Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö naista minunkaltainen ehkä ns. "siivousintoileva" mies?

Vierailija
23.07.2026 |

Olen itse siis tulevana elokuuna 38-vuotta täyttävä mies, ja itse inhoan pölyn ja lian näkemistä, ja sen vuoksi imuroin yms oman asuntoni vähintään 2 kertaa viikossa. Kipeänä toki olen ehkä ns laiskempi, eli silloin en siivoa yhtä useasti. Olen varmaan perinnyt siisteystarkkuuden äidiltäni, joka on välillä samanlainen. Meillä on muutenkin äidin kanssa hyvät ja läheiset välit. 

Tykkääkkö naiset ns. siivousintoilevasta miehestä, jollainen itse olen ehkä kieltämättä vähän liiallisuuksiin asti? 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos mies tykkää siivoilla, koska itse en tykkää. Olen suurpiirteinen ja rentoilen tuon suhteen. Ainoastaan silloin se on ongelma, jos siivousintoilija alkaa nipottaa, huomauttelemaan jatkuvasti jne. 😅 Muutenhan se on vain mukava juttu, kun ihmiset täydentää toisiaan. 

Ainahan ne alkaa. Pariskunnalla pitää olla samanlainen siisteyskäsitys, muuten se on jatkuvaa valitusta.

Vierailija
22/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, jos mies tykkää siivoilla, koska itse en tykkää. Olen suurpiirteinen ja rentoilen tuon suhteen. Ainoastaan silloin se on ongelma, jos siivousintoilija alkaa nipottaa, huomauttelemaan jatkuvasti jne. 😅 Muutenhan se on vain mukava juttu, kun ihmiset täydentää toisiaan. 

Tottakai se nipottaa. 

Yhtenäiset siisteyskäsitykset on tärkeä asia suhteessa. 

Löysin vasta 32 vuotiaana miehen, jonka luokse mennessä kämppä oli vielä enemmän kaaos kun mun. Totesin että ihan mahtavaa, se ei ainakaan nipota mulle. 

Eikä ikinä nipottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies joka siivoaa. Mä olen aina ihaillut kun Emmerdalessa oli Nikhil, hän siivosi ja kaikki oli aina paikallaan.  Mulle opetettiin siivous jo lapsena, meillä oli aina siistiä, tiedän tasan tarkkaan missä mikäkin on ja mitä on missäkin laatikossa, kaikki heti paikalleen jos on jotain tarvinnut, esim saksia, vasaraa tms. Tutut sanookin että mulla on yölläkin siistiä jos sattuis joku tulemaan kylään.  Mä pyyhin lattiat ja pölyt joka aamu, mattoja ei ole kesällä, olen pöly (siitepölyt, huonepöly ym) ja tuoksu allerginen, että pakkokin on siivota, mutta tykkään kun on siistiä ja viihtyisä koti..  

Kuulostaa joltain neuroosilta.

Vierailija
24/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsyttää vaan olet toivottava jos vielä kolme ehtoa täyttyy, olet vähintään 180cm? Sinulla no vähintään 100K vuositulot? Ja se että äänestät vihreitä tai vasemmistoliittoa?

Ja penis on vähintään 20cm.

Imurilla saa pituutta.

T. siivousintoileva mies

Vierailija
25/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. MIehet, kun yleensä ovat siisteydestä aika välinpitämättömiä, niin ap:n kaltainen mies on naisille ihannemies. Toki liiallinen siisteysintoilu on rasittavaa ihmisessä, oli hän nainen tai mies.

Nainen 31

Vierailija
26/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko niitä miehiä, jotka tarkistaa äidiltään vastauksen ja mielipiteen joka kysymykseen ja uskot enemmän kuin kumppaniasi? 

Sinulla on selkeästi vahva insesti-suhde vanhempiisi.

Vierailija
27/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että jos huonekaluissa ei ole päällä vahaa tai maalia, puu voi imeä sisäänsä kaikkea. Huokoinen. Mitään haisevia myrkkysiivousaineita ei. Ja samoin naapurien kärryt tai omat voivat pinttyä kirjoihin, jopa puuhun.

Vierailija
28/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies joka siivoaa. Mä olen aina ihaillut kun Emmerdalessa oli Nikhil, hän siivosi ja kaikki oli aina paikallaan.  Mulle opetettiin siivous jo lapsena, meillä oli aina siistiä, tiedän tasan tarkkaan missä mikäkin on ja mitä on missäkin laatikossa, kaikki heti paikalleen jos on jotain tarvinnut, esim saksia, vasaraa tms. Tutut sanookin että mulla on yölläkin siistiä jos sattuis joku tulemaan kylään.  Mä pyyhin lattiat ja pölyt joka aamu, mattoja ei ole kesällä, olen pöly (siitepölyt, huonepöly ym) ja tuoksu allerginen, että pakkokin on siivota, mutta tykkään kun on siistiä ja viihtyisä koti..  

Kuulostaa joltain neuroosilta.

Ja sinun kommenttisi insesti-suhteelta.

Vierailija
29/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ja täysin aiheeseen littymättömiä kommentteja tähän ketjuun tähän mennessä tullut, mutta samapa se. Kiitos kaikista asiallista kommenteista kaikille!

Ketjun aloittanut mies.

Vierailija
30/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tykkään siististä ja siivoavasta miehestä. Mutt en sellaisesta, joka on liian läheinen äitinsä kanssa.  

Vierailija
31/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
32/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani mies voi siivota vaikka 24/7 kunhan ei imuroi silloin kun olen kotona. Vihaan imurin ääntä.

Mutta silti sinulle epäsiisti mies on turn-off?. Niinpä niin.

Vierailija
33/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko niitä miehiä, jotka tarkistaa äidiltään vastauksen ja mielipiteen joka kysymykseen ja uskot enemmän kuin kumppaniasi? 

Ja miksi sinä olet insesti tulos?

Vierailija
34/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ja vedät joka päivä viinaa. XDDDDDDDDDDDD

Vierailija
35/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa sä selität? 

Olet siis insestin tulos juttujesi perusteella. XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
36/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia johtopäätöksiä vetää ihan toisista asioista niin kannattaisi harkita hoitoon menemistä ennenkuin menee liian pahaksi. 

Voi ressukkaa. 

Vierailija
37/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällaisia johtopäätöksiä vetää ihan toisista asioista niin kannattaisi harkita hoitoon menemistä ennenkuin menee liian pahaksi. 

Voi ressukkaa. 

Insestn tuloksella meni tunteisiin. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
38/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun libidot sekä siivouskäytännöt parilla kohtaavat hyvin, niin on onnellinen liitto.

Vierailija
39/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ressukkaa. 

Sinun kannattaa todellakin mennä hoitoon, kun pilkkaat ap:ta.

Vierailija
40/40 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihan fiksu ihanne-mies, kunhan ei vrdä tuota siivoustaan liina pitkälle, eli valita jokaisesta pölypallosta nurkassa. Silloin homma menee yli. Vaikka tuskin ap niin tekee, ihanne-mies monelle naiselle.

N46