Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.9 ONNEA KASKAS78!

23.05.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitetaan 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Minni-äinen: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Suan: ensimmäisen yritys aloitettu 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 19 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/2007, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ tohina: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 8/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ kaskas78

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sitten alkoi päivä todella lupaavasti....heräsin 6.50 ja työt alkoi 7.00....kello ei soinut:( Mutta myöhästyin vain 3 minuuttia, kun asun aivan työpaikan vieressä:) Mutta mulla menee todella pieleen aamu kun noin kamala kiire oli. Vedin vaan vaatteet niskaan ja menoksi...

Mutta loppupäivä sujui kuitenkin ok!

Mä näin yhtä työkamua kaupassa joka on äitiyslomalla( kaksoset hänellä), niin kiusasi mua että seuraavalla kerralla kun tavataan niin mulla on syytä olla vauvauutisia:) En kylläkään paljastanut, että ens kuussa olisi tarkotus yrittää ekaa kertaa....naureskelin vaan...että tietäisitpä!

Niin siitä ammatista, että sairaalassa teen töitä ja alunperäiseltä ammatiltani olen suurtalouskokki...mutta nyt olen sairaala-apulaisena ja työni on todella vaihtelevaa...Tykkään kyllä...

Olen ollut tuolla kohta neljä vuotta.

Aamua ja iltaa teen ja sitten noin kuuden viikon välein päivystän ja käyn öisin siivoamassa silloin leikkaussaleja ja synnytyssaleja....joten tutut paikat olisi synnärillä kuten henkilökuntakin....

Mulla onkin yksi ystävä kätilö, joka on luvannut tulla mun synnytykseen vaikka kotoa jos haluan!

Ens viikolla olisi loppuviikosta toivottavasti tätin kyläily...ja sitte vihdoinkin yritystä kehiin.

Huh kun väsyttää...kävin töitten jälkeen taas uimassa...

Kirpulle tervetulotoivoksia!!!!!

Mulla on kans niin kamala vauvakuume, että ei muulla väliä!

Koko ajan melkein asia mielessä...Mutta mukavaahan tuo kyllä on!

Kun ei vaan menisi liiaksi puutamiseksi!

Sinniä jännittäjille!!!! Ja meillekin jotka vielä odotamme tositoimia:)

Vierailija
22/46 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tohinalle plussasta ja kirpulle tervetuloa joukkoon.

Kaktus-84 kyseli onko 3-vuorolaisia joukossa...mä tavallaan olen sellainen eli teen kahta erilaista aamuvuoroa ja lisäksi päivystän kamalia määriä puhelimen päässä ja usein joudun lähtemään vaik keskellä yötä töihin..eli sairaala-alalla olen. Nyt olen tosin hoitovapaalla mutta teen noin 3-vuoroa viikossa omalle työpaikalleni ns.keikkaa musta on ollut ihana välillä olla töissa " tuulettumassa" ..palaan normi-vuoroihin syyskuussa ja toivottavasti olen raskaana silloin!!! Edellisessä raskaudessa mä voin niin huippuhyvin etten aina ihan muistanut edes olevani raskaana, loppuaikoina ISO MAHA kuitenkin muistutti mua asiasta..eli ihan loppuun asti olin töissä ja päivystin. Mä toivon samanlaista raskautta nytkin, mutta saapa nähdä kuin tytön käy ;)

-kuminauha-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kosmetologi.

Kannattaa kokeilla käsinaamioita (esim. LCN on todella laadukas). Niillä saa tehtyä tehohoidon niin kädet pysyy kauan kunnossa, tai toinen vaihtoehto on mennä hoitolaan barafiini hoitoon. Se on jopa vieläkin tehokkaampi. =)

Joku kyseli tästä häistä selviämisestä jos olisin raskaana. Hyvin helppoa, tekisin kaiken niinkuin ennenkin. =) Alkoholi ei ongelma koska juon noin kerran vuodessa yleensä mitään alkoholia, niin kukaan ei edes odota että pulloon tartun. *virn* Nyt ollaan niin lähellä (43 yötä) että puku sopii ja jos on pahoinvointia niin sitten käy aina välillä " keittiö" tauolla.... E

Vierailija
24/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kosmetologi.

