Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti soikoon, appiukko osti meille TONTIN!

Vierailija
23.05.2007 |

Mä en ole edes koskaan halunnut muuttaa omakotitaloon, sillä asuin koko lapsuuteni ja nuoruuteni sellaisessa. Toiseksi tämä tontti on noin 20 km kaupungin keskustasta eikä toimivaa joukkoliikennettä ole. Onpas kiva kökkiä joka päivä muutama tunti bussissa, että pääsee töihin ja kotiin.

Kolmanneksi... Tää tontti on anopin ja appiukon talon vieressä! Mä en todellakaan muuta niiden naapuriin. En ikinä.

Mä oisin paljon mielummin ottanut vaikka rivarikolmion kuin TONTIN! Kuka helvetin älykääpiö ostaa tontin kellekään kysymättä!

Ja miten me nyt tästä suunnattomasta kunniasta oikein voidaan kieltäytyä...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teidän ole heti sitä taloa rakennettava.

Vierailija
42/44 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukata voi tarkoituksella tai tarkoittamatta sitä. Ja siinä on suuri ero.

Ap:n tapaus ei tapauksena ole ainutlaatuinen ja ratkaisematon.

Appi on loukannut ap:ta ostamalla tontin perheelle, jota he eivät halua ottaa vastaan. Hänen tarkoituksensa ei ole ollut loukata vaikka se loukkaakin.

Kieltäytymällä lahjasta loukkaa, mutta ei tarkoita, että haluaa loukata.

Sanot että appi on tehnyt tyhmästi. Mutta hän ei tiennyt toimivansa tyhmästi, vaan viisaasti. Viisaasti siinä mielessä, että tontti on vielä hänen nimissään ja lapsilla on mahdollisuus vaikuttaa asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voivoi. Mä olen kyllä niin köyhä, että musta se olisi hienoa.

Edellyttäen tietysti ettei sitä " voi" myydä, mikä varmaan on lähtökohta jos appiukko on sen ostanut (ei ap:kaan varmaan välejä halua poikki appivanhempiin joten tuskin he sitä noin vain myisivät).

Ei köyhällä ole varaa rakentaa vaikka kuinka olisi tontti lahjaksi saatu. Ja kuka maksaa köyhälle sen toisen auton? Ja kalliit työmatkat?

Ymmärrän ap:tä täysin, minua pelottaa että oma isäni tekee jonain päivänä jotain yhtä tyhmää:-(

44/44 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

54:

Ymmärrän ap:tä täysin, minua pelottaa että oma isäni tekee jonain päivänä jotain yhtä tyhmää:-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi