Kivikylän lihapullat on perseestä
En ymmärrä miten jotkut ihmiset pystyy syömään
Hk lihapullat on parempia.
Kommentit (43)
Miksi et tee itse- halvempia ja parempia.
Kivikylän tuotteethan on ihan parhaita.
Se on sitä, kun on tottunut syömään jauhopullia, että lihaisat pyörykät saattaa tuntua epämiellyttäviltä. HK:n Sininenkin on kuin samettia oikeisiin lihamakkaroihin verrattuna.
Hyvä että löysit itsellesi mieleisen Ap. Makuasia. Itse pidän itsetehdyistä.
Eipäs ! Vaan sahajauhoista, suolasta, teurasjätteistä ja joskus krematorioiden ruuhkalihasta. Esim. mureasta mummosta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran Kivikylän lihapullia, kun saivat aina testeissä hyviä arvioita. Roskiin meni.
taisit ostaa Atrian tai Snelmannin lihapullia, kävelivät itsestään roskikseen
En usko, että ovat perseestä. Luultavasti jotain muuta ruhon osaa enimmäkseen.
Itse kun tekee niin saa just sellaisia kun haluaa. Eikä mene edes kauan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun tekee niin saa just sellaisia kun haluaa. Eikä mene edes kauan.
Siis joku ihminen tekee itse lihapullat?
Öööh, ei niitä itse tehdä?
Kaupasta saa hk lihapullia valmiina?
Eihän siinä sitten mitään jos ap tykkää syödä kaupan halvimpia, silkkaa teurasjätettä sisältäviä "lihapullia".
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne jos ei paremmasta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ! Vaan sahajauhoista, suolasta, teurasjätteistä ja joskus krematorioiden ruuhkalihasta. Esim. mureasta mummosta.
Road killit ovat ihan parasta, valmiiksi mureutettu täysperän renkailla.
Kannattaa ostaa Lidlin Mamman lihapullia.
Niissä on jotain syötävääkin reilulla parilla eurolla.
HK:n lihapullat maksaa alle 3 euroa kilo. Mitähän ihmiset kuvittelee syövänsä, kun popsivat niitä? Pussin kyljessä lukee "lihapulla", niin kyllähän näiden täytyy varmaan niitä olla? Samaan aikaan samassa kaupassa jauhelihan kilohinta on 5 kertaa enemmän kuin niiden HK:n pullien. Hälytyskellojen pitäisi soida.. että sen lisäksi, että einespaskaa, niin eihän nämä edes ole lihasta tehtyjä!
Aterioinnin jälkeen pitää muistaa laittaa ikkuna auki, ettei asunnossa tuoksahtele.
Vierailija kirjoitti:
Et ole varmaan koskaan itsetehtyjä lihapullia maistanut?
Nauti ap suun kautta, ehkä maku paranee 🤭
Vierailija kirjoitti:
HK:n lihapullat maksaa alle 3 euroa kilo. Mitähän ihmiset kuvittelee syövänsä, kun popsivat niitä? Pussin kyljessä lukee "lihapulla", niin kyllähän näiden täytyy varmaan niitä olla? Samaan aikaan samassa kaupassa jauhelihan kilohinta on 5 kertaa enemmän kuin niiden HK:n pullien. Hälytyskellojen pitäisi soida.. että sen lisäksi, että einespaskaa, niin eihän nämä edes ole lihasta tehtyjä!
51% lihaa ja lihaan verrattavaa valmistusainetta (lue: nahkaa ja kamaraa), siksi HK voi käyttää noista nimitystä Lihapulla. Sisältää oikeasti teurasjätettä ja jauhoja.
Ostin kerran Kivikylän lihapullia, kun saivat aina testeissä hyviä arvioita. Roskiin meni.