Kannattaa kokeilla käsinaamioita (esim. LCN on todella laadukas). Niillä saa tehtyä tehohoidon niin kädet pysyy kauan kunnossa, tai toinen vaihtoehto on mennä hoitolaan barafiini hoitoon. Se on jopa vieläkin tehokkaampi. =)

Joku kyseli tästä häistä selviämisestä jos olisin raskaana. Hyvin helppoa, tekisin kaiken niinkuin ennenkin. =) Alkoholi ei ongelma koska juon noin kerran vuodessa yleensä mitään alkoholia, niin kukaan ei edes odota että pulloon tartun. *virn* Nyt ollaan niin lähellä (43 yötä) että puku sopii ja jos on pahoinvointia niin sitten käy aina välillä " keittiö" tauolla.... Ei häät huolestuta, häämatka ennemminkin kun me lähdetään Vuokattiin kaasojen sekä bestmanin+ heidän perheidensä kanssa.

RvaSaarinen kp 20/29

Vierailija
25/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni, vastasin perusteellisesti. =)

Vierailija
26/46 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä niistä häistä menee pää aika sekaisin, mäkin aloin n. kuukautta ennen häititä näkemään unia häistä missä olin hääpäivänä unohtanut käydä kampaajalla tai meikata, puku ei sopinutkaan ja vastaavia paniikkitilanteita joita ei todelllisuudessa koskaan tapahtuisi. Että tavallaan on kyllä helpottunutkin olo häiden jälkeen että nyt se on ohi, ei tarvii enää stressata ja kaikki meni hyvin. Mutta oli se ihana päivä ja mua jännitti ihan hirrrrvvveesti! Kaktus ja Rvasaarinen -se on aivan ihanaa!!!

Naimisissa olo tuntuu lähinnä käytännön asioissa kuten nimenmuutos hässäkässä (aargh!), pitää muistaa puhua miehestä eikä poikaystävästä ja nyt kaikki kyselee että " no, onko lapsia nyt sitten tulossa?" . Sekin on tavallaan ihan hyvä koska kun ihmiset kyselee niin voi ihan rehellisesti sanoa että joo, kyllä on tarkoitus yrittää. On nimittäin ollu vähän outo ja vaikeaa kertoa ihmisille että yritetään lasta kun se ei ole mikään " by the way" puheenaihe josta noin vain ryhdytään puhumaan.

Täällä on ilmeisesti ammatti galuppi -mä olen opiskelija yliopistolla mutta teen osa-aikaisesti opettajan hommia.

Vierailija
27/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut hiljaista, kaikki perjantairiennoissa? :) Kävin aamulla pitkän metsälenkin koiran kanssa ja nyt alkoi aurinkokin jo pikkuhiljaa paistelemaan. Saan pari päivää olla yksin kotona, kun mies on töissä koko ajan.

Karkki sanoit tuosta, että pitää opetella poikaystävää kutsumaan mieheksi. Minä olen alusta asti puhunut miehestä, koska tuntuu aika hassulta kutsua vajaa kolmekymppistä POIKAystäväksi :) Ja tavallaan kai se on jo avomies, kun yhdessä asutaan niin kaipa sitä voi mieheksi sanoa :)

Sain eilen itseäni niskasta kiinni ja aloin järjestelemään polttarijuttuja ystävälleni. Ajankohta on vielä epäselvä, mutta erään kaverin kanssa saatiin jo ohjelmaa hahmotettua ja keksittiin loppujen lopuksi aika paljonkin aktiviteettiä. Vielä kun saisi sen päivän lyötyä lukkoon, niin voisi alkaa soittelemaan juttuja valmiiksi.

Ai niin, piti kertoa teille, että näin hieman hauskaa unta! Minä nimittäin plussasin, kirjaimellisesti. Menin unessani käymään vessassa ja alkkareiheni oli ilmestynyt mandariinin kokoinen plussapallo... Eikös olisikin kätevää, jos kroppa ilmottaisi raskautumisesta plussapallolla? Vähän nauratti aamulla kun heräsin ja muistin uneni :)

Noh, plussapalloja kaikille :)

Pupujussitar

Vierailija
28/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuisko tänne mukaan? Tuonne kakkosen yritys-ketjuun jo kirjottelinkin mutta siellä on aikas hiljasta...

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

Eli kuten ilmenikin jo niin toista yritetään. Tai oikeastaan ei vielä yritetä, mut kesäkuussa ois tarkotus alottaa...Kun vaan malttaisin odottaa!

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

Minun ikä 23 ja isukin 24.

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Esikoinen 11/06

Tuossa siis nuo perustiedot, joku niitä vissii päivittää?

Alunperin aateltiin ruveta vauvantekopuuhiin vasta syksyllä, mutta ajattelimme, että miksipä ei jo nyt? Kun ei tiedä kauan siinä sitten menee ennen kuin tärppää... Mulla on takana keisarinleikkaus ja vähän jännittää että miten kohtu kestää, mutta kuulemma puoli vuotta on semmonen hyvä aika raskauksien välillä jos on leikattu ja paraneminen ollut normaalia. Jossain olen tosin kuullut niinkin hurjan suosituksen kuin kaksi vuotta... Nin kauaa emme kyllä odota. :)

Eipä tässä kummempia, en nyt ehtinyt kunnolla kaikkea lukeakaan, mutta yritän solottautua porukkaan. :) Lykkyä tykö kaikille.

Vierailija
29/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa Caarina2 joukkoon mukaaan.

Hiukan mua nauratti toi plussapallo juttu...Olis kyllä tosi hyvä juttu, että plussapallo vain tipahtais ilmoittamaan raskaudesta.

Mulle tuli vauva lehden näytenumero. mies tuumas, et tuleeks meille taas tää lehti. Ihan innoissani sitä luin. Kauhukseni huomasin, että vaunujen hinnat on nousseet mielestäni aika paljon kolmen vuoden aikana. Hirveetä, kun menopeleistä saa maksaa liki 800 euroa!! Kysyn vaan kuka olisi markka aikana maksanut vaunuista liki 5000 mk?

Taidan itsekin kömpiä päiväunille, kun tyttökin nukkuu.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
30/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaina alkoi vuoto ja testi näytti jo negaa, näin siis jälleen kävi, viimeksi pari kk sitten...

Mutta uskon silti että meillekkin vielä vauva tulee.

Vierailija
31/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa alas ja silleen:Kaskas, eiköhän se vielä tärppää!!!! Nokka kohti uusia mahdollisuuksia!!!! On vaan se kuukausi niin pitkä aika odottaa!! Totta!!!

Mulla kyllä jännittää kans seuraava kuukausi, kunhan täti nyt vierailisi. To/pe pitäisi viikon päästä alkaa...

Tervetuloa Caarina2! Tänne mahtuu kyllä mukaan!!!!

Mitäs teidän viikonloppuun?

Täällä sataa koko päivän varmaan...

Mä sain tänään hankituksi kaasugrillin. Nyt saakin herkutella tänä kesänä!

Oon varmaan kymmenen vuotta haaveillut!

Mutta eipä muuta kuin oikein leppoisaa lauantaita!

Mullakin onneksi vapaa viikonloppu, paitsi huomenna meen talkoisiin keittiölle, kun on yhdet isot synttärit! Mutta ihan kivaa se on auttaa, kun osaa...

