Mitä naiset näkevät lentäjissä?
Kun kerran täällä niitä niin kovasti naiset tuntuvat ihannoivan.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miestä pidä ammatin perusteella valita, vaan luonteen, käytöksen ja yhteisten arvojen mukaan, ja vielä pitää oppia rakastamaan ja hyväksymäänkin.
Näin voi toivoa liiton kestävän, eikä ero odota oven takana.
Tämä totta. On vain olemassa joukko naisia, jotka ensin selvittävät miehen ammatin ja sitten syntyy kiinnostus jos syntyy.
Onhan se ihan fiksua, että nainen suorittaa "esikarsinnan" sillä perusteella, että selvittää miehen ammatin. Ammatti voi kertoa hyvinkin paljon siitä, millainen on miehen fyysinen kunto, mielenterveys, koulutustaso, yhteistyökyky, stressinsieto, arvomaailma, yms.
Lentäjäksi päässyt mies on läpäissyt tiukan seulan. Jos kaikille sinkkumiehille määrättäisiin samanlainen seulonta kuin lentäjille, niin 95 prosenttia kaikista sinkkumiehistä EI läpäisisi tuota seulontaa.Miksi tosiaan nainen ei saisi määritellä haluamiaan kriteerejä miehen suhteen?
Saa vapaasti.
Palstalla ainakin tuntuu moni nainen heitä ihailevan.
Ukon, josta työpaikan akat saattaisi olla kateellisia.
Riippuu onko lähiräkälästä lentäjä vai Finnairin lentäjä
Vierailija kirjoitti:
Lompakko
Pääasiassa
Testatun ja fiksun miehen ja tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva yhden yön you know?
Mikä ihmeen ”you know”? T. Eräs vaimo
Minun mieheni on amerikkalainen lentäjä ja yrittäjä. Miehen ammatilla ei ollut väliä, mutta sillä on että tienaa oman elantonsa ja tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on amerikkalainen lentäjä ja yrittäjä. Miehen ammatilla ei ollut väliä, mutta sillä on että tienaa oman elantonsa ja tulee toimeen.
Juupa juu. Amerikassa ainakin matkustajalentokoneen kokeneet lentäjät ovat huipputuloksia, jopa 500 000$ vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Amerikassa ainakin matkustajalentokoneen kokeneet lentäjät ovat huipputuloksia, jopa 500 000$ vuoteen
Kyllä vain juu. Mieheni tienaa todella hyvin.
Miksi tosiaan nainen ei saisi määritellä haluamiaan kriteerejä miehen suhteen?