Minusta on tullut erittäin suosittu nainen miesten keskuudessa
Aloitus ei ole provo, vaikka ehkä siltä kuulostaakin. En ole tehnyt ulkoisia parannuksia, en ole rikas (vielä) mutta olen alkanut hymyilemään ja kohtaamaan kaikki iloisesti (ei flirtillä). Kahden viikon aikana olen saanut yli kymmenen treffipyyntöä kasvokkain, ja tämä ällistyttää minua, koska olen vain tavallinen nainen. Mitä ihmettä on tapahtunut??
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, jos tämä on totta niin varaudu sairaisiin naisiin ja miehiin, niiltä löytyy alentavaa "humoristista läppää".
Olet saanut täältä jo muutaman pehmeän laskun pahimpiin.
En haluaisi olla negistelijä, mutta itsekin olin aluksi ihan innoissani suosiostani, mutta eipä mennyt kauaa, kun lähinnä oksetti, millaiset miehet on musta kiinnostuneita. Kaladtelevat pelkkää reikää. Onneksi rima on aika korkealla ja sinkkuus oikein käypä vaihtoehto, niin löytyihän sieltä joku helmikin aina välillä.
Niin, miehet saa heti mukaansa kun vähän hymyilee. Ei kerro susta, tai sun tasosta mitään, miehistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Nainen löytää seuraa aina. Eri juttu, millaista.
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia löytää deittiseuraa, mutta rehellisesti niistä 1/10 kelpaa edes treffiseuraksi.
Vai että aina? En minä ainakaan ole löytänyt seuraa, mutta nyt on tilanne muuttunut ja olen todella otettu mutta ymmälläni.
Ap, olet varmaankin 40-50-vuotias?
Alle 40 tämä on ihan arkipäivää nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin... Nainen löytää seuraa aina. Eri juttu, millaista.
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia löytää deittiseuraa, mutta rehellisesti niistä 1/10 kelpaa edes treffiseuraksi.
Vai että aina? En minä ainakaan ole löytänyt seuraa, mutta nyt on tilanne muuttunut ja olen todella otettu mutta ymmälläni.
Aina. Ensimmäinen suhteeni kesti 27 vuotta, olin 19 kun alettiin seurustelemaan. Sitten eron jälkeen kaksi pitkää suhdetta tähän kahdeksaan vuoteen eron jälkeen. En ole pitkään sinkkuna välissä heilunut. Nyt sinkku omasta valinnastani ja hyvä näin.
Ai mitä tapahtunut? Ympäriinsä ilman äitiä epätoivoisina juoksevat miehet on vieläkin epätoivoisempia ja tarttuvat suhun, kuin hukkuvaan.
Suomi-mies saa tottua elämäänsä vihaaviin naisiin, jotka etsivät syitä olla naama väärinpäin. Kaikki muu on virkistävä poikkeus, joka herättää mielenkiinnon.
Perusmeininkiä. Syksy lähestyy. Miehet ovat kesän ajan juosseet naisesta naiseen. Nyt alkaa kesän kaikki kinkerit olla loppumassa ja talveksi olisi kiva saada joku vakinainen nainen talven tylsyyttä piristämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, jos tämä on totta niin varaudu sairaisiin naisiin ja miehiin, niiltä löytyy alentavaa "humoristista läppää".
En haluaisi olla negistelijä, mutta itsekin olin aluksi ihan innoissani suosiostani, mutta eipä mennyt kauaa, kun lähinnä oksetti, millaiset miehet on musta kiinnostuneita. Kaladtelevat pelkkää reikää. Onneksi rima on aika korkealla ja sinkkuus oikein käypä vaihtoehto, niin löytyihän sieltä joku helmikin aina välillä.
Ei ne oksettavat miehet (huomioi mies, iällä ja ulkonäöllä ei ole mitään väliä oletko oksettava vai et, vaan se miten kohtelet ja puhut naisista) ollut se pahin, vaan ne naiset. Käsitykseni naisena naisista muuttui, ja jätin feminismin. Jos naiset vitsillä heittää r*iskaus kehotuksia, niin ihan sama. Naiset on julmia.
Vierailija kirjoitti:
Perusmeininkiä. Syksy lähestyy. Miehet ovat kesän ajan juosseet naisesta naiseen. Nyt alkaa kesän kaikki kinkerit olla loppumassa ja talveksi olisi kiva saada joku vakinainen nainen talven tylsyyttä piristämään.
Niin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oksettavat miehet (huomioi mies, iällä ja ulkonäöllä ei ole mitään väliä oletko oksettava vai et, vaan se miten kohtelet ja puhut naisista) ollut se pahin, vaan ne naiset. Käsitykseni naisena naisista muuttui, ja jätin feminismin. Jos naiset vitsillä heittää r*iskaus kehotuksia, niin ihan sama. Naiset on julmia.
Eli deittailit naisena naisia? Ei liity apn tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Yli kymmenen treffipyyntöä kasvokkain? Hmm. Moni nainen aina valittaa, ettei kukaan lähesty koskaan missään. Vaikea uskoa, että pelkkä iloisuus saa miehet välittömästi lähestymään.
Kyllä tuo on totta. Nuorena minäkin jaksoin vielä hymyillä (kun ei ollut kipuja) ja eräässä koulutustilaisuudessa eräs mies sanoi että hymyilen koko ajan. En ollut noteerannut sitä itse. Pörräsihän noita ympärillä mutta en huolinut yhtäkään kun olin juuri päässyt päävikaisesta exästä eroon. Miehet on hyvin helposti johdateltavissa kun menevät aina hormonien sanelemana.