käytä omia aivojasi välillä.
Ei kusimulkulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuntemani lentäjä on malmin lähiöbaarissa istuva rasvainen ja inhottava ihminen.
Mun serkku on ilmavoimien nmjuri evp., lennellyt huvikseen sittemmin. Täyttää 75 v. On noin 160 cm lyhyt. En ole ikinä tuntenut vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on palstavitsi ja yleistys, sarjassa laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi ;) Itse en haluaisi lentäjää kun olisi liikaa poissa eikä siivoamassa kanssani kotia, tai hoitamassa lapsiamme.
Lentäjän rouva voi hyväpalkkaisen miehen puolisona palkata kotiapua siivoukseen ja lastenhoitoon.
Vttu oot jumissa 1950-luvulla. Siitä on kohta 80 vuotta.
Mummon kellarin kirjasto lienee noilta vuosikymmeniltä? Se, johon sut on lukittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tuntemani lentäjä on malmin lähiöbaarissa istuva rasvainen ja inhottava ihminen.
Mun serkku on ilmavoimien nmjuri evp., lennellyt huvikseen sittemmin. Täyttää 75 v. On noin 160 cm lyhyt. En ole ikinä tuntenut vetoa.
Liikennelentäjä tässä enemmän kai ihailun kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät inselit lentäjiä himoitsee. Lentäjä on aika lyhyt. Pakko olla että mahtuu COCKpitiin.
Kaikki nämä ammattipakkomielteet, niin kentäjät, kirurgit kuin DI:t, on päästään vialla olevien MIESTEN keksintöjä. Lyhyiden, mitättömien miesten.
Naiset eivät ole noin pinnallusia, eivätkä kiihotu ammatista, rannekellosta, autosta tai lompakosta (vain tolloilka on lompakko. Muilla on maksukortit korttikotelossa tai luurin taskussa.)
Liikennelentäjä uhan normipituinen, armeijan lentäjät ehkä eri. Mun veli Finskillä ja 189 cm.
Ilmaisia lentolippuja ja matkustelua, luultavasti.
Mitenkään muuten ei lentäjät juuri eroa tavan tallaajista. Ihan normaaleja miehiä ja naisia.
Minua kiehtoo se, että lentäjä on testattu moneen kertaan ja melko varmuudella voi sanoa, että ainakaan ei ole mikään mt-ongelmainen päihdetapaus. Lisäksi pitää olla älykäs ja nopeasti reagoiva fiksu tyyppi.
Pitääkö olla erityisen kaunis, jotta saisi itselleen lentäjän?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla erityisen kaunis, jotta saisi itselleen lentäjän?
Uskoisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu oot jumissa 1950-luvulla. Siitä on kohta 80 vuotta.
Mummon kellarin kirjasto lienee noilta vuosikymmeniltä? Se, johon sut on lukittu
Ihan samalla tavalla kotiapua voi ostaa nykyisinkin!
Etenkin Finnairille on aika kova seula. Ja hyvä niin.