Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
Saan noin 600 € veronpalautusta, eipä sillä ihmeitä ostella.
En mitään kun en saa mitään😩😟 mätkyjä tuli 180😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussilippu ja talvikenkä . Mutta toivotaan et pääsee käymään Ruotsissa . Unelmana uudet vaatteet sieltä . Pieni loma retkiä ja raitista ilmaa . Suomeen tukehtuu .
Yhdellä kengällä ei pitkälle pötkitä.
Mitä minä sillä vaseman puoleisella kengällä teen? Ei sitä voi oikeassa jalassa käyttää vuoropäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idari kehuskelee veronpalautuksillaan😂 antanut ensin valtiolla lainaa ja saa sen takaisin.
Tiedäthän, että esimerkiksi kotitalousvähennykset on aina ilmoitettava vasta jälkikäteen, joten ne vaikuttavat veronpalautusten märään. Mulla suurin osa palautuksista tulee nimenomaan kotitalousvähennysten takia.
Kotitalousvähennyksen voi kyllä ilmoittaa verokortille siinä vaiheessa kun on maksanut laskun.
Toki jos maksaa laskun loppuvuodesta, ei välttämättä ehdi enää hyödyntämään vähennystä kuluvana vuonna. Yleensä verokortti pitää toimittaa palkanmaksuun hyvissä ajoin.
Kotitalousvähennyksen tiedot voi ilmoittaa verokorttia varten heti, kun tietää, miten suuri lasku (suunnilleen) on tulossa. Ei siis ole tarvinnut vielä maksaa laskua eikä itse työtäkään ole tarvittu vielä aloittaa tuossa vaiheessa.
ensteks maksan muutaman laskun pois ja sitten ostan tarpeellisa asioita, joita en ole aikaisemmin rahapulan takia voininut hankkia, Kerrankin helpotti. Saan n 1200e se on mun tilanteessa kin lottovoitto
Kerrankin säästän vähän pahan päivän varalle, moneen vuoteen en ole voinut säästää, mikä on harmittanut kun kaikki menee laskuihin mitä tulee, vaik pidän tiukan budjetin,
Muutama satku tulossa. Ajattelin sijoittaa siitä pari satkua tunnin hupihetkeen jonkun nuoren tsekkitytön kanssa.
Palautuksia tulee noin 2 500 euroa, ja käytän palautukset jäljellä olevan asuntolainan loppuunmaksamiseen. Parin vuoden ajan olen lyhentänyt lainaa reippaasti maksusuunnitelmaa enemmän, ja niinpä saan lainan maksettua reilussa kahdeksassa vuodessa kahdenkymmenen sijaan. Reilu kuukausi ja olen täysin velaton!
Mitä vi/tua meidän veronpalautukset sinulle kuuluvat, helvetin molopää?
Vajaa kymppi tulee. Juhlin ja ostan kahvipaketin ja maitopurkin.
Saan useita tonneja eivätkä päädy Suomen markkinoille
Vierailija kirjoitti:
Palautuksia tulee noin 2 500 euroa, ja käytän palautukset jäljellä olevan asuntolainan loppuunmaksamiseen. Parin vuoden ajan olen lyhentänyt lainaa reippaasti maksusuunnitelmaa enemmän, ja niinpä saan lainan maksettua reilussa kahdeksassa vuodessa kahdenkymmenen sijaan. Reilu kuukausi ja olen täysin velaton!
Hienoa lukea tällaistakin rahankäyttöä
Hammaslääkäriin menee. Hyvä sijoitus, eipä siinä.
Syyskuun ruuat. Sitten kun saan veronpalautukset syyskuun alussa.
Jään työttömäksi juuri tänään…
Olen tarkka rahoistani, joten saan aina veronpalautusta.
Palautusta tulossa 3.8. n. 30 euroa. Sitten 9.8. menee eka kiinteistöveron maksuerä, joka on n. 90 euroa (vanha kesämökki). Hirveät juhlat ajattelin järjestää veronpalautuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Syyskuun ruuat. Sitten kun saan veronpalautukset syyskuun alussa.
Jään työttömäksi juuri tänään…
Olen tarkka rahoistani, joten saan aina veronpalautusta.
Siis mitä ihmettä: olet tarkka rahoistasi, niin saat aina veronpalautusta? Jos olisit oikeasti tarkka rahoistasi niin seuraisit vuoden aikana tulojesi kehitystä ja säätäisit verokorttiasi siten, että et juuri saisi mitään veronpalautusta. Niin minä teen. Maksan palkkatuloistani verot suoraan niin kuin ne kuuluu, en yhtään enempää.
Maksan kiinteistöveron. Taitaa pari euroa jäädä siitä tilille maksun jälkeen..
ostin uuden rannekellon(kyllä, jotkut vieläkin käyttää niitä :D tai nykyäänhän mahdollisimman analoginen elämä on taas trendikästä) vaikka rahat tulee vasta maanantaina. Tarjouksessa reilu satasen, joten pientä hemmottelua. Loput sitten säästötilille ja palautusta tulee hurja muutama satanen.
Tämä onnistuu vain silloin, jos elämäntilanne pysyy muuttumattomana. Mun palautukset on peräisin sairauspäivärahoista.