Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?
Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.
Kommentit (510)
En tapaa pitää rahaa toimettomana valtion kirstussa, maksan mätkyjä.
Vierailija kirjoitti:
Säästän koko rahan eli 5 euroa .
Alle 10 euroa palautuksia ei edes makseta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hemskutti, tajusin et voisin ostaa iphonen. Mulla on nytkin satasen halpispuhelin joka on muuten täydellinen mut sillä ei pysty kuvaa keikkavideoita jotka on mulle tärkeitä. Varmaan jollain muullakin pystyy mut tällä kun kuvaa niin kuuluu sellaista surinaa ihan ku tää olis rikki.
I phone paras, saa myös osamaksulla.
Lähden syksyllä äkkilähdöllä etelän lämpöön.
Lentoliput talveksi lämpimään ostan niillä joka vuosi. Tulee sen verran aina että vähintään toiseen suuntaan saa lipun vaikka yritänkin ennemmin makuuttaa ylimääräistä rahaa rahastoissa kun verottajalla. Jokusen satasen silti aina heittää palautusten suuntaan tää mun kirjanpitoni.
Ulosottomies vie ne.Ei tarvi miettiä mitä ostaisin.
2300 saan,sillä maksan työttömän mieheni ja opiskelevan poikani joka täytti 18v Montenegroon lomalle,siinä se sitten onkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.
Kannattaa nostaa käteiseksi ne.
Miksi ihmeessä? Ei kaikki työttömäksi jäävät ihmiset mitään tukiasiakkaita ole. Itsekin olin talvella työttömänä pari kuukautta. Kun lopputiliin maksettiin pitämättömät lomat rahana, niin jo se vastasi yli kuukauden palkkaa. Ja karenssin jälkeen sain ansiosidonnaista, niin että itselleni kyllä jäi säästöönkin rahaa työttömyysjakson jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.
Kannattaa nostaa käteiseksi ne.
Miksi ihmeessä? Ei kaikki työttömäksi jäävät ihmiset mitään tukiasiakkaita ole. Itsekin olin talvella työttömänä pari kuukautta. Kun lopputiliin maksettiin pitämättömät lomat rahana, niin jo se vastasi yli kuukauden palkkaa. Ja karenssin jälkeen sain ansiosidonnaista, niin että itselleni kyllä jäi säästöönkin rahaa työttömyysjakson jäljiltä.
Siksi, että jos osaisit lukea, niin tuo aiempi kommentoija oli huolissaan työllistymisestään aika nopeastikin. Hän ei kirjoittanut mitään sen suuntaista, että hänellä olisi monen kuukauden lomat pitämättä ja niistä olisi tulossa kiva potti tilille.
Hänelle vastattiin hänen tilanteeseen sopivalla tavalla, eikä ruvettu länkyttämään, että "miksimiksi, kun minullakin on miljoona tilillä enkä ole tukiasiakas".
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Ei hemskutti, tajusin et voisin ostaa iphonen. Mulla on nytkin satasen halpispuhelin joka on muuten täydellinen mut sillä ei pysty kuvaa keikkavideoita jotka on mulle tärkeitä. Varmaan jollain muullakin pystyy mut tällä kun kuvaa niin kuuluu sellaista surinaa ihan ku tää olis rikki.
Joo, älkää vaan menkö keikoille nauttimaan musiikista vaan siksi, että pääsette kuvaamaan sen käsi pystyssä yli yleisön päiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idari kehuskelee veronpalautuksillaan😂 antanut ensin valtiolla lainaa ja saa sen takaisin.
Tiedäthän, että esimerkiksi kotitalousvähennykset on aina ilmoitettava vasta jälkikäteen, joten ne vaikuttavat veronpalautusten märään. Mulla suurin osa palautuksista tulee nimenomaan kotitalousvähennysten takia.
Miten pihalla porukka oikein on verotuksesta, ei jessus...
En mitään, vaan jätän säästöön sille varalle, että ensi vuonna tulisikin lisäveroja.
Jätän sen hikisen 200e tilille makaamaan suoraveloituslaskuihin.
En tiedä vielä, olisi muutama vaihtoehto.
A) säästän rahat uuteen tietokoneeseen, pelkkä palautus ei siihen riitä.
B) ostan uuden pakastimen, vanha vetelee viimeisiään.
C) maksan puhelimen osarin pois ja säästän loput.
D) maksan puhelimen osarin pois ja ostan halvemman pakastimen.
E) maksan puhelimen osarin pois ja säästän tietokonetta varten.
Pienille koululaisille kaikkea kivaa ja tarpeellista uuden kouluvuoden alkuun.
Itse muistan, kuinka nastaa oli saada uusi reppu, kyniä ja muuta vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Bussilippu ja talvikenkä . Mutta toivotaan et pääsee käymään Ruotsissa . Unelmana uudet vaatteet sieltä . Pieni loma retkiä ja raitista ilmaa . Suomeen tukehtuu .
Yhdellä kengällä ei pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Saan 1700 euroa, lähden Lappiin viikoksi patikoimaan. Ihan kaikkea rahaa ei mene, mutta eipä tarvitse säästelläkään.
Maailman tyhmintä mennä "Lappiin patikoimaan".
Ex-puolisoni (edelleen rakas ystäväni) on sairastunut jo toiseen erittäin vakavaan syöpään. Laitan joka pennin säästöön. Jos ei julkiselta puolelta saa hoitoa niin ehkä saan hankittua hänelle yksityisestä syöpäsairaalasta jotain apuja.
Taikka tavarasta, satasella jo hieman vilautat.