Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilä sanoi sen hyvin että se ravinto mitä suuhun laitetaan on tavallaan tietoa siis ne mikroravinteet

Vierailija
26.07.2026 |

Toikin on yks asia mitä moni ei ymmärrä ollenkaa, että jos sä pyrit pääsemään kuntoon niin panosta siihen ruuan latuun äläkä siihen että sun pitää nälkiintyä. Koska jos olet ylipainoinen se tarkoittaa sitä että sulla on ollut ongelmia sen kropan kanssa jo pitkään ja se kroppa on tavallaan niillä asetuksilla kokoajan koska se on tottunut siihen. Sitte jos sä vedät jonkun nälkälakon yhtäkkiä, se kroppa menee paniikkii ja sit kun sä olet laihtunut sen nälkälakon myötä ja alat uudestaan taas syömään normaalisti, se paino tulee 2 pahemmin takas koska se elimistö korjaa sen hätätilanteen. Sama asia ku mä olen kerran kehittänyt lihakset itselleni, mä pidän taukon treenaamisesta, mun lihakset häviää ja sitten kun mä ruven taas treenaa, ne tulee 3 kertaa nopeemmin takas kun sellasella ihmisellä kuka ei ole treenannut koskaan, koska se "base" = pohja on jo luotu sinne, mun kroppa on tehny jo ne asetukset sinne minkä kautta se pyrkii kokoaja toimimaan. Eli sun ei kannata lähteä millekkää pikadieeteille vaan sun pitää ohjelmoida sitä sun kroppaa uudestaan oikealla ravinnolla ja syödä sitä oikein ihan normaalisti niin se oppii elämään uudella normilla. Koska sitä nälkälakkoa sä et voi pitää loputtomii. Se on oltava elämäntapojen muutos, ei oo muuta tietä onneen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittekö sanoi 

Vierailija
2/3 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuorelta näyttää 80-vuotiaaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten köyhiltä leikattu rahat. Jos monipuolista ravintoa ei saa tarpeeksi, voi kuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi