Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kivikylän lihapullat on perseestä

Vierailija
27.07.2026 |

En ymmärrä miten jotkut ihmiset pystyy syömään

Hk lihapullat on parempia. 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko saanut kenkää heiltä vai mikä hiertää? Aika sekopäistä settiä spämmätä vauvapalstalle päivittäin aloituksia....

Eineslihapullista... :D Ei hitto. Ehkä mä en olekkaan niin sekaisin kun mä luulen. On niitä muitakin 

Vierailija
62/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin  kerran Kivikylän  lihapullia,  kun  saivat aina testeissä  hyviä  arvioita.  Roskiin  meni.

Ja Suomestakin löytyisi satoja vähävaraisia ihmisiä ja perheitä, joille olisi kelvannut tuo paketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti syö valmis lihapullia? Haisevat paskalle ja maistuvat perseelle. 🤢🤢🤢🤢 

Yhtä paskalle se sika-nauta jauheliha haisee ja maistuu jota te käytätte lihapullien tekemiseen. 🤮🤮🤮🤮

Te? Mitä helvettiä sönkötät kanttura? Meillä asuu kaksi metsästäjää ja ainoa osto liha jota tähän kämppään kannetaan sisään on poro. Ei tässä talossa syödä teurasjätteitä eikä suojakaasu paskoja. 

Mä olin sanomas tätä samaa. Riistaa meil menee, ei metsästetään mut broidi metsästää ja siltä ostetaa. Kanaa otetaa joskus tost pientilalta, ei oo suojakaasu kanaa se. Ei meil kyl kukaan osta mitä nauta-sikaa. Eihä sellasta paskaa syö sikakaa kiljumatta. 

Vierailija
64/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee itse- halvempia ja parempia. 

En tiedä ap:sta mutta itse en osaa kokata.

N50

Vierailija
65/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin  kerran Kivikylän  lihapullia,  kun  saivat aina testeissä  hyviä  arvioita.  Roskiin  meni.

Ja Suomestakin löytyisi satoja vähävaraisia ihmisiä ja perheitä, joille olisi kelvannut tuo paketti.

Kuka täys-järkinen sitä ottaa vieraalta ihmiseltä avatun paketin lapsillee syötettäväks? Ei tulis pienee mielee. 

Vierailija
66/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Keva vai autisti? 

Vierailija
67/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helvetti syö valmis lihapullia? Haisevat paskalle ja maistuvat perseelle. 🤢🤢🤢🤢 

No ne on sellainen nopea ja halpa, poimitaan siitä kylmähyllystä ja popsitaan saman tien kylmänä. Toki vaihtoehtona on hikiset kananugetit ja ehkä kylkeen pinaattilettuja kylmänä.

Oli nopea tai halpa niin ei kiitos. Sama kun keräisi koiran paskaa tien poskesta, sekin on nopeaa ja ihan ilmasta, maku ja ulkonäkökin varmasti lähes identtinen. Ei ole yksikään noista kyllä vaihtoehto kenellekkään jolla on makuaisti. Hyi v i t t u. 

Vierailija
68/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikylän lihapullat on parhaita. Kuumennan uunissa ne rapeiksi pinnaltaan. 

Ainoa ongelma on liikaa suola. Se ei ole terveellistä ja sen huomaa janosta. 

Vierailija
69/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Keva vai autisti? 

Miksi solvaat tuntemattomia ja muita ihmisiä?

Vierailija
70/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kunnon jauhelihasta pullia.

Vierailija
71/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Keva vai autisti? 

Miksi solvaat tuntemattomia ja muita ihmisiä?

Ei kehitysvammainen eikä autisti ole solvauksia. Sitä en kyllä ihan tiedä, mitä välttämättä kummallakaan on tekemistä kokkaustaitojen kanssa.

Vierailija
72/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kunnon jauhelihasta pullia.

Mun mielestä tää "kunnon liha" -kulttuuri on oikeasti oksettava ja haitallinen. Itsekin syön lihaa, mutta kun se eläin on syötäväksi kasvatettu ja/tai tapettu, niin totta hemmetissä sen kehosta on syytä käyttää kaikki, mikä suinkin ihmisen ravinnoksi kelpaa, ja loput voi sitten syöttää eläimille. "Kunnon lihan" syöjiltä jää ihan hirveän iso osa eläimestä hyödyntämättä.

Vierailija
73/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paskalle se sika-nauta jauheliha haisee ja maistuu jota te käytätte lihapullien tekemiseen. 🤮🤮🤮🤮

Te? Mitä helvettiä sönkötät kanttura? Meillä asuu kaksi metsästäjää ja ainoa osto liha jota tähän kämppään kannetaan sisään on poro. Ei tässä talossa syödä teurasjätteitä eikä suojakaasu paskoja. 

Senkin romanttinen juntti, pusipusi.

Vierailija
74/76 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian artesaani lihapullat on jo aika kotikutoisen makuisia ja oloisia. Vähän pehmeämpiä kuin Kivikylän tai Snellmannin kivikovat pullat. 

Vierailija
75/76 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin romanttinen juntti, pusipusi.

Ei toki ole minulta pois se, että ihmiset syövät teurasjätettä, suojakaasuun pakattua paskan hajuista gmo ja antibiootti jätettä. Syökää rauhassa. Itse en moista suuhuni pistä. Ällöttää ajatuskin. 

Vierailija
76/76 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihapullathan ovat teurasjätettä, mm. luuta ja nahkaa joka hienonnetaan, sekä täyteaineita. En usko että koiramme suolisto pystyisi käsittelemään tätä, mutta koska olen ihmisviemäri, luukusta voi työntää sisään ihan mitä vaan periaatteessa.

Tämä on totuus.