Miksi kaikilla on Aarni-kello?
Mistä tulee tämä laumakäytös, että kaikilla pitää olla Marimekon laukku tai Aarni-kello tai jotain vastaavaa?
Ymmärrän kyllä, että halutaan suosia suomalaista, mutta eikö häiritse, että kaikki kulkee samoissa kamppeissa kuin laumaeläimet?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo yhelläkään miehellä nähny. Taas joku naisten juttu?
On niitä miehillä. Ohut ja kevyt kello, mukava käyttää.
En oo nähnyt kellään, enemmän Applen ym. urheilukelloja tai sit ei kelloa ollenkaan, jaa niin nuorilla miehillä joskus näkee jotain kalliimpia, mut tollaisia ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee ensimmäisenä mieleen ihmisestä, jolla Marimekon laukku, Aarnin kello ja Sketchersit jalassa?
Marimekon laukusta ja Skecherseistä tulee mieleen mun 72-vuotias äitini.
Skechersit on mutta ei Aarnia tai Marimekkoa. Eikä tule noita jälkimmäisiä. Ensimmäiset sattui olemaan hyvät jaloille.
N54
Mulla myös Skechit ja ovat ihan parhaat. Jaloille. Kun on kulumaa ja kipuja. Olispa vielä paremman näköiset, mutta kenkien tärkein ominaisuus on käyttömukavuus.
Oletko kokeillut Riekereitä?
Eri, mutta Skechersit mukavammat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hupaisaa keskustelua. Onko ihmisten mielestä kello todellakin jotenkin hintava, jos se maksaa 200-300 euroa? Sehän on kelloksi edullinen, perus korukellon hinta. Tuskin kukaan leveilee äveriäisyyttään, kuten täällä väitetään, tuollaisella kellolla. Vai olenko väärässä?
Ei mitenkään uleisesti kenenkään mielestä. Ap nyt yrittää jotenkin päteä, mut vähän huti meni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksikin Aarni-kelloa, molemmat voitin kilpailuista. Toisessa puinen ranneke, toisessa nahkainen.
Apn mukaan kuvittelet nyt olevas rikas.
Meni sitten hintavertailuksi tämäkin juttu. Haluaako joku joutessaan lahjoittaa 200 minulle? En nyt tarvitse mutta toki otan vastaan, kun se vaikuttaa muutenkin joillakin tippuvan taskusta. Kahvipöytähifistelijät usein unohtavat toisen silmät. Aikoinaan meni mielenkiinto mekaanisiin ns. arvokelloihin, kun noihin tutustui pintaa syvemmältä. Siis sen taulussa olevan sanan läpi.
Statuksen nostaminen.
Etsitään hyväksyntää oman itsen ulkopuolelta sen sijaan että viitsittäisiin tehdä työtä oman itsen jalostamiseksi.
Läheisriippuvaisilla on.
En tunne ketään, jolla olis. Itse oon sitä harkinnut. Ei välii, vaikka kaikilla muillakin olis.
Vierailija kirjoitti:
Statuksen nostaminen.
Etsitään hyväksyntää oman itsen ulkopuolelta sen sijaan että viitsittäisiin tehdä työtä oman itsen jalostamiseksi.
Läheisriippuvaisilla on.
Jaa tämmöinen analyysi jonkun perusedullisen kellon perusteella😂
Sitä on mainostettu hyvin. Mäkin olen nähnyt niitä mainoksia mutta en ole ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisten mielestä kello todellakin jotenkin hintava, jos se maksaa 200-300 euroa?
Niin, huom., AV-palstalaisten mielestä kai.
Sanoisin että kyllä varmaan joku Heuer on lähtökohta sellaiselle peruskellolle, mitä moni tavis pitää jo liian kalliina. Siis muutaman tonnin luokkaa. Tuostahan voi sitten mennä ylöspäin niin kauas, että vain taivas on rajana (Richard Mille, Audemars Piquet jne). Hyvä perus-klassikko-Rolexhan on myös kymppitonnin luokkaa.
Ole erilainen, osta Qian GuoBiao.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Statuksen nostaminen.
Läheisriippuvaisilla on.
Jaa tämmöinen analyysi jonkun perusedullisen kellon perusteella😂
Aika on ajanut noista analogisista kelloista ohi mitä itse kellotoimintoon tulee. Ne jotka hankkivat niitä ostavat ne koruiksi eli statuksen nostattajiksi.
Terveydenhoitoalalla ei rannekelloja käytetä. Eipä sitten pelkkää vapaa-aikaa varten ole tullut hankittua.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitoalalla ei rannekelloja käytetä. Eipä sitten pelkkää vapaa-aikaa varten ole tullut hankittua.
Ainakin terveydenhoitajille niiden käyttö on sallittu. Ja varmaan löytyy muitakin työtehtäviä missä se on sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin on niitä Aarni laukkuja joka toisella naisella. Tulivat Marimekon Grathan jälkeen muotiin "yksilöllisinä, kotimaisina" laukkuina. Naurettavaa!
Huvittaa kun kaikki tanttamammat kulkee näissä laukuissa ja kelloissa. Luulee olevansa jotain hienoa.
Tämä tantta saattaa joskus huutaa Aarnin sinitauluisen miesten kellon, mikäli sellainen tulee jostain huutokaupasta vastaan. Yleensä käytän kultakelloja kultarannekkeella, mutta vaihtelu virkistää.
Varmaan ihan täyttä kultaa sun kellot. 🤭
Hauska keskustelu! 😁
Olen ärsyyntynyt, arvostelen jne.
Kysyin vain kysymyksen. En ilmaissut omaa mielipidettäni mistään.
Kiitos hyvistä nauruista, laumasielut! 😂
-ap
Pitäisikin oikeasti ostaa tuollaiset Joululahjoiksi meidän nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikin oikeasti ostaa tuollaiset Joululahjoiksi meidän nuorille.
Juuri kukaan alle 70v ei käytä perinteisiä kelloja. Älykellot ovat tätä päivää niin kuin älypuhelimetkin.
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu! 😁
-ap
Kysymyksen asettelu meni sinulla sitten pahasti pieleen. Lue ääneen aloituksesi, ehkä se auttaa sinua ymmärtämään.
Tuosta kommentistasi annoit minulle päivän naurut, kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu! 😁
-ap
Et ole vieläkään kertonut, missä nämä 'kaikki' kelloineen liikkuvat laumaksi asti. Siksi ainakin itse tätä ketjua olen seuraillut, kun hämmästyttää ap väite.
Minulla on kaksikin Aarni-kelloa, molemmat voitin kilpailuista. Toisessa puinen ranneke, toisessa nahkainen.