Mitähän jos siivoaisi tällaisena koleana päivänä?
Pyykkikone on käynnissä ja kai tämän kämpän voisi siivotakin. Alakuloinen mieliala johtuu varmaan tuosta pilvisestä ja viileästä säästä. Aurinko piristäisi, mutta ei ole luvassa koko viikkoon.
Kommentit (10)
Siivosin jo eilen. Yksin mulla tulee niin vähän pyykkiä että ehkä parin viikon välein pesen koneellisen.
Pitäisi kyllä siivotakin, mutta en jaksa vaivautua. Ei pienet villakoirat haittaa kun yksin asustaa. Robottimopin vois laittaa keräilemään suurimmat pois. Siivoan perusteellisimmin sitten kun tytär ilmoittaa tulevansa (kutsumatta) käymään, vaikkei sitäkään pienet sotkut haittaa, mutta tuleepa joskus ja jouluna kunnolla siivottua.
+18, ei paha. Kävin tunnin lenkillä. Hyvä ilma nyt.
Täällä on 20C ja oikein mukavan lämmintä. Miten sä pärjäät syksyn, talven ja kevään jos sun mielestä nyt on koleaa?
Viileämmät säät ovat parempia siivoamiseen. Helteillä hiki virtaa niin pahasti, ettei siitä tahdo tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on 20C ja oikein mukavan lämmintä. Miten sä pärjäät syksyn, talven ja kevään jos sun mielestä nyt on koleaa?
No suhteessa vuodenaikaan tietysti, pösilö.
Ei kai kukaan tätä tammikuussa koleana pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suhteessa vuodenaikaan tietysti, pösilö.
Ei kai kukaan tätä tammikuussa koleana pitäisi.
Pistä pipo päähän, pösilö, jos korvia paleltaa, niin voit ulkoilla kesälläkin.
Meillä on ollut varaston siivousprojekti. Tavaraa on mennyt sekä roskiin että kierrätykseen. Nyt sieltä löytyi joku yläkoulutavaraa sisältänyt laatikko... Ei jaksaisi 😳
Teepä se. Itse olen jo siivonnut ja viimeinen koneellinen pyykkiä valmistui juuri. Kohta lähden ulos virkistymään lisää.