-- TOUKOKUISTEN loppuviikko --
Laitan uuden pinon kun eilinen venähti niin pitkäksi. Ei tarvii selata sitten aina sinne kuudennelle sivulle.
Eiliset:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10364306&p=2&tmode=1&smod…
Laru
Kommentit (65)
No voi kökkö
moskuliinin
säkää! (muistinhan oikein nimimerkin, täällä oikeasti pitäisi olla joku lunttisysteemi, kun heti unohdan kirjottaessa kaiken) Ihan taatusti on päivärytmi ihan sekasin ja henkisestikin olit valmistautunut leikkaukseen tänään. :/ *halit*
Almaeino
kiva, että sulla on parempi mieli - tai oli ainakin eilen illalla, toivotaan että hyvä tuuli jatkuu tänään kaikilla. Mielialanvaihteluita bongaan nyt täälläkin päässä, kun ennen ne sentään purki siivoukseen ja pesänrakentamiseen, niin nyt ei vaan jaksa taas " turhaa" siivota..
Taidan olla sinänsä onnellinen, etten kärsi suuremmista kivuista enää, vähenivät ja kuntokin parani loppuraskaudessa, kun syksyllä makasin parikin kuukautta patjalla huonovointisena solussa yksin - mikään ei ole sen jälkeen kyllä tuntunut kauhealta, kun avokki muutti tänne perässä, vaikka toki masiksiakin on mahtunut kevääseenkin. Mutta olenkin kärsinyt ne krooniset käsikivut ja selkäsäryt ja iskiaksetkaan ei ole mulle uutta, nyt niille on vaan selkee syy: painopisteen muuttuessa, varsinkin masun laskeutuessa, säryt vaivaavat aina parisen päivää putkeen.
Tiitiäinen
, liekö sun ansiota, mutta eilisiltana alkoi tehdä huonoa ja kiukuttelin, kun ei kaapista löytynyt suolasta oloa parantamaan. Avokki tiedusteli aamulla, että olinko vielä vihainen, kun ostettiin hänelle olutta (selvisi ekasta ryhmähaastattelusta hyvin mielin ja varasin vielä saunankin) eikä mulle " leipää, maitoo, makkaraa, juustoo, vihanneksia, oikeeta ruokaa" , kun tänään mennään kuiteskin kauppaan ja tein meille eilen vielä tonnikalapastasalaatin ruoaks.
Noh, sain sitten kertoa oikeamman syyn: juuri kömmin vessasta sänkyyn ja limatulppaa taisi taas tulla, nyt mukana oli veriviirutkin. :) (kummallisista asioista sitä ihminen tulee hyvälle tuulelle) Ja menkkajomottelu ja outo olo jatkuu.. ja supparikin näköjään tuntuu nyt tuolla alempana.
Ulkona on ihana tuoksu, sadettaenteilevän näköistä, vihreää ja pihlajassa näkyy jo viitteitä kukinnoista. Pitää toivoa, että tarkenen kuitenkin paljasjaloin puolihameessa ja sandaaleissa.. kun ei housut pysy päällä. :)
Nyt hörpin aamukaffet. Iloista päivänjatkoa ja tsemppiä kaikille!
sammakkoinen rv 40+2
Meille siis syntyi rv 38+5 tummahiuksinen poika. Painoa pikkuisella oli 3240g ja pituutta 49 cm. Pipo oli 34,5cm. Nyt tämä herra on viikon vanha ja äiti jaksaa hyvin.
Isoveli tosin joutui eilen sairaalaan (kurkunpäätulehdukohtaus ja aamulla lääkäri oli epäillyt rs-virusta, iltapäivällä selviää mitä kokeissa on ollut), joten se vetää mieltä vähän matalalle, mutta muuten ihan hyvin menee.
Jaksuja kaikille!
Nuusku-nuu ja poika 1vko
Täällä itse orttelen edelleen talkkaria käymään, kun wc:n oven kahva irtosi ja lupasi tänään piipahtaa ehkä vaihtamassa jopa koko oven. On aika alkuperäisessä kunnossa tämä asunto, keittiö uusittu ja ihana onneksi :)
Tuli 7min välein aika tujuja suppareita - tuntuivat erilaisilta kuin ennen - tuossa pari tuntia sitten, mutta loppuivat. Vessaan sai silti mennä. Jos jo ensi yönä päästäisiin hommiin.. :)
Että sain matkata odotukseni juuri teidän seurassa. Toivotan onnea ja jaksamista teidän matkallenne, myötä elän odotuksessanne.
Laitan synnytyskertomusta kunhan itsekin saan sen jäsenneltyä, oli jotenkin niin raju.
Poika on ihana ja piipero käyttäytyy aivan mahtavasti (ainakin vielä) tulokasta kohtaan.
Siis kiitos ja onnea :)
Ihan alkuun suurensuuret onnittelut keijo.annikille, heidiS23:lle ja nuusku-nuulle!! <3 Nuusku-nuun pojalle myös pikaiset paranemiset!
Ja nyt kaikki toukot pinoon.. tulee muuten aika orpo olo täällä. :( sammakkoinenkin lähtee ihan pian synnyttää. ;) Limatulppaa ja lupaavia suppareita.. tänne kans!!
Oltiin pojan kanssa puistossa tossa 2h ja oli jotenkin tosi epäsosiaalinen olo.. touhusin pojan kanssa enimmäkseen. Täytyy vaihtaa hetkeks maisemaa/puistoa.. jos vaikka auttais. :)
Olo muuten hyvä, mut kun ei tiedä et mistä taas pinnaa kiristää..
Ekaa kertaa (oikeesti!) tänä aamuna tuli epätoivonen olo et " ei tää synny koskaan!" .. Siis mikähän kiire tässä muka on?! Mieskin sano että syntyhän poikakin 39+6 ja et la on vasta tiistaina.
Ehkä se vähän " säikäytti" kun miehelle soitettiin eilen töistä et ootkos maanantaina tulossa töihin (kesäloma siis ollut) vai joko vauva on syntyny. Ärsyttävää tää oma hätäily, pois se musta!
Ai almaeinokin innostu keittelee tuttikeittoa!! ;) Niin ja missäs muuten olet? Ja laru... ja toymama.. ja sämpyläinen..ja..ja..?! Ettehän te mun sopimia treffejä tosissaan ole ottaneet? Mä oon kyl kova tekee ohareita! :D
Joo.. alkaa jutut olee semmosii et taitaa olla päikkäriaika. Tulee se miehen (7v) sisko tänään peuhaa pojan kanssa, tarvii voimia. ;)
t:tiitiäinen ,poika 2v5kk ja Oiva rv 39+3
Hei, täällä Huuhelin serkku, tulin vain ilmoittamaan, että Huuhelille syntyi hieno tyttö tänä aamuna sektiolla (käynnistystabletit eivät ilmeisesti tehonneet), mitat oli jotain 53 cm ja 3900 g.
En tiedä olisiko hän halunnut itse tämän tulla teille kertomaan, mutta olen niin iloinen ja onnellinen että vauva vihdoin syntyi, että oli pakko tulla tännekin hehkuttamaan!
Terveisin
Rizzu ja Pyry-poika 8 kk
Enää ei kai voi huomenta toivotella :)
Meillä on molemmat miehet kotona, niin ei ehdi tähän koneelle aamulla. Ja varsinkin toi isompi mies kattoo kyllä heti pitkään, jos aamulla ryntään tähän koneelle ;) Nytkin kysyi ihmeissään, että meinaatko ruveta surffaamaan. Ihme tyyppi. Ei tajua ollenkaan, että pitää käydä ilmottautumassa täällä :)
Moskuliinille tsemppihalit täältä. Olipas tosi kurja juttu. Toivottavasti pääset kuitenkin pian siihen sektioon ja verta saadaan nopeasti.
Keijo.Annikille onnea pojasta ja kiitos myös itsellesi tästä yhteisestä matkasta. Me loput täällä vielä jatketaan turinoita ja tullaan vauva-puolelle ihan kohta kaikki :)
Nuusku-nuulle myös isot onnittelut vauvelista. Toivottavasti isoveli nyt paranee pian ja pääsette yhdessä tutustumaan pikkuiseen.
Sammakkoiselle tsemppiä, jos nyt pääset pian tosi toimiin.
Pulmulle kiitos tiedosta ton hiivan kanssa. Luin sen illalla ja tuli jotenkin sellanen tunne, kun olisin kuullut ton aiemminkin. Ehkä täällä on ollut juttua. En kyllä todellakaan muistanut tota juttua, joten suurkiitos tiedosta. En sitten epäröinyt yhtään illalla laittaa sitä kapselia. Varsinkin kun mulla ei muutenkaan meinaa tikit pysyä kiinni. Nyt vaan odottelen täällä sitä toipumista tästä inhottavasta vaivasta. Sain onneksi nukuttua. Enemmän valvotti yskänen poitsu. Mutta kyllä näin päivällä tää tunne on aika inhottava, kun kutisee ja polttaa yms.
Tänään on ollut taas sellanen menkkajomotuspäivä. Yölläkin joka kerta kun heräsin, niin maha oli ihan kireellä ja jomotti. Nyt vähän helpottaa jo, kun päivä on näin pitkällä. Mulla on varsinkin aamusin just tota menkkajomotusta. Iltasin taas enemmän on sitä mahan kiristymistä.
Haluisin niin päästä vähän ihmisten ilmoille. Pitäis käydä ostoksillakin. Pojalle pitäis ostaa uusi pyöräilykypärä ja tarhatädeille haluisin ostaa jotain pientä, kun poitsu nyt lopettaa tarhan. Mutta tää kipu kävellessä estää kyllä ajatuksetkin humputtelemaan lähdöstä. Tohon lähikauppaan ajattelin ajaa autolla ja könkätä siellä.
Eilen sanoin miehelle, että mä olen kun joku pilaversio raskaana olevasta naisesta, kun kävelen niin vaivasesti. Mieskin eilen myönsi, että on kyllä outoa, kun olen niin erilainen vartalosta kun normaalisti. Varsinkin nyt, kun liikun niin huonosti. No, toivottavasti pian pääsee synnyttämään ja sitten palautuminen normaalitilaan voi alkaa. Haaveet on niinkin suuria, kun käveleminen ilman kipua.
Tai jos pari päivää tässä vielä sinnittelis ton hiivan takia ja sit lähtis synnyttämään. Tuntuu, että koko ajan on jotain minkä takia ei haluisi just vielä synnyttämään, vaikka oikeesti haluisikin. Viimeksi oli se flunssa ja poskiontelon tulehdus. Sen hiton penisiliinin takia mä varmaan nyt olen tän hiivankin saanut. No, kohta tää on ohi.
Hyviä viikonloppuja kaikille!
Laru rv 39+2
Täällä ollaan Tiitiäinen. Mäkin tota Sämpyläistä jo mietin täällä. Kohta me ollaan täällä kahestaan :) Paitsi, että toi sun mielialan heittäminen yht' äkkiä sopii just mun kokemukseen viime synnytyksen käynnistymisestä. Että mä olen täällä kohta yksin, kun säkin lähdet synnärille.
Sanoin tänään miehelle, että kun viimeksi synnytin rv 24, niin nyt varmaan rv 42. Huh huh, toi ajatuskin tekee ilkeetä.
Ihana kuulla, että Huuhelikin on saanut nyyttinsä. Jään odottamaan synnytystarinaa. Hän taisi etukäteen miettiä sitä kivunlievitystä, että miten sitä saa siellä päin.
Laru, joka alottaa pateilun heti näin päivän aluksi.
Hei kaikki armaat siskot!!!
Ensinnäkin tsemppihalit kaikille kärvistelijöille ja loppuodotuksen ähkyilijöille! Kohta se on ohi!!!
Tulin vain kertomaan, että meille syntyi SUNNUNTAITYTTÖ rv 39+4!
Olemme onnesta aivan soikeina! :D Kaikki on mennyt uskomattoman hyvin. Olemme olleet kotona nyt pari päivää ja onni senkun kasvaa!
Tämä synnytys alkoi lapsiveden menolla puolenyön jälkeen sunnuntainvastaisena yönä. Eikun menoksi. Kun saavuimme OYSiin sain ensimmäisen supistuksen ja siitä KAHDEN TUNNIN kuluttua tytär oli sylissämme! :D Luomusti mentiin, kun koin, etten tarvitse mitään kivunlievitytä. Ponnistus kesti 4min.
Komplikaationa oli se, että istukka ei itekseen irronnut, vaan piti nukutuksessa irrottaa. Mutta eipä siinä sen kummempaa. Oikeastaan nyt ei ole jälkivuotoa kuin nimeksi, kun tyhjeni siinä sivussa sitten kaikki muukin. ;)
Olo on uskomattoman hyvä. Nyt jo paino alle lähtöpainon. Imetys sujuu hienosti, josta olen kiitollinen! Ai niin...strategiset mitat: 3965g/51cm/33cm. Tummatukkainen ihanasti unissaan hymyilevä tyllerö. Esikoinen on ottanut homman tosi hienosti. Tässä tätä ihanuutta nyt sitten on.... ettei vain aika kuluisi liian nopiaan!!!
Tsemppiä vaan kaikille loppumetreille! Pieni nyytti korvaa kaiken!!!
Mama2006 Isoveli 1v3kk ja Pikkusisko 5pv
Moikka!
Päivä päässyt vähän venähtämään. Jonottelin tossa tovin äippäpolin ajanvaraukseen. No niin, se ois sit sellasta, että 30.5 olis kontrollikäynti, jossa katellaan millasessa kunnossa vauva ja minä ollaan. Kätilö sanoi, että kantsii varautua siihen, että asiaan puututaan AIKAISINTAAN viikolla 42+, joten mä olenkin nyt sitten asennoitunut siihen, että tää syntyy juhannuksena:) Ei kai tässä auta tuskastua. Ei se ainakaan niin tunnu syntyvän, että hoen mielessäni synny jo, synny jo. Yritän täällä tsempata, että kyllä sen sitten unohtaa, kun on oma vauva sylissä ja hyvää kannattaa odottaa, mutta en voi sille pienelle tuskastumiselle, joka jäytää takaraivoa mitään! Että ihan vuoristorataa mennään tunnetasolla!
Onnittelut vauvautuneille! Minran sektiossa ollaan täällä hengessä mukana! Ja toivottavasti nuusku-nuun poika paranis pian!!
Oli muuten eilen hassu keskustelu bussissa. Alko yks mummeli kertomaan mulle synnytyksestään, kun oli ollu niin kamala, että vielä " 51 vuoden jälkeen elävästi mielessä" . Ensinnäkin meni yli reippaasti ja sitten ne poltot olivat olleet yhtä tuskaa ja sitä synnytystäkin oli kestänyt ja kestänyt.jne. Voitte kuvitella. Oikeesti, tosi fiksua small talkia bussissa, kun toinen on matkalla neuvolaan. Ihme ja kumma pysyin tyynenä ja nyökyttelin, että joo, joo.
Noi mummelit muutenkin, halleluja. Yks oli pysäyttänyt mun miehen pihalla ja kysynyt onko äiti vielä yhtenä kappaleena ja mies oli kummastellut, että tunnetko mun äidin? :)
helvata sentään, olo on malttamaton ja ei tiedä miten sais aikas kulumaan. Seisoisko päällään? Pitäs varmaan TAAS siivota. Mä olen niin täynnä sitäkin, että tekis mieli heittää se imuri pihalle! Niin ja nää supistelut tulee jo korvista. Eilen oli taas kunnon parin tunnin sessiot, samoin aamulla heräsin supisteluun ja nyt vaan sit taas täällä möllitään.
Viikonlopuks on kyllä pakko keksiä äksöniä...
Mä oon kyllä niin varma, että oon viimeinen toukokuulainen ja kirjoittelen yksinäni vielä juhannuksenakin:)
AE ja päivän draamakohtaus viikolla 40+6
Täällä sitä ollaan... kaksin kappalein:) eli tosiaan se synnytys sitten toden teolla lähti käyntiin keskiviikkona, ja vedet poksahti iltapäivällä kun olin pojan kanssa pihalla leikkimässä. Sitten oltiin seiskalta illalla sairaalassa ja tyttö oli synnytetty puolilta öin! Eli nopeeta toimintaa.. Just tultiin kotiin ja ajattelin täällä käydä kattoo onko esim Laru vielä yhtenä kappaleena.
Tyttö on aivan ihana ja kaunis, 3715 g ja 51 cm oli mitat. Tuolla nyt nukkuu tyytyväisenä ja imetys on lähteny käyntiin hyvin, maito ei vielä ole kunnolla noussut mutta tytön paino nousee eikä lisämaitoa ole tarvinnut antaa:)
Tsemppiä nyt kaikille synnytykseen lähteville ja kaikille kärvistelijöille, toivon ihan älyttömästi kaikille niitä suppareita ja onnea synnytykseen!!
t:minnis80 + tyttö melkein 2 vrk
Talkkari kävi, nyt on uusi ovenkahva, uusi suihkutappi hanassa ja autopaikkakin.
Juu tytöt, ei pelkoa että ihan heti tästä lähtisin laitokselle. :) Ekaa kertaa oon laittanut vähän ylös noita suppareita, ja tulee aina muutama säännöllisemmin, mutta sitten on taas pulon tunnin tai tunnin tauko eikä ne nyt niin kivuliaitakaan ole. Mutta ehkä nämä nyt viimestään on hävittäneet lopun kaulasta.. Maha on edelleen vähän outo ja vähän huonoa tekee koko ajan..
Mutta jos noi tsempitykset auttais 8) *peukut pystyyn* pitää lähteä kävelylle avokin tultua töistä.. ja huomenna olis tarkotus mennä syömään ulos, on mun nimpparit ja avokki ehdotti, että juhlistettais nyt sit viimesiä kahdenkeskisiä hetkiä pitkään aikaan, kun ei tää odottamalla etene. ;)
Mieliala on kyllä tosi herkkä mullakin, silmät sumenee vauvauutisista ja synnytystarinoista ja kaikkien viesteistäkin, jos vähänkin on harmia tai iloa. :) Minä, joka ennen en itkenyt edes leffoissa. haha.
sammakkoinen 40+2, madame mamma ennusti 1.6. syntyväksi joten..
p.s. mitä muuten tarkalleen tarkottaa toi
pateilu
? Musta tuntuu hyvin vahvasti, että voisin sitä itsekin käyttää viesteissä. ;) huvittaa vaan, kun tunnen yhden " Paten" . :D
Pah, TIITIÄINEN, täällähän minä vielä! :) Ja olo on mitä mainioin, ei minkäänlaista tunnetta edes että kohta pitäisi lähteä muka synnyttämään.. Välillä ihan unohtuu että on raskaana.. Mitä nyt KOKO ajan pissattaa ja vihloo alakertaan (kääntelee vissiin päätään vähän) ja tietysti vauva liikuskelee. Niin, oli muuten varmaksi kiinnittynyt, siis vauveli. Kun keskiviikkoa edeltävällä kerralla th sanoi että on 95% varma noin suunnilleen, että ois kiinnittynyt. No nyt se on, jos ei 100% nii ainaki 99,9%. :D Kun unohtui eilen laittaa. No tosi tärkeä tieto.. heh..
Eiköhän oteta tytöt kisa että kuka täällä on pisimpään?! Meitsi on aivan varppi että se olen minäminäminä. Ja sit jos sen vimpaksi jääneen jotenki vois vielä " palkitaki" siitä..:D Tsihhihhii.. sekoamassa kai olen. No ei vaan kun aattelin että ku mulla on näin pieni masu, niin vauvahan tahtoo tietenki kasvaa ihan niin kauan siellä kunnes se " häädetään" (ts. käynnistetään).. Minä muka kärsimätön.. pois se minusta! Haluaisin vaan niin kovasti jo halia sitä pientä ja nuuhkutella.
Mulla on inhaa ku en voi mennä oikein uloskaan, vaikka niin ihanasti paistaa aurinko, kun mulla on siitepölyallergia. Tässä tilassa ei kuulemma voi oikein mitään nappeja ottaa tähän, ja mulla ei ne silmä- ja nenätipat sun muut auta, kun tulee kauheita paiseitaki naamaan. Siis kertakaikkiaan ihana ilma on ulkona. Pitäiskö ottaa kuitenki riski.. ettei illalla saakaan enää silmiä auki..:)
MAMA2006, MINNIS80, NUUSKU-NUU, KEIJO.ANNIKKI, HEIDIS23 (tulikohan oikein) ja muutkin jotka unohtui tästä, ONNEA suuresti vauvoistanne!
