Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko UK:ssa asuvia paikalla, nyt olisi hätätilanne

Vierailija
22.05.2007 |

Elikkä lyhyesti sanottuna tulin tänne kesätöihin, mutta työnantajat paljastuivatkin orjatyövoiman hyväksikäyttäjiksi ja heittivät minut pellolle maksamatta palkkaa. Minulla on majoitus enää seuraavaksi yöksi ja nyt vetoaisinkin suomalaisiin Englannissa asuviin jotta löytäisin jonkun paikan missä viipyä hetkisen tai kenties pidempään. Eli jos voit itse auttaa tai tiedät jonkun joka voisi auttaa niin kerro ihmeessä. Voisin esim. työskennellä asumista vastaan vähän aikaa kunnes löydän uuden työpaikan. Olen jo etsinyt uusia työpaikkoja mutta vielä ei ole tärpännyt. Kaikki työpaikkavinkitkin otetaan vastaan. Au pair, kodinhoito, melkein mikä vaan käy, kunhan siinä olisi myös majoitus. Jos täällä on paikalla joku joka voi auttaa niin voin laittaa sähköpostiosoitteen tänne sitten tarkempia tietoja varten

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv. Ulkomamma

Vierailija:

UK:sta kirjoittamalla ei voi käyttää ääkkösiä vaikka ne olisivatkin oman koneen näppäimistössä, koska paikallinen servu ei tunnista kirjaimia kun viesti lähetetään mantereen yli suomeen. Ääkköset normaalisti muuttuvat muiksi merkeiksi tai kirjainmössöksi.

Eli AP tuskin on UK:ssa

Vierailija
2/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http:// groups. msn. com/ Britti-Suomiperhee t

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette varmaan ole sitten koskaan ulkomailla katselleet suomalaisia nettisivuja ja niissä olleita ääkkösiä, kun ne ei kerran ulkomailla toimi.

Ensin joudun melkein " kadulle" ja sitten vielä epäillään provoksi, ottaakapa seuraavan kerran kannettava mukaan matkalle ja kokeilkaa itse, toimii aivan hyvin, ei ne tullissa niitä näppäimiä poista tai pistä internet-verkkoon maiden rajalle ääkkösrajoittimia

T:ap

Vierailija
4/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt tällaisen listan olemassaolosta, mukavaa kun jotkut jaksavat vielä auttaa tälläkin palstalla

Vierailija:

http:// groups. msn. com/ Britti-Suomiperhee t

Vierailija
5/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran oot siellä. Ethän sä tänne Suomeen nää.

Vierailija
6/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin muutamaksi yöksi voisit saada punkan

Vierailija
7/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi todella mukava löytää joku paikka, niin että voisi vähän rauhoittua ja etsiä sitä pysyvämpää paikkaa rauhassa

Vierailija
8/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos kerran oot siellä. Ethän sä tänne Suomeen nää.

Vierailija
9/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. mol. fi -, sieltä Avoimet työpaikat --> Britannia. Briteissä 66 työpaikkaa auki, löytyy myös noiden Scanaupairsin ja Sirkka-liisa Baldwinin osoitteet.

Vierailija
10/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivon, että löydät pian sekä harjoittelu että majapaikan!

Ja luoja noita " ääkkösten" ihmettelijöitä.

Itse asun Afrikassa ja hyvin toimii suomesta ostetulla läppärillä ääkköset. Mihin ihmeeseen ne koneesta häviäisi maata vaihtamalla. *reps*

Tsemii ap!

Vierailija
11/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös painamalla kerran siitä näppäimestä jossa on ^ -merkki ja sen jälkeen a - tai o -kirjainta.

Vierailija
12/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo työkkärin sivuilla, tietenkin ja laitoin sähköpostia sinne scanaupairiinkin mutta ei ole vielä vastannut. Monet noista töistä eivät vain sovi koska vaativat jotain erityisalan koulutusta tai ovat pitkäaikaisia ja ilman asuinpaikkaa. Kaikkiin sopiviin au pair-paikkoihin laitoin jo hakemukset mutta nyt on vähän kiire niin ei ehdi odotella jos työ alkaa esim. kesällä

Vierailija
13/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vaan suomalaisella sisulla koitan sinnitellä, ja muutamiin paikkoihin olen soittanutkin mutta ei ole vielä tärpännyt, joistakin luvattiin ottaa huomenna yhteyttä, mutta jos mitään ei ala kuulua menen sinne merimieskirkolle ja kokeilen Lontoota, siellä luulisi työpaikkoja piisaavaan, en ole ronkeli työn suhteen

Vierailija:

mutta toivon, että löydät pian sekä harjoittelu että majapaikan!

Ja luoja noita " ääkkösten" ihmettelijöitä.

Itse asun Afrikassa ja hyvin toimii suomesta ostetulla läppärillä ääkköset. Mihin ihmeeseen ne koneesta häviäisi maata vaihtamalla. *reps*

Tsemii ap!

Vierailija
14/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut lähteä vaihtoon?

Vierailija
15/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lyhyimmätkin mahdolliset vaihto-ohjelmat ovat liian pitkiä kun kotona odottaa kroonisesti sairas läheinen ihminen. Lisäksi vaihtopaikkoihin on hankala päästä joten ajattelin että töitä löytyisi helpommin. Kesätyö kestää lyhyemmän aikaa joten pääsen takaisin kotiin auttamaan " potilastani"

t:ap

Vierailija
16/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lasta, sitten se vasta olisikin ollut hankala lähteä, en minä ainakaan raaskisi jättää pientä lasta pitkäksi aikaa eikä mukaankaan oikein voisi ottaa

Vierailija
17/39 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri viime viikolla etsin kuumeisesti uutta au pairia. Löysin onneksi uuden ua pairin pian, mutta monet muutkin perheet ovat samassa tilanteessa, että tarvitsevat pikaisesti uuden. Ja tiedoksi, mullakin on täällä suomalainen läppäri mistä löytyy ääkköset.

Vierailija
18/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. finnishchurch. org. uk

Järjestävät mm. majoitusta ja varmaan muutakin apua.

Vierailija
19/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merimieskirkko Lontoossa.

Oletko Lontoossa vai jossakin muualla päin Englannissa?

Jos Lontoossa tai lähistöllä, mene suomalaiselle kirkolle.

Siellä on tietääkseni edullista majoitusta, ja saat varmaan apua maanmiehiltä. Enempää en voi auttaa, kun en itse asu UK:ssa.

Vierailija
20/39 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin sinne huomenna mennäkin kun ei ole enää majapaikkaa, ei ole kovin pitkä junamatka nykyiseltä paikkakunnalta. Todella stressaava tilanne kun en edes tunne täältä ketään, onneksi otin oman kannettavan mukaan ja sain täksi yöksi huoneen jossa on nettiyhteys, mutta ei ole varaa täällä enempää olla joten edullisempaa majoitusta todellakin etsin, tai majoitusta työtä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme