Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet työtön, eläkkeellä tai muuten vaan "vapaalla"

Vierailija
27.07.2026 |

Miten saat päiväsi kulumaan, maanantai-sunnuntai. Mihin aikaan heräät ja mitä hommailet, entäs mihin aikaan menet nukkumaan ?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin keväällä erittäin hetkisen vaiheen jälkeen ja olin niin uupunut että eka kuukausi meni vain toipumiseen. Sitten olen siivoillut ja nyt pyöritän kirppispöytää joka vie aikaa todella paljon. Kohta kuskaan sen lisäksi lapsia juna-asemalle ja kouluun. 

Vierailija
22/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin taannoin eläkkeelle ja esimerkiksi nautin joskus valvoa kesäöitä kun ei tarvitse mennä töihin.  Muutenkin teen mitä huvittaa enkä ole ollenkaan yhdistysihmisiä vaan omissa oloissani viihdyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja asun omakotitalossa, siinä riittää hommaa sisällä ja ulkona jne. Vapaasti voi harrastaa mikä milloinkin huvittaa ja joskus käydään ulkomailla, se piristää erittäin paljon...  Töihin kyllä haluaisin, mutta useasti hakijoita noin 70 kpl per työpaikka, ei ole vähään aikaan onnistanut.

Vierailija
24/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailen työttömänä. Elokuun meinaan olla vielä oloneuvoksena. Tekemistä kyllä riittää. 

Vierailija
25/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomailen työttömänä. Elokuun meinaan olla vielä oloneuvoksena. Tekemistä kyllä riittää. 

Minä otin työttömyydestäkin lomaa. 

Vierailija
26/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin nuoruuteeni, kirjoitan runoja jotka syötän tekoälylle ja se tekee niihin musiikin. Kirjoitan tarinoita, teen niistä sarjakuvia.

Hoidan kasvimaata, käyn kirjastossa, ostin kanista kitaran ja opettelen säestämään nuotiolauluja. Menen talkoolaiseksi kulttuuritapahtumiin. 

Jeesaan kavereita, esimerkiksi yksi on saikulla selkänsä takia niin käyn kaupassa. Korjailen juttuja, haen kierrätyskeskuksesta vaatteita tuunattavaksi tai muuta materiaalia.

Kohta onkin aika painella sienimetsään.

Vierailija
27/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta työttömänä, herään edelleen samaan aikaan kuin mitä heräsin aina töihin eli noin klo 6, joskus jopa 5. Käyn pitkillä lenkeillä, luen kirjoja, katson leffoja/sarjoja, käyn kaupoilla, vietän aikaa veljenpoikien kanssa. Menen nukkumaan klo 20-23, riippuu miten jaksaa valvoa. 

Vierailija
28/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä. Tähän aikaan koko ajan poimimassa metsämarjoja tai puutarhamarjoja. Nyt oli ruokatauko, ja siksi olen tässä koneella. Lähden ulos 5 min kuluttua. Illat luen vieraskielisiä kirjoja (saksa, ranska, venäjä, viro). Loppuillasta Raamattua ja Hetkistä. Herään joka päivä klo 7. Syön puuroa. Menen nukkumaan n. klo 10:00. En katso TV-uutisia. Eläkkeellä on muuten yksitoikkoista olla - menisin palkkatöihin, jos 70-vuotiaana huolittaisiin johonkin. 

Vierailija
29/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötön, joko touhuan omakotitalossani tai sitten matkustelen. Ei voi valittaa. Lisäksi liikuntaharrastukset, omatoimiset ja kolme ohjattua. Koiralenkit, uimarannat, ystävien tapaaminen... 

Vierailija
30/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvojako haluat, ap?

En, minulla on duuni 8-16 ja välillä ylitöitä ihan riittämiin, ajattelin vaan kysyä, jotta voin kartoittaa oman palkkani uudelleen, jotta luusereillekin voidaan jakaa kaljaan euroja. Don't worry - be happy ! Ap

En juo kaljaa, sori siitä. Olen pyörätuolissa, sairastuin todella vakavasti enkä käy enää töissä, sori siitäkin. 3 päivää viikossa käyn dialyysissa, kotona joudun lepäämään aika paljon mutta yritän tehdä joka päivä vähän kotitöitä ja ruokaa, kaikkeen en valitettavasti enää pysty. Ole iloinen siitä että olet terve ja saat käydä töissä, vaihtaisin osia milloin vaan.

Vierailija
31/31 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, koko elämän olen pitänyt yhdestä asiasta kiinni suurinpiirtein jokaikinen päivä. Aamupala ja aamukahvin juonti kestää 2 tuntia sekä samalla tsekataan aamu-uutiset, tehdään aamupesut. Tosin tuohan voi myös olla illalla, jos päivällä nukkuu. Herätyskellon pitää soida 2 tuntia ennen lähtöjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän