Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia ei saa enää kuvata urheilukilpailuissa "strategisista" kuvakulmista, mutta entä miesten kuvaaminen?

Vierailija
25.07.2026 |

Eikö vastaava linjaus pitäisi koskea tasapauolisesti myös miehiä? Eli spintterien pakara- ja reisilihasten kuvat ja munanpullotukset ovat tästä eteenpäin historiaa? Tätäkö haluttiin?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäkööt kunnon vaatteet päällensä!

Miksei kaavut voihan allah snackbar sentään! Virallinen perusteluhan on hulvaton naiset ei halua että heidän kehoa katsotaan. Mutta sitten vapaa-ajalla peittoheiluu osanottajien kesken ja nakukuvat instassa. Voi tätä feminismin woken tekopyhyyden määrää.

Haen tuota n.  stringien ja kaavun välimaastosta valittavaa urheiluasua.

Vierailija
22/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ketään ei kiinnosta miesten ulkomuoto. Miesten urheilua katsotaan kovien tulosten takia. Naisten urheilua katsotaan seksikkyyden takia. Ikiaikainen biologinen totuus.

No - aivan varmasti osa heteronaisista vilkuilee komeakasvoisen urheilijan hyvinmuodostuneita, lihaksikkaita pakaroita, pullottavia käsivarsi- ja rintalihaksia, jotkut myös tsekkaavat isoimmat pullottavat etumukset tiukoissa trikoissa uteliaisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilu on parhaimmillaan paikan päällä

Vierailija
24/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelleilyä. Itsehän perseensä paljastavat. Verkkahousut tai tavalliset shortsit jalkaan.

Kisoissa on kuule pakko urheilla lajisääntöjen mukaisissa asuissa. Ei niitä saa itse päättää. Joissain lajeissa on pakko olla ne uimahousun näköiset alaosat. Vai miksi luulet, että kaikki pitävät samanlaisia? Olisko vaikka niin, että valinnanvapaus puuttuu.

Vierailija
25/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet pitää näkyä. 

Vierailija
26/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankoot, ok.

Pelkäätkö panna-verbiä?

No tämä. Nykyään pistetään ja pistetään.

Paras oli, kun joku av.llä sanoi "pistäneensä naisen raskaaksi".  Keinohedelmöityskö?

Sika pistetään ja ruokaa laitetaan. Kaikki muu on panemista.

Vierailija
27/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namikullit ja tiukat peput sekä lihaksikkaat vartalot on ainoa syy miksi vaivaudun katsomaan :)

Vierailija
28/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät uhriudu. Heitä saa kuvata vapaasti. Naisille kunnolliset housut jalkaan(pitää kirjata sääntöihin) niin ei tarvitse kuvakulmia miettiä.

Vierailija
29/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miesten asut on kyllä yleensä paljon peittävämpiä, kuvasi mistä kulmasta tahansa. Eikä jotkut pullotukset pahemmin edes kiinnosta. Harvoin niitä kukaan tarkoituksella kuvaa.

Vierailija
30/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllähän tämä haiskahtaa vähän tällaiselta 'pistänpä pikkubiksut jalkaani ja itken, kun kameramiehet kuvaa ja julkisuus on taattua ja saa vähän uhriutuakin'. 

Tympeäähän tuo on. Kukaan ei pakota laittamaan niukkoja vaatteita. Peittävämmät housut jalkaan, ne eivät suoritusta haittaa mitenkään, eikä kuvakulmat häiritse. 

Kun tällaiset naiset hokee, että 'mä laitan päälleni mitä haluan', niin siitä vaan. Muilla on oikeus ajatella siitä, mitä haluavat. Eikä kameramiesten pitäisi joutua vaihtamaan kuvakulmaa pärstäkertoimen mukaan, jos ja kun kaikkia kuvataan riman alta samasta kulmasta. 

Vierailija
31/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kisoja ei tarvitse enää lähettää telkkarissa ollenkaan. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
32/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehiä olekaan kuvattu alhaalta päin lähtötelineissä.

Vierailija
33/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelleilyä. Itsehän perseensä paljastavat. Verkkahousut tai tavalliset shortsit jalkaan.

Kisoissa on kuule pakko urheilla lajisääntöjen mukaisissa asuissa. Ei niitä saa itse päättää. Joissain lajeissa on pakko olla ne uimahousun näköiset alaosat. Vai miksi luulet, että kaikki pitävät samanlaisia? Olisko vaikka niin, että valinnanvapaus puuttuu.

Huoh, ei ole minkäänlaista pakkoa pukeutua kuin rannalle.  Miksi jauhat tuollaista?  Siellähän on samoissa lajeissa juoksemassa ja hyppimässä tyttöjä shortseissa.  

Vierailija
34/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tee mitään lähikuvilla pepusta tai haaroista. 

Mitään urheilullista arvoa niillä ei ole.

Vierailija
35/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, nainen saa ihan itse päättää, kuinka peittävän tai paljastavan asun pukee.

Vierailija
36/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan 100m miehistä ei juokse vatsa paljaana?  Paidoissakin monella hihat ja shortsien lahkeet polviin asti. Eikö aerodynamiikan lait vaikuta miehiin kun heidän ei pidä riisua itseään puolialasti?

Vierailija
37/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tee mitään lähikuvilla pepusta tai haaroista. 

Mitään urheilullista arvoa niillä ei ole.

Käteni saa hyvää urheilua näitä katsoessa 

Vierailija
38/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että naisten asuihin pitää saada läpinäkyvät luukut pimpsan, pepun ja tissien kohdalle.

Kannatan! Varmasti katsojaluvut nousevat.

Vierailija
39/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankoot, ok.

Pelkäätkö panna-verbiä?

No tämä. Nykyään pistetään ja pistetään.

Paras oli, kun joku av.llä sanoi "pistäneensä naisen raskaaksi".  Keinohedelmöityskö?

Panna on pannassa...

Vierailija
40/65 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä että naisten asuihin pitää saada läpinäkyvät luukut pimpsan, pepun ja tissien kohdalle.

Tai maksulliselle kanavalle versio, jossa tekoäly poistaa vaatteet todellisen kuvauksen pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi