IL: Marko, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2a9d652f-f7bc-4dc4-80be-cd7c57f9c8c0
"Ylivoimainen
Marko Simonen, 59, löysi vanhemmalla iällä rakkauden thaimaalaisen naisen kanssa. Kwanjit Khamphimai, 46, eli Jippi, pystyy tarjoamaan Markolle jotain sellaista, mitä Marko ei ole löytänyt aiemmissa suhteissaan suomalaisten naisten kanssa. Nyt Marko kertoo, mikä tekee Jippistä ylivoimaisen puolison. Kaikki eivät kuitenkaan suhtaudu Markon ja Jippin onneen ilolla, vaan he ovat törmänneet myös ihmisten ilkeämielisyyteen. Negatiiviset kuulopuheet eivät voisi heidän mielestään olla kauempana totuudesta."
"Voisi sanoa, että se oli rakkautta ensi silmäyksellä.
- Vautsi vau, ajatteli Marko Simonen, 59.
Hän kaarsi autollaan Lohjan torin laidalle kolme vuotta sitten ja näki Kwanjit Khamphimain, 46, kävelevän häntä kohti.
- Tuossa on tyylikäs ja kaunis nainen, Marko ajatteli mielessään."
👍
Oikein paljon onnea Markolle ja Jipille!
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
Menkööt markot ja muut valkoiset ukot aasiaan ja pysykööt siellä.
Onneksi suomessa miehet vaihtuvat hyvää tahtia arabi ja afrikkalaisiin miehiin.
Valkoiset pojat ja miehet väistykööt vahvempien tieltä.
Rauhotu nyt jo, Kimmo.
Jokaisen miehen pitäisi käydä ainakin kerran eläissään Pattayalla niin näkee mitä elämä voi tarjota. Turha on tuskailla ja kärvistellä Suomessa kun toisinkin voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen pitäisi käydä ainakin kerran eläissään Pattayalla niin näkee mitä elämä voi tarjota. Turha on tuskailla ja kärvistellä Suomessa kun toisinkin voi elää.
En halua ottaa enää orjaa kehitysmaasta. Kaikilla on minusta oikeus omanikäiseen ja -näköiseen puolisoon. Häijy luonne näillä, jotka riistää nuoria kerjäläisiä seksiorjikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ottaa enää orjaa kehitysmaasta. Kaikilla on minusta oikeus omanikäiseen ja -näköiseen puolisoon. Häijy luonne näillä, jotka riistää nuoria kerjäläisiä seksiorjikseen.
Orjuus loppui virallisesti jo 1800-luvulla. Näillä aasialaisilla ja muilla köyhillä piina jatkuu aina vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 59 on ollut "vanhemmalla iällä"?
Ihmislajin syntymästä? Ymmärrän että nuoruuden koetaan nykyään kestävän vähän pidempään, mutta ei se nyt eläkeikään asti kestä vieläkään.
Nuoruuden ja vanhuuden välissä on aikuisuus ja sen alalaji on keski-ikäisyys. Tuo jutun Markohan on keski-ikäinen. Eikä mikään "vanhemmalla iällä" oleva.
Kyllä kuusikymppisenä se keski-ikäkin alkaa olla takana, ja edessä on se vanhuus.
Ei kaikki 65-vuotiaatkaan ole vielä yhtään vanhan oloisia. Ja työ jutun työikäinen Marko on ikäänsä nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä he eivät koe olevansa orjia kun lähtevät farangin mukaan yöksi, viikoksi tai vaikka loppuiäkseen. Ei tunnu olevan mitään estettä lopettaa baarielämää milloin vain ja lähteä farangin tyttöystäväksi tai vaimoksi illoin vain.
Mä oon sillä lailla rotuhygienisti, etten ole sellaisten kanssa sängyssä, jotka on tiedetysti sekaantuneet eri rotuihin. Sinänsä kaikki ihmiset on samanarvoisia ja ainakin noissa thainaisissa on työteliäisyys arvostettavaa. Mutta mulle eri rodut niin naisissa kuin miehissäkin on intiimissä mielessä ehdoton ei. Joten gambialaisen tai thaimaalaisen kanssa ollut nainen tai mies on pilalla ja poissuljettu vaihtoehdoista.
Onnea Markolle ja thai-ihmeelle! Marko on varmasti ottanut huomioon sen, että hänen pitää osallistua rouvan perheen elättämiseen Thaimaassa. Jos tämä sopii Markolle, niin hyvä juttu!
Ihanaa että rakastavaiset on löytäneet toisensa.
Kaunis nainen, ja ikäero vain 13 vuotta. Ei kymmeniä vuosia kuten joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Markolle ja thai-ihmeelle! Marko on varmasti ottanut huomioon sen, että hänen pitää osallistua rouvan perheen elättämiseen Thaimaassa. Jos tämä sopii Markolle, niin hyvä juttu!
Et kerro mitään uutta. Kaikki tietää tuon mahdollisuuden. Katsos kun meillä muillakin on internet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä he eivät koe olevansa orjia kun lähtevät farangin mukaan yöksi, viikoksi tai vaikka loppuiäkseen. Ei tunnu olevan mitään estettä lopettaa baarielämää milloin vain ja lähteä farangin tyttöystäväksi tai vaimoksi illoin vain.
Mistä lähtien 46-vuotias on ollut nuori? Keski-ikäinen ja pian viettää 50-vuotissynttäreitään.
Miksi minulla ensimmäinen ajatus näistä thaikkuvaimoa etsivistä on se, että etsitään kävelevää kodinkoneetta tai ei olla kelvattu enää yhdellekkään suomalaiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummallista tuossa jutussa lie ollut? Tapasivat Suomessa, nainen ikävuosiltaan lähempänä viittäkymmentä, mies alle kuusikymppinen. Ihan siisti mieskin.
Sanos muuta. Toi on tekemällä tehty juttu. Tollasia on miljoona joka vuosi, ehkä jopa kaksikin miljoonaa. Ihan siisti hemmo, ja kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla ensimmäinen ajatus näistä thaikkuvaimoa etsivistä on se, että etsitään kävelevää kodinkoneetta tai ei olla kelvattu enää yhdellekkään suomalaiselle naiselle?
Se on sinun ajatuksesi ja kertoo miten rasistisesti suhtaudut muihin kuin suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun et tiedä mitä on rakkaus. Et voi tietää, jos et ole kokenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella tuntemallani mies kehitys maa vaimo pareissa kyse on juurikin tuosta. Jokainen on sanonut suomalaisia naisia nirsoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Menkööt markot ja muut valkoiset ukot aasiaan ja pysykööt siellä.
Onneksi suomessa miehet vaihtuvat hyvää tahtia arabi ja afrikkalaisiin miehiin.
Valkoiset pojat ja miehet väistykööt vahvempien tieltä.
Heh heh, mulla on silti jotain, mitä niillä ei ole. Ja ne haluais sitä samaa. Olen tästä syystä 100 kertaa ylempänä, sitä ei muuta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sillä lailla rotuhygienisti, etten ole sellaisten kanssa sängyssä, jotka on tiedetysti sekaantuneet eri rotuihin. Sinänsä kaikki ihmiset on samanarvoisia ja ainakin noissa thainaisissa on työteliäisyys arvostettavaa. Mutta mulle eri rodut niin naisissa kuin miehissäkin on intiimissä mielessä ehdoton ei. Joten gambialaisen tai thaimaalaisen kanssa ollut nainen tai mies on pilalla ja poissuljettu vaihtoehdoista.
Eipä sulla biseksuaalisena olisi varaa heittää kiviä. Meinaan että olet paljon saastaisempi ihminen itse. Tuo kun suuri synti mufta seka avioliitto ei sitä ole.
Kutiseeko teroa tai valuuko jotain epämääräistä teron päästä?