2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.9 ONNEA KASKAS78!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ kaskas78
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (46)
ja uteliaisuuttani haluankin kysästä, kun luin ton vauva palstan äidin väsymys ketjua. Tuleeko teille koskaan ajatusta (niille joilla jo lapsia) että jaksaako taas sen rumban uudelleen? mulla välillä ajatus siitä tulee kun käyn lukemassa valvottavista vauvoista :) Mutta kuitenkin se on ihme että se vauvakuume on ja pysyy vaikka tietää mitä on edessä.
Katselin jo aamulla, että oli meidän pino karannut jonnekin alas. Hyvä idea aloittaa uusi, tuskin Kaskasin on mukavaa katsella tuota onnittelutekstiä pinon alussa :(
Rvasaarisella oli pitänyt kiirettä. Minä voisin vaihtaa tämän rauhallisen/kulahtaneenkin elämäni vähän kiireisempään! :) On nimittäin ollut todella tylsää koko ajan, kun olen yksin kökkinyt kotona. Kaverit on osa vielä koulussa ja osa jo töissä, joten ei kenelläkään ole aikaa lorvia kanssani päivällä. Toisaalta, ensi viikolla alkaa jo työt ja heinäkuu on juhlia täynnä ja niiden valmisteluun menee aikaa. Ensi viikolla haluaisin rauhallisen elämäni jo varmaan takaisin :)
Omaa napaa: piinailuhetket lähestyy, nyt on jo kp26. Sama kai se on myöntää, että jännittää ja toivon tosiaan että olis tärpännyt, vaikka ekalla yrityskierrolla ollaankin (eikä ollut näin aikaisin tarkoitus vielä alkaa piinailemaan). Oireita on, mutta ihan hyvin nämä voi olla menkkaoireita; eli turvottaa, pissittää, vatsaa vihloo ja nippailee. Mistäs sen nyt tietää, millaiset tätioireet mulla on ilman pillereitä. Lisäksi mua hengästyttää tosi herkästi ja alkaa ihan rauhallisella kävelylläkin pistämään kylkeen. Mutta se ei taida olla raskausoire, eihän? Varmaan johtuu siitepölyistä.
Nyt menen kahville, ennekuin masennan teidätkin ihan kokonaan omalla negatiivisuudella :)
Pupujussitar
on tosiaan ihana ilma tänään :) mutta pahoittelut Kaskas78, elämä ei ole reilua :( toivottavasti tässä kierrossa tärppää...
Avomiehen 30 v. juhlat on nyt sitten vietetty ja hauskaa oli! Mukana juhlissa oli avomiehen serkun tyttöystävä joka on kohta 6 kk raskaana, katellisena mahaa (hyvällä tavalla ainakin vielä) katselin, näyttää niin kivalta! Tälle pariskunnalle ollaan yrityksestä kerrottu ja tosi kiva olikin asiasta puhua ja juttuja kuunnella, kiva se heistäkin olisi jos saisi vauveli leikkikaverin... Tämä odottaja ei koe raskaana olemista mitenkään ihmeellisenä/ihanana, sanoi että ensimmäiset 3 kk ei tiedä/tunne mitään ja sitten kun tuntee niin maha alkaa olemaan koko ajan tiellä ja väsymys on kurjaa. Itse odotan raskausaikaa innolla ja odotan siitä tulevan aivan ihanaa aikaa, johtuu ehkä siitä että olen niin kauan sitä odottanut, mitä te muut erityisesti ensimmäistä kuumeilevat ajattelette? Jostain tietty kertoo se että tänne kirjoittelette, mutta olenko teistä ihan höpsö? :)
Ammattigallupin vastaus: tehtaassa olen töissä, mutta konttorin puolella, taloushallinto-osastolla...
Tilasin nettikaupasta ovulaatio- ja pari raskaustestiä, kohta niitten pitäisi jo tulla, ajattelin ensiksi että en ala mitään ovulaatiota testailemaan ,mutta tulin toisin ajatuksiin kun kuume on niin kova! Ehkä en sitä ovista muuten tunnista, tilasin clearbluen digitaalisia ovulaatiotestejä, vaikuttivat helppokäyttöisiltä, kokemuksia kellään?
Pupujussittarelle plussatuulia++++++
Haluaisin liittyä mukaan joukkoonne.
Yritämme ensimmäistä lastamme. Aloitus 05/07.
Itse olen 24 vuotias ja poikaystäväni 23.
aloitettu. Sori rvasaarinen, astun taas varpaille :)
Todella ihanat ilmat! Ei sisällä kyllä viitsi olla ollenkaan :) Tervetuloa uusi mukaan! ja pahoittelut kaskasille. Mä tilasin eka kertaa elämässäni ovis tikkuja! :D Ajattelin että kierto on niin pitkä niin vois kokeilla, vaikka ei noita ole koskaan ennen tarvinutkaan käyttää. Kesäkuun menkat kuitenkin vielä tulee ilman mitään yritystä, mutta sitten katsotaan josko seuraavaan ovis aikaan alkais yrittää sitä nelosta :) Harkinta on kova! että joko nyt tai vasta heinäkuussa.