Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ nainen VOI KATSELLA parisuhteeseen miehiä ikäluokasta 55+, varttuneemmissa ikäluokissa ikäerot eivät merkitse

Vierailija
27.07.2026 |

Että näin

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä vaikka paskoa housuihinsa julkisella paikalla. Itse en kuitenkaan tee niin. Kuten en myöskään katsele papparaisia.

N44

On teillä mammoilla jutut.

Vierailija
22/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa vain olla, että nuo 55 plus miehet haluavat alle 30-vuotiaan naisen eikä mitään mummonkurppanaa.

+ 55 vuotiaille miehille paras nainen löytyy ikäluokasta +65 v.

40+ nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen, kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, just 40+ iässä ja sen jälkeen ikäero vaikuttaa eniten, kun 50+ ja viimeistään 60+ alkaa rupsahtaminen ja kremppaantuminen ihan eksponentiaalisesti :D

Ei se vielä silloin ala. Tunnen miehen joka oli vuosi sitten kovassa iskussa vaikka oli pitkälle yli 70. Hän ei pitänyt itseään vanhana. Viime talvenkin hän vietti Espanjassa, ja kun hän palasi sieltä, ei enää tunnistanut minua. Askel oli muuttunut töpöttäväksi ja puhe sekavaksi. Veikkaan että 80 tullut täyteen.

Vierailija
24/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taitaa vain olla, että nuo 55 plus miehet haluavat alle 30-vuotiaan naisen eikä mitään mummonkurppanaa.

40+ nainen on kylläkin jo liian vanha ainakin intiimiin suhteeseen, kodinhoitajana vielä menettelee jos on muuten siivo.

Tämä koskee vain äitiäsi.

Vierailija
25/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa elää parisuhteessa, jossa keskimääräinen aktiivisuustaso, seksuaalisuus, menohalut, tasavertaisuus, toisesta huolehtiminen jne. ovat mahdollisimman hyvin linjassa, kannattaa naisen valita kumppaniksi muutamia vuosia nuorempi mies. 

30-55-vuotiailla ikäerolla ei juurikaan ole merkitystä. Mutta nuoret parikymppiset ja sitten taas vanhuutta kohti nopeasti liukuvat ihmiset ovat eri asia. Silloin ikäpolvikokemus korostuu ja puolisot elävät todennäköisesti täysin eri maailmoissa. Samoin naisen hyväksikäyttö on korostunutta molemmissa ääripäissä. Nuorelta naiselta odotetaan miellyttämistä, mukautuvaisuutta ja tottelevaisuutta, ja keski-ikäiseltä naiselta taas odotetaan vanhan puolisonsa omaishoitajuutta ja passaamista.

Vierailija
26/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon just eronnut 40v nainen ja toi 55v on ihan ehdoton yläraja. 

Ei se tuossa vielä tunnu mut sit tuntuu kun sinä oot 55 v ja mies on 70 v dementiapapparainen. 

Oma isä on 71v. Jäi pois työelämästä vasta vuosi sitten ja painelee pitkin maailmaa golfaamassa, Alpeilla laskettelamassa parikin reissua talvessa, nyt kesällä oli juuri pari viikkoa Kroatiassa fillaroimassa jne. Seuranaan pari samanikäistä "papparaista".

Vastaavan aktiivisuusluokan leidejä ei vain samassa ikäryhmässä juuri löydy. Muttei tunnu haittaavankaan. Hänen mukaansa naiset on jo riittävässä määrin nähty jo koettu.

En silti itse 41v naisena kyllä yli 55v miehiä katselisi. Ehkä osaltaan, koska kiinnostusten kohteet elämässä todennäköisesti alkaisivat erota paljonkin.

Mihinkäs äitisi on jäänyt? 

Vierailija
27/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siitä intiimiauhteesta, kun eihän sinulla edes seiso ilman pillereitäsi.

Kyllä panohommia varten kiinnostaa vain alle 30v miehenalut.

Niin sen on luontokin tarkoittanut, että nuoret hoitaa siittämiset. 

Vierailija
28/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa elää parisuhteessa, jossa keskimääräinen aktiivisuustaso, seksuaalisuus, menohalut, tasavertaisuus, toisesta huolehtiminen jne. ovat mahdollisimman hyvin linjassa, kannattaa naisen valita kumppaniksi muutamia vuosia nuorempi mies. 

30-55-vuotiailla ikäerolla ei juurikaan ole merkitystä. Mutta nuoret parikymppiset ja sitten taas vanhuutta kohti nopeasti liukuvat ihmiset ovat eri asia. Silloin ikäpolvikokemus korostuu ja puolisot elävät todennäköisesti täysin eri maailmoissa. Samoin naisen hyväksikäyttö on korostunutta molemmissa ääripäissä. Nuorelta naiselta odotetaan miellyttämistä, mukautuvaisuutta ja tottelevaisuutta, ja keski-ikäiseltä naiselta taas odotetaan vanhan puolisonsa omaishoitajuutta ja passaamista.

Minulla ja vanhemmillani oli 25 v. ikäero ja olimme kyllä täysin eri ikäluokkaa. Aika sokea on, jos sitä ei huomaa/ymmärrä. 

Vierailija
29/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 62v miehenä olen pannut viimeiset 3 iltaa 20v tyttöä täällä Pattayalla.

- Because I can

Vierailija
30/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon just eronnut 40v nainen ja toi 55v on ihan ehdoton yläraja. 

Ei se tuossa vielä tunnu mut sit tuntuu kun sinä oot 55 v ja mies on 70 v dementiapapparainen. 

Oma isä on 71v. Jäi pois työelämästä vasta vuosi sitten ja painelee pitkin maailmaa golfaamassa, Alpeilla laskettelamassa parikin reissua talvessa, nyt kesällä oli juuri pari viikkoa Kroatiassa fillaroimassa jne. Seuranaan pari samanikäistä "papparaista".

Vastaavan aktiivisuusluokan leidejä ei vain samassa ikäryhmässä juuri löydy. Muttei tunnu haittaavankaan. Hänen mukaansa naiset on jo riittävässä määrin nähty jo koettu.

En silti itse 41v naisena kyllä yli 55v miehiä katselisi. Ehkä osaltaan, koska kiinnostusten kohteet elämässä todennäköisesti alkaisivat erota paljonkin.

Mihinkäs äitisi on jäänyt? 

Erosivat 90-luvulla. Mutsi enemmänkin mummoilee nykyisen miehensä kanssa kotona ja mökillänsä.

Tosi vaikea nähdä, että omilla vanhemmilla olisi koskaan ollut onnellista yhteistä vanhuutta. Niin täysin erityyppisiä menemisissään.

Vierailija
31/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS haluaa.

Vierailija
32/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä 62v miehenä olen pannut viimeiset 3 iltaa 20v tyttöä täällä Pattayalla.

- Because I can

"Tyttöä".

Itselle thainaiset on kyllä aika totaalinen turn off. Mutta kukin tavallaan.

-M39

Vierailija
33/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ MIES VOI KATSELLA naista parisuhteeseen  ikäluokasta 55+. Varttuneemmissa ikäluokissa ikäerot eivät merkitse mitään.

ETTÄ NÄIN.

Vierailija
34/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota tapahtuu niin harvoin? Kerro se meille.

Vierailija
35/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on naisille ajateltavaa

Ei tässä oikeasti ole yhtään mitään ajateltavaa. Kaikki tietävät kyllä että nelikymppinen nainen ei halua yli 5-kymppistä miestä.

Vierailija
36/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, just 40+ iässä ja sen jälkeen ikäero vaikuttaa eniten, kun 50+ ja viimeistään 60+ alkaa rupsahtaminen ja kremppaantuminen ihan eksponentiaalisesti :D

Ei se vielä silloin ala. Tunnen miehen joka oli vuosi sitten kovassa iskussa vaikka oli pitkälle yli 70. Hän ei pitänyt itseään vanhana. Viime talvenkin hän vietti Espanjassa, ja kun hän palasi sieltä, ei enää tunnistanut minua. Askel oli muuttunut töpöttäväksi ja puhe sekavaksi. Veikkaan että 80 tullut täyteen.

Mun vanhempani ovat 70-vuotiaita, mutta eivät he silti mitään 40-vuotiaita ole, vaikka ovatkin kaikin puolin terveitä, urheilullisia ja meneviä tyyppejä.

Vierailija
37/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota sinä olet jankuttanut täällä. IRL se ei mene noin.

Vierailija
38/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 vuotta parisuhteessa 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mitä enemmän hälle ikää tuli, sitä eriparisemmiksi muutuimme. Hän oli sohvalla makaava eläkeukko, minä aktiivinen urheileva ja työelämässä täysillä oleva nainen. En suosittele tällaista suhdetta kenellekään.

Vierailija
39/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempien miesten keskuudessa ihan hillitön naisviha, ja ihan vain viha, on yleistynyt niin paljon, että joku nelikymppinen nainen saattaa löytää tasa-arvoisen suhteen helpommin hieman vanhemmasta miehestä. Olen jo lähempänä viittäkymmentä, naimisissa enkä todellakaan seuraa vailla, mutta minua kyllä lähestyisivät edelleen miehet alle kolmikymppisestä lähtien. Vaikka ikä ei muuten olekaan minulle merkityksellinen asia, en uskaltaisi seurustella nykyisten kolmi-nelikymppisten kanssa, niin järkyttävältä vaikuttaa arvomaailma heidän keskuudessaan. 

Vierailija
40/40 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempien miesten keskuudessa ihan hillitön naisviha, ja ihan vain viha, on yleistynyt niin paljon, että joku nelikymppinen nainen saattaa löytää tasa-arvoisen suhteen helpommin hieman vanhemmasta miehestä. Olen jo lähempänä viittäkymmentä, naimisissa enkä todellakaan seuraa vailla, mutta minua kyllä lähestyisivät edelleen miehet alle kolmikymppisestä lähtien. Vaikka ikä ei muuten olekaan minulle merkityksellinen asia, en uskaltaisi seurustella nykyisten kolmi-nelikymppisten kanssa, niin järkyttävältä vaikuttaa arvomaailma heidän keskuudessaan. 

55+ saattaa olla paras ikä miehelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi