Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PK-SEUDUN HUHTISTEN TAPAAMINEN

30.01.2006 |

Moi!

Se on taas uuden tapaamisen aika. Seuraava tapaaminen olisi TIISTAINA 7.2 klo 10.30 täällä meidän kotona Kauniaisissa. Ilmoittautumis aikaa on sunnuntai 5.2 asti. Sovitaan kuka tuo ja mitä myöhemmin.

Ilmoittutua voi joko tänne tai hippusivulla msn:ssä tai minulle sähköpostilla jean1@luukku.com.

T:mareila+Anton 8kk

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään tultas,mutta ei oo oikein kiva lähteä,niin että on paikalla vaan tunnin verran.Meille ei oikein sovi kun keskiviikot,sillon esikolla on eskarissa vähän pidempi päivä..Joten jää tämänkin tapaaminen meiltä väliin..

Kuningascobra ja Heini-neiti

Vierailija
2/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sovitaan jatkossa keskiviikko tapaamispäiväksi, meillä ei ainakaan ole sen suurempaa väliä, maanatai on ainoa mikä ei sovi koska esikoinen on silloin lomalla. Tapaamis viikon keskiviikko ei sovi, koska meillä on esikoisen 5-vuotistarkastuksen keskutelu tarhassa+Antonin neuvola. Mutta muuten keskiviikko sopii meille hyvin, mitenkäs muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, yritän järkätä hommat niin, että pääsisimme Pihlan kanssa mukaan. Laitan Mareila sinulle vielä postia tulemaan.

Kuulostaa vaan niin kivalta!

Lyle

Vierailija
4/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan sopii ja on ihanaa tavata muita hippusia =)

Kaikki muutkin, jotka ette ole aikaisemmin päässet, mukaan vaan.

Vierailija
5/17 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran kanssa tulemme mukaan, luulen että ollaan perillä silloin lähempänä yhtätoista taas. Kiva nähdä!

t. Sanna

Vierailija
6/17 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taaskaan... Me saadaan mummo kylään muutamaksi päiväksi ens viikolla joten treffit jää taas. Mutta jospa vielä joskus päästäis mukaan...

Essu & tyty

Vierailija
7/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista, että meillä olisi mitään muutakaan, tosin mulla on illalla töitä mutta saapahan mies siinä sitten päivällä Amos-lomaa, että jaksaa illan puuhata sen kanssa! Ja hyvinhän A viime kerrallakin sopeutui siihen, että päiväunet oli vasta myöhemmin; viihtyi niin hvyin Antonin lelujen kimpussa!

Keskiviikot käy kyllä myös ihan hyvin. Meillä on vauvauinti mutta se on vasta illalla...

Gunmimma ja Amos 9kk

Vierailija
8/17 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun on ihmisiä tulossa. Tulkaa toki kaikki huhtikset jotka vaan pääsevät, kiva kun tulee ihmisiä =)

Vierailija
9/17 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun nyt sitten kumminkin perumaan tulomme, kun meille tuli iltameno tuolle tiistaille. En viitsi buukata koko päivää, kun taitaa muuten mennä stressin puolelle..

Seuraaviin tapaamisiin en taidakaan sitten päästä, kun alkaa tuo töihin meni pukata päälle.

Eli minä ja Pihla pysytellään tällaisina palstahahmoina vaan ;-)

Lyle

Vierailija
10/17 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi laitella mitä kukin tuo. Laittakaapa itse mitä haluatte tuoda, niin katsellaan mitä saadaan kasaan =)

Vierailija
11/17 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin väsätä jotain vihreää salaattia vähän niin kuin lounaaksi, olisko ok? Kuinka monta äiti-hippu -paria on tulossa?

Sanna

Vierailija
12/17 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on me kolme ollaan pienellä porukalla. Muilla sairasteli lapset tai tuli muita juttuja. Mietin, jos meitä on näin vähän, jos tehtäisiin lounas, Sanna tuo salaatin jos gunmimamma toisi jonkun jälkkärin, niin minä voisin tehdä keiton/padan tms. Onko ehdituksia tai onko jotain mitä ette syö?

T:Mareila+Anton

Vierailija
13/17 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. siis ehdotuksesi lounaasta, sopii puolestani oikein hyvin. Harmi tietysti, että niin moni ei pääse tulemaan. Laurasta olisi ollut nastaa tavata taas myös Emiliaa, Elmoa, Heiniä, Tiiaa, Akustia, Elleä... ja muita joiden nimiä hän ei juuri nyt muistanut. Ja kiva olis ollut leikkiä ihan uusienkin kavereiden kanssa!

Olen aika kaikkiruokainen, mutta tonnikalan ja silakan suhteen täytyy sanoa valitettava yöks. Taustalla erilaisia lapsuus- ja nuoruusvuosien traumoja... Lisäksi omenaa en voi " raakana" syödä.

Tapaamisiin!

Sanna ja Laura

Vierailija
14/17 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pariin päivään päässy nettiin... Mä voisin yrittää ehtiä vääntää vaikka pannarin hillon ja kermavaahdon kera! Jos en ehdi, niin tuon sitten kaupasta jotain. Mä oon myös kaikkiruokainen, ainoastaan homejuustot ei oikein uppoa...

Gunmimma ja Amos 9kk

Vierailija
15/17 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ehdotukset, jospa minä koitan väntää pinaattikeiton?? Se on aika helppo tehdä.

Harmi tosiaan, että moni joutui perumaan tulonsa, jospa ensi kerralla pääsisi enemmän ihmisiä paikalle

Huomiseen, vien esikoisen hoitoon n 9.30 elikkä 10.00 jälkeen voi tulla.

TERVETULOA!!

T:Mareila+Anton 9kk

Vierailija
16/17 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura nukkuu aamupäivällä todennäköisesti klo 9-10.30, joten tulemme sitten sen jälkeen 11 maissa. Jos sää on vähän leudompi, saatan yrittää tulla kävellen ja sitten ollaan ehkä vähän aikaisemmin perillä...

Huomiseen!

Sanna ja Laura

Vierailija
17/17 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tullaan sitten, kun Amos on nukkunut aamu-unensa. Jos jostain syystä herätään yöunilta jo tosi aikaisin (nin kuin yleensä), niin sit tullaan varmaan vasta samoihin aikoihin kuin SannaS. ja Laura, että saan Amoksen nukahtamaan päiväunille esim junassa. Nyt meen pyöräyttämään sen pannukakun!

Gunmimma