Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä aiot ostaa veronpalautuksilla?

Vierailija
25.07.2026 |

Mä menen samantien kauppaan ostamaan hunajaa ja oliiviöljyä.

Kommentit (510)

Vierailija
321/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tarkka rahoistani, sellaisia ei tule.

Taikka tavarasta, satasella jo hieman vilautat.

Vierailija
322/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa pitää rahaa toimettomana valtion kirstussa, maksan mätkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästän koko rahan eli 5 euroa .

Alle 10 euroa palautuksia  ei edes makseta.

Vierailija
324/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemskutti, tajusin et voisin ostaa iphonen. Mulla on nytkin satasen halpispuhelin joka on muuten täydellinen mut sillä ei pysty kuvaa keikkavideoita jotka on mulle tärkeitä. Varmaan jollain muullakin pystyy mut tällä kun kuvaa niin kuuluu sellaista surinaa ihan ku tää olis rikki. 

I phone paras, saa myös osamaksulla.

Vierailija
325/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet silmälasit

Vierailija
326/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden syksyllä äkkilähdöllä etelän lämpöön.

Vierailija
327/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoliput talveksi lämpimään ostan niillä joka vuosi. Tulee sen verran aina että vähintään toiseen suuntaan saa lipun vaikka yritänkin ennemmin makuuttaa ylimääräistä rahaa rahastoissa kun verottajalla. Jokusen satasen silti aina heittää palautusten suuntaan tää mun kirjanpitoni. 

Vierailija
328/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottomies vie ne.Ei tarvi miettiä mitä ostaisin.

Vierailija
329/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2300 saan,sillä maksan työttömän mieheni ja opiskelevan poikani joka täytti 18v  Montenegroon lomalle,siinä se sitten onkin... 

Vierailija
330/510 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.

Kannattaa nostaa käteiseksi ne.

Miksi ihmeessä? Ei kaikki työttömäksi jäävät ihmiset mitään tukiasiakkaita ole. Itsekin olin talvella työttömänä pari kuukautta. Kun lopputiliin maksettiin pitämättömät lomat rahana, niin jo se vastasi yli  kuukauden palkkaa. Ja karenssin jälkeen sain ansiosidonnaista, niin että itselleni kyllä jäi säästöönkin rahaa työttömyysjakson jäljiltä. 

Vierailija
331/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään. Säästän koska jäin juuri työttömäksi. On sitten muutama raha tallessa jos en pian löydä uutta työpaikkaa.

Kannattaa nostaa käteiseksi ne.

Miksi ihmeessä? Ei kaikki työttömäksi jäävät ihmiset mitään tukiasiakkaita ole. Itsekin olin talvella työttömänä pari kuukautta. Kun lopputiliin maksettiin pitämättömät lomat rahana, niin jo se vastasi yli  kuukauden palkkaa. Ja karenssin jälkeen sain ansiosidonnaista, niin että itselleni kyllä jäi säästöönkin rahaa työttömyysjakson jäljiltä. 

Siksi, että jos osaisit lukea, niin tuo aiempi kommentoija oli huolissaan työllistymisestään aika nopeastikin. Hän ei kirjoittanut mitään sen suuntaista, että hänellä olisi monen kuukauden lomat pitämättä ja niistä olisi tulossa kiva potti tilille. 

Hänelle vastattiin hänen tilanteeseen sopivalla tavalla, eikä ruvettu länkyttämään, että "miksimiksi, kun minullakin on miljoona tilillä enkä ole tukiasiakas". 

- ohis

Vierailija
332/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemskutti, tajusin et voisin ostaa iphonen. Mulla on nytkin satasen halpispuhelin joka on muuten täydellinen mut sillä ei pysty kuvaa keikkavideoita jotka on mulle tärkeitä. Varmaan jollain muullakin pystyy mut tällä kun kuvaa niin kuuluu sellaista surinaa ihan ku tää olis rikki. 

Joo, älkää vaan menkö keikoille nauttimaan musiikista vaan siksi, että pääsette kuvaamaan sen käsi pystyssä yli yleisön päiden. 

Vierailija
333/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idari kehuskelee veronpalautuksillaan😂 antanut ensin valtiolla lainaa ja saa sen takaisin.

Tiedäthän, että esimerkiksi kotitalousvähennykset on aina ilmoitettava vasta jälkikäteen, joten ne vaikuttavat veronpalautusten märään. Mulla suurin osa palautuksista tulee nimenomaan kotitalousvähennysten takia.

Miten pihalla porukka oikein on verotuksesta, ei jessus...

Vierailija
334/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, vaan jätän säästöön sille varalle, että ensi vuonna tulisikin lisäveroja.

Vierailija
335/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sen hikisen 200e tilille makaamaan suoraveloituslaskuihin.

Vierailija
336/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä, olisi muutama vaihtoehto. 

A) säästän rahat uuteen tietokoneeseen, pelkkä palautus ei siihen riitä. 
B) ostan uuden pakastimen, vanha vetelee viimeisiään.
C) maksan puhelimen osarin pois ja säästän loput.
D) maksan puhelimen osarin pois ja ostan halvemman pakastimen.
E) maksan puhelimen osarin pois ja säästän tietokonetta varten.

Vierailija
337/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienille koululaisille kaikkea kivaa ja tarpeellista uuden kouluvuoden alkuun.

Itse muistan, kuinka nastaa oli saada uusi reppu, kyniä ja muuta vastaavaa.

Vierailija
338/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussilippu ja talvikenkä . Mutta toivotaan et pääsee käymään Ruotsissa . Unelmana uudet vaatteet sieltä . Pieni loma retkiä ja raitista ilmaa . Suomeen tukehtuu .  

Yhdellä kengällä ei pitkälle pötkitä.

Vierailija
339/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan 1700 euroa, lähden Lappiin viikoksi patikoimaan. Ihan kaikkea rahaa ei mene, mutta eipä tarvitse säästelläkään. 

Maailman tyhmintä mennä "Lappiin patikoimaan". 

Vierailija
340/510 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puolisoni (edelleen rakas ystäväni) on sairastunut jo toiseen erittäin vakavaan syöpään. Laitan joka pennin säästöön. Jos ei julkiselta puolelta saa hoitoa niin ehkä saan hankittua hänelle yksityisestä syöpäsairaalasta jotain apuja.