Joo, kyllä pitää nyt vissiin alkaa ahkerammaksi palstailijaksi, kun tää kone kerran tässä on. Ettei meidän loppukuisten pinot ihan kuihdu. Mitähän sitä keksis.. Juu, laitan tähän kuvan mun tekemästä ä-pakkauksen hörhelöistä! Joka päivälle kato jottain katseltavaa teillekki..:D
http://www.aijaa.com/v.php?i=596708.jpg
sämpylä 39+3
oli pakko tulla " pateileen" ja kertoon, että tuo " pate" -termi kaiketi tulee palstaterrori-nimestä.. korjatkaa jos olen väärässä! :D
sämpylä taas
Ja täällä yks pate, joka ilmoittautuu kisaan mukaan:)
Vitsit, kun osais itekin ommella sun muuta. Hienot hörhelöt olit laittanut! Me ostettiin valmiina ja pikkasen oli ilmaa hinnoissa.
Pitäis viikonlopun ruokaostoksille lähteä. Meen mielelläni kuluttaan Prisman käytäviä, ne on oikea supistelukeidas:) Aattelin ostaa alkosta shampanjaa. Sitten kun tää ukkeli vihdoin syntyy, voidaan juhlistaa oikeen kunnolla!
Illalla saunaan. Mut nyt kauppaan.
Huomisellekin löytyi äksöniä, ajellaan varmaan Uuteenkaupunkiin tai Naantaliin syömään. Paistaispa aurinko vielä huomennakin!
SUP, SUP SUPPAREITA!
ae A.K.A PATE
Vielä kerkii pateilla.. :) Päikkärit nukuttu ja makaroonilaatikko uunissa.
Kohta alkaa meillä hulina. Mies kävi ostaa pojan kanssa mansikoita ja jätskiä, naaam!
Mistä muuten vetoa että lähtö tulee ens yönä, kun on tuo yövieraskin.. :D
Nooh.. ei haittais. (toiveajattelua!)
huuhelille, Mama2006:lle ja Minnis80:lle onnittelut prinsessoista!! <3 Vauvauutisia satelee, ihanaa! Täytyy alkaa vahtaa tarkemmin synnytyskertomuksia... :)
almaeino: toi sun miehes " tunnetko mun äidin?" juttu oli niiin ihana!! :D Voi että mä repesin. Mä voisin seisoa vaikka päälläni sun seuranas.. Jotenkin ihan levoton olo. Kokoajan pitäis jotain tapahtua...
Sämpyläinen: Joo, kisa pystyyn!! Jokainen varmaankin uskoo olevansa viimesenä täällä muita huhuilemassa.. :D Ihana oli tuo tekemäs ä-pakkauksen röyhelö.. voi kun itekin osais! ;)
Laru: Sua en tänne viimeseks jätä!! Varmasti en. Yhessä lähetään viimesinä.. ;) Jos maltat siis mua odottaa.
Tuntuu et teillä kaikilla muilla on lupaavia oireita..menkkajomotuksia, suppareita ja limatulppaa sun muuta.. mites minä?! Mulle tänne kans. :)
Joo.. lähen nyt riivaamasta. Koitan illalla viel vääntäytyä koneelle.
Mies on kyl tosi huomaavainen tän mun nettiriippuvuuden kanssa. :D Avaa välillä koneen valmiiks ja totee " sä varmaankin meet.."
t:tiitiäinen taas...
Minäkin yhä yhtenä isona kappaleena keikun. Siis nimenomaan keikun, käveleminen keilapallo jalkojen välissä aika haastavaa (varmasti tiedätte). Mulla on edelliset synnytykset olleet viikoilla 38+6 ja 39+1 joten henkilökohtaisia ennätyksiä tässä rikotaan. Pahinta, että viikolla 38 olin henkisesti täysin valmis synnyttämään, mutta nyt ollut kai liikaa aikaa ajatella asiaa, jännittää jännittää. Olen kyllä kieltämättä silti kateellinen kaikille joilla supistelee ja varsinkin Sammakkoiselle, kun jo limatulppakin bongattu... Onnea vaan matkaan pääset varmasti pian! Täysin väärin on että mokomat kesäkuisetkin jo synnyttelevät, hei ei etuilla naiset! On tämä merkillistä ettei itellä merkkiäkään tositoimien alkamisesta, tuntuu vaan siltä kuin olis ollut kuukautiset jo kolme viikkoa. No, eikös tästä kaikki pian laitokselle lähdetä, sovitaanko että tämä on nyt se viikonloppu! Hirmuisesti ONNEA kaikille vauvansa jo tavanneille sekä tietysti meille, joilla pienet puhdetyöt on vielä edessäpäin!
Charme 39+5
Voi vitsi Minnis, viikkokaima. ISOT onnittelut täältä! Vauhdikasta toimintaa sulla on tosiaan sitten ollut. Täällä arveltiinkin, että sä lähdit, kun niin katosit niiden suppareiden jälkeen. Vähän olen kyllä nyt kade ;)
Mamalle myös onnittelut pikkuprinsessasta! Kiva kuulla, että kaikki hyvin, vaikka istukka jouduttu irrottamaan nukutuksessa. Väänsikö ne kauan sitä irti ennen nukutusta? Mullahan jäi vähän traumanpoikasta siitä viimeksi. Nyt sovittiin sype-käynnillä, että ei kohtuuttoman pitkään väkisin yritetä repiä istukkaa, jos jää kiinni.
Sämpyläinen, kiva kun laitat meille aina päivän piristykseksi näitä kuvia :) Ihana suoja laatikolle. Kyllä siihen kelpaa vauvan tulla koisimaan :)
Tiitiäinen, ihana kun odotat mua ;)
Charmeko se kirjoitti, että kun kesäkuiset jo synnyttää. Siis mä ällistelin sitä jo pari viikkoa sitten, että mitäs sitä oikein etuillaan ;)
Almikselle vielä tsemppiä!
Mulla on tänään ollut taas pinna tiukemmalla, kun jomottelee ja kiristää pitkin päivää. Nyt varsinkin kun olen taas tota ruokaa hommaillut. Mies laittoi just grillin kuumaksi ja kohta syödään. Meni ryökäle kutsumaan siskonsakin miehinen, vaikka pyysin, ettei pyytäisi. Ei muuten mitään, mutta kun kirrailee niin ei oikein jaksais nyt " edustaa" . Kun ei olla niiiiin läheisiä. Toivottavasti he ei pääsisi (olempas mä kauhea).
Laru rv 39+2
Illan puhteeksi vielä tänne..
Tuli vaan mieleen noista kesäkuisista, kun jo synnyttelevät, että jokin aika sitten kun luin heidän pinoa (vai olikohan heinäkuisten), niin siellä oli jollain kuollut vauva..:( Oli syntynyt paljonkin ennenaikaisena, ja ei sitten jaksanut elää taisteltuaan sairaalassa. Todella surullista, näitä on saanut melkein joka kuukauden pinoista aina lukea, maaliskuisissa oli yksi, huhtikuisissakin taisi olla. Toukokuisissa ei kaiketi ole ollut, ainakaan kenenkään meidän tietääkseni, ja todella toivon, että kukaan ei joutuisi moista kokemaan.
Tulee jotenkin kamala tunne, kun ei tiedä missä se Sussukaan luuraa. Hänestäkään ei ole aikoihin kuulunut, jotenkin vain kävi jo aikaisemmin mielessä, että jos hänelle on jotain pahaa sattunut, eikä mikään netti taida enää kiinnostaa.. Mutta toivon sydämeni pohjasta että hällä on kaikki hyvin.
Kamala mitä minä kirjoittelen, synkkiä juttuja.. mutta tuli vain mieleen.
Koitetaan me tytöt kuitenkin pitää lippu korkealla ja uskoa että meillekin ne pienet kohta suodaan! :) Suppareita kaikille (itsellä niitä jo on, mutta ei puhettakaan että säännöllisiä, joten se siitä, ja niitä on ollut jo pidemmän aikaa)!
sämpylä
Voi kökkelis Moskuliini! Nyt vaan rautaliuosta kehiin ja uusiksi lähtötelineisiin :-( Itse täällä asemissa, kello soittaa kymmenen minsan päästä. Ihan tyynenä, kaikki muut enempi jännityksis kuin minä. Jännitän lähinnä, ehtiikö hoitotäti ja miten tämmöset kuviot.
Alhainen verenpaine mullakin, maya, äippäpolin täti sanoi, että pitkäikäisyyden merkki (mää oonkin vanha jo nyt :-) Ei vauvaa haittaa, ellet pyörry ja lyö ittees.
Ihanat masukuvat, miten teillä on tommoset söpöt. Itsellä lähinnä mallia valas ja lisäksi vielä kiiltävä ja sinisuoninen. Onneksi? niin valmiiksi venynyt, ettei raskausarpia, luulisin.
Pesiskö hiukset vai käviskö vaan muuten suihkus. Tsemppiä!
Menis