Mikä olisi toimivin ratkaisu +60v naisen limakalvoille? (Kysyn toisen puolesta)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljy paras ja luonnonmukainen...ei mitään hormoonivoiteita apteekista.
Millä perusteella on luonnonmukaista suomalaisen naisen panna pimppiinsä kookosta eikä sitä hormonia, joka naisen elimistöön luontaisesti kuuluu? Mun pillussa ei ole koskaan luontaisesti ollut kookosta eikä muitakaan hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys on mihin tuonikäinen mummeli enää limakalvoja alapäässä edes tarvitsee? Yksikään mies ei kurttumummoista kiinnostu saati että panisi.
Miksi miehet silti hypitte perässä olen 65v ja silti 30-80v olette kiinnostuneet.En itse ole, nostan nokkaani ja olen ylpeä.Miksi,ette anna olla minun rauhassa?
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/katsausartikkeli/paikallisestroge…
Nykytiedon mukaan paikallisestrogeeni sopii aivan hyvin myös rintasyöpää sairastaneille ja on täysin turvallinen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Gustafsbergiltakin tuo vinkki luettu, hyvin toimii ja ihana tuoksu. Mies tykkää.
-Nainen +60-
Olen gynekologin ohjeen mukaan käyttänyt 2 krt viikossa Vagifemia + ulkoisiin osiin Ovestin-voidetta. Muina päivinä hormoonitonta Vagisania. Ja liukkaria tarvittaessa. Ikää 65+
"Toisen puolesta". Naisystävä keskeytti eilen puuhani ja kysyin tekeekö kipeää. Sanoi että niinkuin hiekkapaperilla vetelisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella on luonnonmukaista suomalaisen naisen panna pimppiinsä kookosta eikä sitä hormonia, joka naisen elimistöön luontaisesti kuuluu? Mun pillussa ei ole koskaan luontaisesti ollut kookosta eikä muitakaan hedelmiä.
Ole vaan hyvä ja käytä sitä hormoonia, ketä kiinnostaa.
Miksi vanhemmat naiset hakee seuraa, jos ei sitten paikat kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan toisen puolesta, että tuossa iässä olisi aika jo keskittyä muihin asioihin, kuinlimakalvojen kitkan kestoon.
Miksi? On haluja ja miehelläkin on haluja.
Ohis
Kookosöljy on paras liukkariksi mutta haluaisin vaihtaa jo miehen.
Ahkera masturbointi pitää limakalvot kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan toisen puolesta, että tuossa iässä olisi aika jo keskittyä muihin asioihin, kuinlimakalvojen kitkan kestoon.
Vaikka sinua ei kiinnosta seksi niin monia muita kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Gustafsbergiltakin tuo vinkki luettu, hyvin toimii ja ihana tuoksu. Mies tykkää.
-Nainen +60-
Sitäkin.ä voi käyttää. Erityisesti ulkoisesti. Mutta estrogeenivoide tekee enemmän kuin helpottaa oireita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys on mihin tuonikäinen mummeli enää limakalvoja alapäässä edes tarvitsee? Yksikään mies ei kurttumummoista kiinnostu saati että panisi.
Oma puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nainen +60-
Ja juttahan on gynekologi?
Näin 60+ naisena voin vain huokaista helpotuksesta, on paikat täysin kunnossa ilman hormoonivalmisteita, kun on oppinut saamaan orgasmin joka kerta mieheni kanssa, niin paikat kuin ihokin on edelleen kunnossa ja kosteutetut. Kyllä niitä happamia kuivuneita ruttunaamoja on pilvin pimein mutta olisitte aikanaan jo odottaneet saavanne itsekin joka kerta. Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...pätee myös miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nainen +60-
Ja juttahan on gynekologi?
Ja sinä toimittaja?
Vierailija kirjoitti:
"Toisen puolesta". Naisystävä keskeytti eilen puuhani ja kysyin tekeekö kipeää. Sanoi että niinkuin hiekkapaperilla vetelisi.
ap
Tuohon yksinkertainen ratkaisu: on aika vaihtaa nainen nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin 60+ naisena voin vain huokaista helpotuksesta, on paikat täysin kunnossa ilman hormoonivalmisteita, kun on oppinut saamaan orgasmin joka kerta mieheni kanssa, niin paikat kuin ihokin on edelleen kunnossa ja kosteutetut. Kyllä niitä happamia kuivuneita ruttunaamoja on pilvin pimein mutta olisitte aikanaan jo odottaneet saavanne itsekin joka kerta. Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta...pätee myös miehiin.
Mun ei tarvinnut opetella saamaan. Olen aina saanut. Mutta vaihdevuodet on kuivattanut paikkoja.
Gynelle ei vauvapalstalle.