Salakuvaatko naisia?
”Läppäkuoret puhelimeen ja kävelet vaan luuri rennosti kädessä. Kukaan ei tajua mitään. Tai video pyörimään ja siitä kuvakaappaus.”
Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen.
”Salakuvatut perseet vol. 1” -keskustelu sisältää lähes 600 niin sanottua creepshot-kuvaa naisista, joiden takapuolia on kuvattu ilman lupaa. Nyt sitä on jatkettu vielä kakkososaan.
Keskusteluketju aloitettiin toukokuun alussa ja kuuluu Ylilaudan suosituimpiin. Sisällön näkemiseen tarvitaan Ylilaudan maksullinen jäsenyys. Hinta on noin kympin kuussa. https://yle.fi/a/74-20096231
Kommentit (13)
Turha vaiva kun naiset itse laittaa herutuskuvia nettiin. Kyllä naiset osaa itsestään parhaat puolet kuvata parhaasta kuvakulmasta 👍
En salakuvaa. Se ei vain ole sen arvoista vaikka joskus näkyykin todella herkullisia peppuja tytöillä.
Vierailija kirjoitti:
Turha vaiva kun naiset itse laittaa herutuskuvia nettiin. Kyllä naiset osaa itsestään parhaat puolet kuvata parhaasta kuvakulmasta 👍
Laitatko linkin sun äidin ja muiden sukulaisnaisten some-tileihin?
"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE
Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin sun äidin ja muiden sukulaisnaisten some-tileihin?
Etkö muka löydä peppukuvia itse? Amatööri.
En salakuvaa. Kisathan kuvataan ja lähetetään Ylen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
"Tältä näyttää keskustelu Ylilaudan suljetussa keskustelussa, jossa käyttäjät jakavat vinkkejä naisten salakuvaamiseen." -YLE
Ei voi kuin nauraa. Ei saatana, kuinka syvälle "journalismi" on vajonnut. Parasta tässä on se, että me kaikki maksetaan tästä.
Ongelma ei olekaan naisia loukkaava ja esineellistävä salakuvaaminen, vaan siitä kirjoittaminen? Okei.
Julkisella paikalla olevan kohteen kuvaaminen on sallittua lupaa kysymättä.
Salakuvaaminen:
"
6 (9.6.2000/531)Salakatselu
Joka oikeudettomasti teknisellä laitteella katselee tai kuvaa
1) kotirauhan suojaamassa paikassa taikka käymälässä, pukeutumistilassa tai muussa vastaavassa paikassa oleskelevaa henkilöä taikka
2) yleisöltä suljetussa 3 :ssä tarkoitetussa rakennuksessa, huoneistossa tai aidatulla piha-alueella oleskelevaa henkilöä tämän yksityisyyttä loukaten,
on tuomittava salakatselusta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava."
Lähde: https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/1889/39-001#chp_24__sec_6
Vierailija kirjoitti:
Validi pointti. Ei tarvi kuin instaan mennä, niin kyllä he ihan itse itsensä esittelevät. Ja maksutonta pokea on netti enemmän kuin täynnä, jos jotain kovempaa menoa kaipaa. En oikein saa niin kun mitenkään kiinni tästä fetissistä, että mulla pitäis kalu koveta vain siksi että kuva on "salaa" otettu.... siitäkään mitään faktaa, että onko edes.
M50
Vierailija kirjoitti:
En, mutta salakuuntelen.
M33.
Minä taas salahaistelen.
Älylaseilla. Festareilla, yökerhossa, rannalla.