Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan tukia pelkästään 595€. Kysy mitä haluat?

Vierailija
25.07.2026 |

Olen työkyvytön, keski- ikäinen sinkku. Haen pakosta töitä vaikken pysty tekemään. Saan vain 595€ yleistukea, en mitään muuta. Kysy mitä haluat, minä vastaan mitä haluan.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla täysin sama tilanne. Miten sinä pärjäät? Minä olisi hengissä ilman satunnaista sukulaisen apua.

Mikset sinä elä säästöilläsi?

Vierailija
22/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tämän aloituksen? Oletko sitä mieltä, että sun pitäis saada enemmän?

Huvikseni. Sain aiemmin 150€ asumistukea vastikkeeseen ja sähkö+vesilaskuihin. Olisin siihen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet hyväosainen. Oma asunto, arvopapereita. Ei sinun kuulukaan saada enempää tukia.

Taloudellisesti. Kukaan ei valitse kroonista kipua. 

Vierailija
24/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut. Mikä on omaisuutesi arvo? Entä asunnon? Entä osakesalkun? Entä metsäomistukset?

Vierailija
25/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvikseni. Sain aiemmin 150€ asumistukea vastikkeeseen ja sähkö+vesilaskuihin. Olisin siihen tyytyväinen.

Käytä ne säästöt niin saat toimeentulotukea.

Vierailija
26/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla täysin sama tilanne. Miten sinä pärjäät? Minä olisi hengissä ilman satunnaista sukulaisen apua.

Elän joka kuukausi säästöilläni. 595€ ei riitä mihinkään. Säästöt eivät ole pohjaton kaivo josta voi nostaa lopouelämän ajan. En pysty koskaan säästämään tilalle senttiäkään eli kaivo tyhjenee koko ajan. 

Ap

Vierailija
27/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesi?

Vierailija
28/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä ne säästöt niin saat toimeentulotukea.

En halua toimeentulotukiasiakkaaksi, menettää loputkin itsenäisyydestään siinä vaiheessa.

Ap 

Vierailija
29/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevätkö liiat rahasi tupakkaan ja kaljaan kuten työttömillä yleensä?

Vierailija
30/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elän joka kuukausi säästöilläni. 595€ ei riitä mihinkään. Säästöt eivät ole pohjaton kaivo josta voi nostaa lopouelämän ajan. En pysty koskaan säästämään tilalle senttiäkään eli kaivo tyhjenee koko ajan. 

Ap

Sellaista se on. Pitäisikö valtion maksaa elämäsi SIKSI että voisit mennä hautaan omaisuutesi kanssa, jonka arvoa et vieläkään kertonut eli se on huomattava.

Vierailija
31/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksesi?

Kolme eri alan ammattitutkintoa, myös yrittäjäkurssi suoritettu.

Vierailija
32/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se omaisuutesi arvo oli?

Vierailija
33/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rehellinen perhe. Ei kukaan huijannut. 

Vierailija
34/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellaista se on. Pitäisikö valtion maksaa elämäsi SIKSI että voisit mennä hautaan omaisuutesi kanssa, jonka arvoa et vieläkään kertonut eli se on huomattava.

Ei vaan siksi että en päädy toimeentulotukiasiakkaaksi jolloin olen vielä kalliimpi yhteiskunnalle. Ei ole huomattavaa omaisuutta. Asunnosta saan alle 100t€ jos saan koskaan edes myytyä. Säästöjä sen verran että taloyhtiön yllättävät kulut saan toivottavasti maksettua.

Ap

Vierailija
35/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menevätkö liiat rahasi tupakkaan ja kaljaan kuten työttömillä yleensä?

En ole koskaan elämässäni tupakoinut, alkoholia en juo koskaan enää, nuorena kokeilin joskus vähän. Siit on aika jo kymmeniä vuosia. Sokerinkin yritän jättää pois, sorruin uudelleen reilun vuoden jälkeen. Harmittaa!

Ap

Vierailija
36/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mielestäsi säälittävä raukka?

En, olen kipupotilas.

No sehän on sama asia.

Ei minusta ole. En ole tätä valinnut enkä itse hankkinut. Sain huonot geenit.

Ap 

Vierailija
37/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kirjoituksesi pointti, se ei aukea. On tiedossa, ettei omistusasuntoon saa asumistukea. Se nyt vaan on niin. Jos haluat asumistukea niin myy asuntosi ja muuta vuokralle, silloin saat asumistukea. Sinun valintasi.

Vierailija
38/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rehellinen perhe. Ei kukaan huijannut. 

Hieno juttu! Meillä sama periaate, suoraselkäisesti toimitaan.

Ap 

Vierailija
39/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli kirjoituksesi pointti, se ei aukea. On tiedossa, ettei omistusasuntoon saa asumistukea. Se nyt vaan on niin. Jos haluat asumistukea niin myy asuntosi ja muuta vuokralle, silloin saat asumistukea. Sinun valintasi.

Huvikseni aloitin. Sinun ei ole pakko osallistua jos ei kiinnosta. Jos myisin....tai kun myyn asunnon, en siltikään saisi asumistukea kun olisi rahaa tilillä. 

Ap 

Vierailija
40/68 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuosta vajaasta 600 € menee pelkästään asumismenohin, kuten mahd. yhtiövastike, sähkö ja vesi - Vai astutko omakotikiinteistössä, jossa asumiskulujea on muitakin, kuten jätemaksut ja kiinteistövero... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi