Jätin somen vuosia sitten
Siis sellaisen jossa tehdään oma profiili, jaetaan otteita omasta elämästä ja tykätään muiden elämästä.
Olen aivan varma, että se oli viisaimpia päätöksiä elämässäni. Voin oikein hyvin ilman jatkuvaa tietoa mitä muilla tekeillä. Tuntuu että käytän vähemmän aikaa muiden asioiden vatkaamiseen kuin somessa olevat tuttuni. Ja miten mukava nähdä vanha tuttu ja vaihtaa kuulumiset kerralla nähdessä.
Kommentit (22)
En osaa sanoa. En ole somennut koskaan
Mitalinne saapuu postissa 4-6 viikon päästä.
Niin? Mä en ole koskaan ollut missään tuollaisessa.
Monet muutkin ovat heittämässä somen bussin alle.
Aiemmin siis roikuit somessa 24/7 kalastamassa huomiota ja vertaamassa itseäsi muihin? Hieno homma että olet päässyt riippuvuudestasi nyt eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Jään odottamaan. Olet täydellinen osoitus että oli hyvä jättää some. Vmäiseksi tekee ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin siis roikuit somessa 24/7 kalastamassa huomiota ja vertaamassa itseäsi muihin? Hieno homma että olet päässyt riippuvuudestasi nyt eroon.
Ei, nyt kerrot itsestäsi. En ole sinä. Älä kuvittele että kaikki on kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palstanon somea.
No siksipä selvensin otsikkoa eka lauseessa. Et jaksanut enää lukea. Oliko rankka palsta päivä,?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Jään odottamaan. Olet täydellinen osoitus että oli hyvä jättää some. Vmäiseksi tekee ihmiset.
Mitä yksinkertaisempi ihminen tämäkin. Omaperäistä kirjoittaa kakskyt vuotta sitten jonkun keksimä, nähty juttu. Näittenkö tyhjäpäitten kanssa pitäisi olla tekemisessä ? Ja ilman palkkaa.
Teitkö kuitenkin ensin pitkän pohdinnan tuloksena dramaattisen postauksen jossa kerrot jättäväsi somen? Ja nyt olet palannut someen kertomaan että se oli elämäsi parhaimpia päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Teitkö kuitenkin ensin pitkän pohdinnan tuloksena dramaattisen postauksen jossa kerrot jättäväsi somen? Ja nyt olet palannut someen kertomaan että se oli elämäsi parhaimpia päätöksiä?
Ei tämä ole some vaan keskustelupalsta, jälkeenjäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, nyt kerrot itsestäsi. En ole sinä. Älä kuvittele että kaikki on kuin sinä.
Taisi osua näköjään.
Tämä palsta on someakin pahempi likasanko.
Juuri äsken tuli uutisissa: "lukio ikäiset tytöt somettavat keskimäärin kuusi tuntia päivässä".
Itse en ole ollut somessa koskaan. En koe oikeasti menettäneeni mitään.
Olin Facebookissa alkuvuosina, sitten tajusin kupletin juonen enkä ole ollut enää missään näissä. Minkä määrän aikaa, aivosoluja, hermoja olenkaan säästänyt!
Yrittäjänä olen LinkedIn'issä mutta en ole sinne upannnut minkäänlaisia avautumisia tai muuta, vain päivittänyt omat asiat. WA:ssa olen yhdistysasioissa. Ei kiinnosta muiden ihmisten asiat niin paljon että tökkisin puhelinta koko ajan.
On mukavaa ilman. Ellei sitten joku itse jaa kuvia erikseen.