Kellä on seuraavaksi jännitys korkeimmalla eli kierto pisimmällä?

Vierailija
32/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla opiskelut viimeistä vaille suoritettu. Viikko enää ja sitten saan paperit! Jotenkin on vaan niin helpottunut olo..

Mun mahaa on nippaillut ja sattunut välillä viime aikoina, yksi päivä nauraminenkin tuntui todella epämiellyttävältä. :D

Alkaa vähitellen jännittämään, tällä hetkellä kp 29 meneillään, mutta kun mulla on niin epäsäännöllinen kierto niin ei vielä uskalla vähään aikaan testailla!

ja kaskas, oon pahoillani siitä että täti saapui! nyt vaan uudestaan yrittämään.. Ei saa luopua toivosta, te kyllä saatte sen oman pikkuisen vielä!

Vierailija
33/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskas78 ja onnea ensi kiertoon! Suan taitaa olla seuraava jännääjä, täällä tullaan kp24:lla perässä :) Vaikka kuinka yritänkin olla laskematta kiertopäiviä... Seuraavassa kierrossa en kyllä laske! (enpä juu varmaan)

Pupujussitar

Vierailija
34/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOku kysäisi oviskivuista (sori en muista nimimerkkiä enkä jaksa tarkistaa...). Mulla on synnyksen jälkeen ollut ihan selvät oviskivut, aiemmin ei mitään, ehkä tavallista enempi valkovuotoa. Ajattelinkin että voiko tuo aiempi raskaus jotenkin herkistää hormonitoimintaa. Jollain kuulemma alkaa menkkakivutkin vasta kun on kerran ollut raskaana... No enpä tiedä, mutta joka tapauksessa nykyään on puolessa välissä kiertoa semmosta juilimista ja muitakin oireita. En edes tajunnut että mistä on kyse (heh, tottakai kuvittelin heti että olen raskaana:), kunnes katoin kalenterista että ovishan se varmaan olikin. No johan tuli sepustus.

Nyt esikoisen kanssa iltatouhuihin.

Vierailija
35/46 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä mieli ja loistava olo.. Olin juuri ystäväni kanssa 1,5 tunnin kävelyllä ja sen jälkeen virkistävässä suihkussa. Nyt on ihana olo..

Oli ihan pakko tulla kirjoittamaan tästä teillekin vaikkei tuo mun asiani niin oleellista ollutkaan.. :D

Vierailija
36/46 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aletaan kolmatta yrittään todennäköisesti 6/07. Muksut on 2/99 ja 4/01. Itsellä on ikää 31v. ja miehellä 43v. Enempää muksuja ei meille pitänyt enää tulla, mutta mutta... Niin se mieli muuttuu ja mieskin innostui heti kun vähän vihjaisin ;) Nyt just menkkojen kourissa oon eli tosi toimiin parin viikon päästä. Mä oon esikoisen syntymästä asti tuntenut oviksen ja toka tehtiin ihan tuon tuntemusken mukaan ja ekalla tärppäs, katotaan meneekö nyt yhtä helposti homma. Toivottavasti, mutta eihän koskaan voi varma olla mistään...

Vierailija
37/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ihan pakko nostattaa meidän pinoo edes ekalle sivulle..... aika hiljasta näyttää viikonloppuna olleen.

Me oltiin viikonloppuna miehen kanssa saaressa kahdestaan koko viikonloppu ja sen vuoksi nettailu vähän jäänyt väliin. Tarkoitus olisi lähetä n. viikon päästä kesälaitumille saareen ja sen vuoksi oltiin jo viikonloppuna laittelemassa paikkoja kuntoon. Viikonloppu oli aivan mahtava kun saatiin olla ihan kahdestaan. Käytiin veneilemässä, nukuttiin pitkään ja......

Pikkuneiti jäi isovanhempien luokse ja kyllä taas eilen ja tänään on huomannut neidin käyttäytymisestä että viikonloppuna on mummulassa saanut tehdä just mitä huvittaa. Meillä kun neiti on jo sen ikäinen että osaa käyttää tuollaiset tilaisuudet hyväkseen ja yrittää sitten kotonakin jatkaa samaa touhua. Semmosta vääntöä on kyllä ollut tääkin päivä että ei pahemmasta väliä............Toisaalta on tosi kiva että on joku joka mielellään ottaa neidin hoitoon ja saadaan olla miehen kanssa välillä kahdestaan, mutta ne mummulaviikonlopun jälkimainingit on sit kyllä niin ikäviä että olen jo moneen kertaan päättänyt etten neitiä sinne enää hoitoon vie. Ihan turha on yrittää sanoa ettei kaikessa tarvitse neidille antaa periksi ja että olis ihan kiva jos se viitsittäisiin pistää päiväunille ja nukkumaankin suht ajoissa eikä joskus puolenyön aikoihin.Samoin syömiset siellä on mitä sattuu, mitä neiti sit sattuukin tahtomaan: pullaa, mehua,karkkia jne. ja ruoka-ajoista ei ole tietoakaan. Kotiin tullessa sitten ollaan vihaisia kun täällä ei suvaitakkaan samanlaista huithapeli käytöstä ja nukkumaan joutuu aikaisemmin.

Monesti olen miettinyt että miten voisin asiaan puuttua, mutta vaikka asioista sanoisi miljoonaan kertaan niin appivanhemmat tekevät juuri niin kuin tahtovat. Ymmärrän kyllä että he haluavat hemmotella ainoaa lastenlastaan, mutta rajansa kaikella!! Miehellekin olen yrittänyt asiasta sanoa ja hänkin on asiasta suurinpiirtein samaa mieltä, mutta on niin vanhempiensa tossun alla ettei uskalla heille asiasta sanoa.

Muutoin ei mitään erikoisempaa meneillään.... Tädin olisi aika tulla vierailulle tällä tai ensi viikolla. Ota siitäkin sitten selvää, kun kierto niin sekainen. Mutta joka tapauksessa elättelen toivoa ettei sitä akkaa tässä osoitteessa näy.

Salsa-42 kp29/35? yk9

Vierailija
38/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin omaan napaan tuijottelua, mutta oli vaan pakko saada purkaa pahimmat höyryt pois ettei miesparka joudu niistä kärsimään kun tulee töistä.

Ai niin palasin siksi, että tarkoitus oli esittää pahoittelut Kaskasille. Leuka ylös vaan ja uutta yritystä.

Salsa-42 taas

Vierailija
39/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Myyntiassistenttina teollisuusalalla...

Käsistä Noi LCN tuotteet on ihania! suosittelen. Itselläni myös todella heikot kynnet joihin ei auta pillerit, rasvat eikä muut. Ainoa hyvä vaihtoehto on laittaa rakennekynnet, silloin kestää :).

Meillä vauvantekohommat ei ole vielä alkaneet vielä 2kk pillereitä sitten aloitetaan. Harjottelupuolikin ollut todella hiljaista! Varmasti Kroppa tietää että vauvaa ei vielä tule niin eipä tee mielikään harjoitella... Uskoisin että alkaa halut heräileen kunhan pillereistä luovutaan.. nii ainakin viimeksi kävi!

Onnea plussanneille!

Mariatar84

Vierailija
40/46 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoitteluni kaskas...

Viikonloppu meni siivillä kun olin suomenhevos juhlassa esiintymässä ja oli vielä lasten heppakerhokin. Tänään kävin Lahdessa taas hääostoksilla ja meidän karvavauvan käytin rokotuksissa. Nyt pitäisi alkaa valmistautumaan ja siivoamaan sillä illalla tulee vieraita... *hoh hoh*

Vaihdetaan hyvä, mutta kiireinen elämä vähän kulahtaneempaan. =)

Teen huomenna uuden pinon!