Ihana George Michael!! Tykkäätkö hänen ulkonäköisistä miehistä, itse pidän?!
Kommentit (38)
Eihän se ruma ollut, mutta muuten sitten kyseenalainen
Oli kyllä upea nuorena, ennen kuin terveys romahti. Hänen konserttinsa Helsingissä oli hieno, jäi ikuisesti muistoihin.
Upea lauluääni ja oikeasti lahjakas. Olen käynyt hänen haudallaan Lontoossa.
Liian naisellinen ja huoliteltu ulkonäkö mielestäni.
Tykkään enemmän miehekkäämmistä miehistä, ei tarvi olla komeaksan. Tykkään perusmiehistä .
Makuasioita.
Kummasta ulkonäöstä pidät? Wham aikaisesta vai sitten soolouran ulkonäöstä?
Ei ihan mun tyyppiä vaikka komeahan oli toki nuorempana. Jotenkin vähän liian gigolomainen habitus, sellanen naistenmies - joo no oikeasti olikin sitten jotain ihan muuta. Hieno ääni ja hienoa musiikkia kyllä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan mun tyyppiä vaikka komeahan oli toki nuorempana. Jotenkin vähän liian gigolomainen habitus, sellanen naistenmies - joo no oikeasti olikin sitten jotain ihan muuta. Hieno ääni ja hienoa musiikkia kyllä tietysti.
Ei ollut naistenmies paljastui sitten hiukka myöhemmin.
Isänsä ei oikein kuulemma tykännyt poikkeavista.
Vierailija kirjoitti:
Oli hän naistenmieskin. Ainakin hänen bändikaverinsa kertoi näin. Oli kestänyt oman aikansa ennen kuin hän oli tullut ns. kaapista ulos. Moni homo on deittaillut naisia, koska homous oli vielä jollain tasolla tabu.
Hänen musiikkinsa oli ja on aivan omaa luokkaansa
R.I.P
Vierailija kirjoitti:
Liian söpö.
Jorma53
George Michaelilta kysyttiin jossain haastattelussa mitä hän piti Whamin toisesta osapuolesta Andrew Ridgeleystä romanttisessa mielessä.
Kertoi että ymmärtää kyllä miksi hän oli naisten mieleen, mutta hänelle itselleen Andrew oli liian hienostunut. Hän piti enemmän miehekkäämmistä miehistä.
Näin naisena en tykännyt ja osoittautui homoksi, kyllähän sen hänen habituksesta tajusikin.
itsetuhoinen homonarkkari
valitettavasti
Komea mies oli koko ikänsä, vanhempana vielä komeampi. Hyvä laulaja ja lauluntekijä. Lahjoitti salaa rahojaan ja työskenteli kodittomien yömajassa, mutta ei halunnut niiden juttujen leviävän. Vasta kuoleman jälkeen on paljastunut miten paljon osallistui hyväntekeväisyyteen.
Musiikin suhteen täysi perfektionisti…loppuun asti.
Tykkäät kuolleista?