Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ollut paljon puhetta siitä, että kilttimiehet eivät kiinnity "elämän etappeihin"

Vierailija
26.07.2026 |

Miten voisimme tukea tällaista kiinnittymistä? 🥺

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulkaa, kiinnittykää itse niihin etappeihin. Ei niihin voi kukaan muu teitä kiinnittää.

Mies ei voi hankkia perhettä yksinään vaan on riippuvainen naisista.

Juuri tuosta syystä yhteiskunta useimmissa maissa pyrkii kontrolloimaan naisia. Niin tärkeää asiaa kuin lisääntymistä ei voi jättää naisten oikkujen varaan. Feminismi romahduttaa syntyvyyden ja johtaa kansan sukupuuttoon.

Sinäkö vain sokeasti suostuisit siihen että sinua "kontrolloidaan" läpi elämä jonkun papparaisen toimesta? heh.

Vierailija
22/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että media ei ole käyttänyt termiä "kilttimies". Aloita kouluttautumalla, sitten hanki työpaikka ja pidä koti kivana. Suhtaudu naisiin kuin ihmisiin. Siitä se lähtee.

Vaikka miehen paukapääaivoilla tämä on vaikea tajuta, yrittäkää nyt ymmärtää ettei se työpaikka takaa yhtään mitään. Et muutu yhtään kiinnostavammaksi ihmisenä sillä että käyt TÖISSÄ. Niin käyn minäkin ja 95% naisista. 

Kehittäkää persoonanne ja olkaa ihmisenä vähemmän kokovartalom*lkkuja niin sitten voi tärpätä.

No sinä ainakin vaikutat olevan kokovartalopaskiainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oman osani tehnyt, sain lapsenkin sellaisen miehen kanssa, jota ei olis varmaan kukaan muu ottanut. Hyväntekeväisyydet on hoidettu, nyt on aika huvitella sen pitkäraajaisen, hoikan, nuoremman kitaristin kanssa.

Vierailija
24/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuulkaa, kiinnittykää itse niihin etappeihin. Ei niihin voi kukaan muu teitä kiinnittää.

Juuri tuosta syystä yhteiskunta useimmissa maissa pyrkii kontrolloimaan naisia. Niin tärkeää asiaa kuin lisääntymistä ei voi jättää naisten oikkujen varaan. Feminismi romahduttaa syntyvyyden ja johtaa kansan sukupuuttoon.

Sinäkö vain sokeasti suostuisit siihen että sinua "kontrolloidaan" läpi elämä jonkun papparaisen toimesta? heh.

Elämässä kaikki ei aina ole mukavaa.

Ne kansat jotka menevät mukavuus edellä katoavat ja tilalle tulee sellaisia kansoja jotka hyväksyvät epämukavuuden tiettyjen asioiden suhteen. Tämä kehitys on monissa länsimaissa jo pitkällä. Kantaväestö ei hanki lapsia mutta burkaväestö hankkii.

Vierailija
25/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että media ei ole käyttänyt termiä "kilttimies". Aloita kouluttautumalla, sitten hanki työpaikka ja pidä koti kivana. Suhtaudu naisiin kuin ihmisiin. Siitä se lähtee.

Vaikka miehen paukapääaivoilla tämä on vaikea tajuta, yrittäkää nyt ymmärtää ettei se työpaikka takaa yhtään mitään. Et muutu yhtään kiinnostavammaksi ihmisenä sillä että käyt TÖISSÄ. Niin käyn minäkin ja 95% naisista. 

Kehittäkää persoonanne ja olkaa ihmisenä vähemmän kokovartalom*lkkuja niin sitten voi tärpätä.

Naurattaa, kun joku akka yrittää neuvoa. Me miehet, jotka saadaan pillua muutenkin, ei haluta parisuhteeseen varsinkaan suomalaisen naisen kanssa. 

Jos sinä saisit sitä muuten kuin maksamalla, et roikkuisi vauvapalstalla. Tyypillinen ruma persu, jonka pitää hyväksikäyttää jotain varattomia thaikkuja ja ostaa lentolippuja kaukomaille. Suomalaiset naiset eivät koske sinuun koska olet vastenmielinen sekä fyysisesti että mentaalisesti.

Olet oksettava suomalainen rasistiämmä, joten ei ihme ettet kelpaa edes niille tasoisillesi inceleille.

Vierailija
26/26 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä kaikki ei aina ole mukavaa.

Ne kansat jotka menevät mukavuus edellä katoavat ja tilalle tulee sellaisia kansoja jotka hyväksyvät epämukavuuden tiettyjen asioiden suhteen. Tämä kehitys on monissa länsimaissa jo pitkällä. Kantaväestö ei hanki lapsia mutta burkaväestö hankkii.

Muslimiveljemme auttavat meitä tuhoamaan feministin. Ottaisin koska vain ennemmin kauniin musliminaisen, kuin oksettavan, kalpean ja mielisairaan rasistifemakon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme