Ahdistaa tosi paljon, taidan hakea viinaa alkosta.
Kommentit (26)
Älä hae, tee jotain muuta. Osta pullaa ja tuu mun tykö kahville. Puhutaan vaikka rumia.
Ja väittivät, ettei kulutus muka kasva aukioloaikojen laajentamisen myötä.
Saksasta kannattaa tilata, puolen litran viru valge maksaa 5€ kun tilaa alks.fi kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Älä hae, tee jotain muuta. Osta pullaa ja tuu mun tykö kahville. Puhutaan vaikka rumia.
Niimpä
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/ba8efedc-90bb-4d63-97…
Tästä syystä viinaa pitäisi myydä vain kerran viikossa, esimerkiksi tiistaisin. Ja silloinkin vain rajatulla aukioloajalla, esimerkiksi kello 10-13.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ainakaan oleellisesti kasva. Ne juo jotka joisivat muutenkin.
Niin ahdistaa muakin. Lupasin itselleni eilen että en ota tänään. Mutta nyt kahden vaiheilla
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä viinaa pitäisi myydä vain kerran viikossa, esimerkiksi tiistaisin. Ja silloinkin vain rajatulla aukioloajalla, esimerkiksi kello 10-13.
Tuo olisi jälleen myyjille hyvä juttu. Pimeästä pullosta kun maksetaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/ba8efedc-90bb-4d63-97…
En tiedä mihin toi linkki liittyi. Ryypin kaffit omas tykönäni.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako peräsuolen laskeuma?
Öööööööööööhhhh
Alkoholi on ainoa vaikuttava aina mitä saa ahdistukseen laillisesti omalla luvalla. Vaikuttaa vain sen aikaa kun pystyy juomaan.
Alkoholin juominen on pelkkää itsensä kusettamista.
Vierailija kirjoitti:
Ni. Ku kerran av:llakin joku sanoi hakevansa pullon. Pakkohan se on uskoa.
Eipä taida Tampereella olla kuin kaksi Alkoa sunnuntaisin auki. Kuitenkin suuri suomalaiseksi kaupungiksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin juominen on pelkkää itsensä kusettamista.
Kuten on kahvinkin juominen.
Vierailija kirjoitti:
Joo on tämä ihan hirveetä kun en voi olla ostamatta ja juomatta nyt tuon takia. Pakko mennä kun kerran auki on. Vielä kun olis tarjouksella 3 pulloa 2 hinnalla niin ostaisin tai kantiksille tarjouksia.
Mä otin pari opamoxia kun oli krapula, ei tartte viinaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Tampereella olla kuin kaksi Alkoa sunnuntaisin auki. Kuitenkin suuri suomalaiseksi kaupungiksi.
Miten nuo sunnuntaisin aukiolevat Alkot on valittu? Ne missä kysyntä on suurinta? Vai ne missä juoppojen osuus asiakkaista on pienin?
Onhan niitä jopa 30 alkoa auki. Haluaisitko vielä viinataksin tai viinadroonin että pullo tulisi nopeasti? Laitetaanko kestotilaus pullo päivässä? Tietenkin iso pullo eihän vähempi riitä.