Naisia ei saa enää kuvata urheilukilpailuissa "strategisista" kuvakulmista, mutta entä miesten kuvaaminen?
Eikö vastaava linjaus pitäisi koskea tasapauolisesti myös miehiä? Eli spintterien pakara- ja reisilihasten kuvat ja munanpullotukset ovat tästä eteenpäin historiaa? Tätäkö haluttiin?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ketään ei kiinnosta miesten ulkomuoto. Miesten urheilua katsotaan kovien tulosten takia. Naisten urheilua katsotaan seksikkyyden takia. Ikiaikainen biologinen totuus.
No - aivan varmasti osa heteronaisista vilkuilee komeakasvoisen urheilijan hyvinmuodostuneita, lihaksikkaita pakaroita, pullottavia käsivarsi- ja rintalihaksia, jotkut myös tsekkaavat isoimmat pullottavat etumukset tiukoissa trikoissa uteliaisuuttaan.
Niin katsovatkin. Aivan sama, mitä nuo alapeukuttajat väittävät.
Burkaa saa käyttää, jos kamerakulmat ahdistaa. Omilla sometileillä kyllä pyllistellään samoissa kuteissa ihan omaehtoisesti.
Mitäs nuo naaraat kisaavat puolalasti
Vierailija kirjoitti:
Ei kai miehiä olekaan kuvattu alhaalta päin lähtötelineissä.
On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelleilyä. Itsehän perseensä paljastavat. Verkkahousut tai tavalliset shortsit jalkaan.
Kisoissa on kuule pakko urheilla lajisääntöjen mukaisissa asuissa. Ei niitä saa itse päättää. Joissain lajeissa on pakko olla ne uimahousun näköiset alaosat. Vai miksi luulet, että kaikki pitävät samanlaisia? Olisko vaikka niin, että valinnanvapaus puuttuu.
Huoh, ei ole minkäänlaista pakkoa pukeutua kuin rannalle. Miksi jauhat tuollaista? Siellähän on samoissa lajeissa juoksemassa ja hyppimässä tyttöjä shortseissa.
Juuri niin. Valitsevat itse ne asunsa. Ja valittavat, kun joku katsoo kohti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan 100m miehistä ei juokse vatsa paljaana? Paidoissakin monella hihat ja shortsien lahkeet polviin asti. Eikö aerodynamiikan lait vaikuta miehiin kun heidän ei pidä riisua itseään puolialasti?
Eli miksi naiset valitsevat paljastavan asun?
Koska haluavat koko ajan huomiota. Jotta voisivat valittaa huomiosta. Tai siis niistä ei-niin-ihanien miesten huomiosta. Ne komeat saavat kyllä tehdä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelleilyä. Itsehän perseensä paljastavat. Verkkahousut tai tavalliset shortsit jalkaan.
Kisoissa on kuule pakko urheilla lajisääntöjen mukaisissa asuissa. Ei niitä saa itse päättää. Joissain lajeissa on pakko olla ne uimahousun näköiset alaosat. Vai miksi luulet, että kaikki pitävät samanlaisia? Olisko vaikka niin, että valinnanvapaus puuttuu.
Kyllä saa valita. Joillakin on tavallisten alkkareiden näköiset pökät ja joillakin ne narut. Ihan samoissa kilpailuissa ja samojen seurojen naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että naisten asuihin pitää saada läpinäkyvät luukut pimpsan, pepun ja tissien kohdalle.
Tai maksulliselle kanavalle versio, jossa tekoäly poistaa vaatteet todellisen kuvauksen pohjalta.
Ei. Mieluummin sellainen versio, jossa niitä asuja ei ole lainkaan. Tekoäly ei vaan osaa.
Urheilu pitäisi jättää vain miehille. Antiikin olympialaisissakin urheilijat oli alasti olevia miehiä ja yleisökin koostui miehistä. Silloin kun urheillaan, niin naiset on vain tiellä ja yleisenä harmina.
Kyllä pyöri ihsnasti Tainion pylly. On sillä vaan nätti runko.
Monesti sponsorit vaativat naisurheilijoita käyttämään niitä paljastavampia asuja.
Miksi puhutte pepuista on kun on kyse aikuisten perseistä?
Vierailija kirjoitti:
Monesti sponsorit vaativat naisurheilijoita käyttämään niitä paljastavampia asuja.
Seksi ja paljas pinta myyvät. Eikä naisia nykyään tunnu juuri haittaavan "myydä" itseään tuolla tavalla. Koko some on rakennettu tuon varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ketään ei kiinnosta miesten ulkomuoto. Miesten urheilua katsotaan kovien tulosten takia. Naisten urheilua katsotaan seksikkyyden takia. Ikiaikainen biologinen totuus.
Alunperin olympialaisissa kilpailtiin ilkosiltaan.
Eipä ollu kameroita ja kisailijat ja katsojat oli miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että naisten asuihin pitää saada läpinäkyvät luukut pimpsan, pepun ja tissien kohdalle.
Mun mielestä miesten silmät voi puhkoa ja mulkut amputoida. Yrittäkää sitten runkata!
Excel-Niilot voi seurata pelkkää statistiikkaa ja sen pitää riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miesten silmät voi puhkoa ja mulkut amputoida. Yrittäkää sitten runkata!
Kylläpä tällainen kommentointi lämmittää mieltä
setämies pistää telkkaria kii.....
nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alunperin olympialaisissa kilpailtiin ilkosiltaan.
Ja näin se pitäisi edelleen hoitaa. Kauhean kaukana ei olla siitä nytkään.
No ei löysällä kovin korkealle pääse...