Kelpaako lihaville sinkkumiehille kumppaniksi yhtä lihava nainen?
https://www.is.fi/viihde/art-2000012146818.html
Tuossa IS:n artikkelissa some influensseri Veera Bianca kertoo, että kun hän oli sairaalloisen lihava, oli hänen vaikeaa deittailla, kun hän ei kelvannut miehille. Hän antaa ymmärtää, ettei ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. Nyt kun hän on laihtunut 60kg, niin hän saa ihan eri tavalla huomiota miehiltä.
Mietin vaan, että eikös lihavia miehiä ole ihan yhtä paljon kuin naisia? Eikö näille lihaville miehille kelpaa kumppaniksi yhtä lihava nainen? Millaisia kokemuksia teillä on?
Itse ainakin olen pullukka nainen ja minulle käy erittäin hyvin kumppaniksi myös lihava mies.
Kommentit (54)
Jos koet, ettet ole tarpeeksi kaunis/komea vastakkaisen sukupuolen silmissä lihavuutesi takia.. LAIH-DU-TA ! Se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta jaan hyvin vahvasti tuon Verran kokemuksen siitä, ettei ole kovin varteenotettava kandidaatti parisuhdemarkkinoilla. Ero minun ja Veeran välillä on se, että minä olen ollut läpi elämäni normaalipainoinen. Tuo kokemus ei siis välttämättä johdu kehon koosta.
Joo, mutta toisaalta Veeralla tilanne muuttui, kun hän laihtui, eli ei ihan kaukaa haettu johtopäätös, että juuri hänen kohdallaan kyse oli painosta.
Tietysti aina voi spekuloida. Voihan esim. olla, että hän jaksaa nyt aktiivisemmin tehdä asioita ja sitä kautta tapaa enemmän ihmisiä, jolloin löytyy enemmän niitäkin, jotka kiinnostuvat hänestä. Tai energisempi käytös on puoleensavetävämpää. Mutta en tunne tyyppiä enkä tiedä, millainen hän on ollut lihavana ja normaalipainoisena.
Kun sanotaan että nainen laihtui/laihdutti, tarkoitetaan että tämä laihtui/laihdutti laihaksi, kauniin näöikseksi. Tuo Veera on edelleen rumapainoinen.
No miksi miehet sitten ovat nykyään kiinnostuneita hänestä?
Kenen kanssa hän seurustelee tai on parisuhteessa?
En tiedä eikä kiinn osta. Huomiota hän kuitenkin nykyään saa ja ennen ei saanut.
Tuollaista hän höpöttää, varmaankin se on valhetta taikka totta.
Valehteleminen tuonee tilanteessaan tuloja, toden puhuminen pienentäisi tulojaan, mikäli miehet eivät todellisuudessa ole kiinnostuneita rumapainoisista naisista kuten Veera edelleen on.
Mitä ihmettä sä sössötät :D Ei kukaan saa tuloja siitä, että sanoo itsestäänselvyytenä ihmisten olevan kiinnostuneempia vähemmän lihavista kumppaneista, joten ei ole mitään syytä valehdella niin. Todennäköisemmin hän saisi tuloja sanomalla, että laihtuminen ei muuttanut asiassa mitään, koska se olisi odotusten vastaista ja kiinnostavaa.
Kuinka paljon edes on liki 200 kiloisia miehiä? Sellainenhan se lihava miesvastine on 160kg naiselle.
Eihän tuollainen pariskunta pysty edes kulkemaan yhdessä ja samaan aikaan kerrostalon hissillä. Niissähän on painorajat jotain max 4hlö / 320kg..
Vierailija kirjoitti:
Lihavakin mies on usein pinnallinen nillittäjä. Eikä mikään leppoisa, nekin osaavat olla vihaisia.
Osa inceleistä on lihavia, kun eivät ymmärrä että myös naisilla on ulkonäöstä toiveita.
Meillä käy töissä asiakkaana eräs herra, jolla pituutta 180cm ja painoa todella runsaasti. Hän on valtavan kokoinen.
Tuo ukko on monella tapaa luontaantyöntävä. esim käytöksensä takia. Ääneen voi kehuskella toisen naisen rintoja ja vertailla johonkin viereisessä pöydässä istuvaan. Tai "noita tissejä jos saisi puristella, olisin onnellinen mies". Lisäksi helposti töniin naisia pois edestään, komentelee jne.
Hänelle ei tunnu sopivia vaatteita löytyvän. T-paidat paljastaa roikkuvan vatsaröllykän ja verkkareissa on henkselit, että housut pysyy jalassa. Samalla paljastuu housuvaipan resorit pöksyjen kauluksesta.
Lähes päivittäin se mulle sanoo, että "sä olet niin läski, ettei sua kukaan ilokseen nussis". Mua ei pänni sanat, mutta pointti NOINKO KÄYTTÄYDYTÄÄN!
Olen useamman kerran älähtänyt hänelle, että käytöstapojen kertauskurssille. Esimies on antanut muutamat porttikiellot, että pysyy poissa sen kuukauden ja opettelee sillä aikaa tapoja. Tulee nöyränä takas ja muistaa säännöt parin viikon ajan ja taas alkaa lipsumaan ruodusta.
Tiedän, ettei kaikki miehet ole tuommoisia. ;D Mutta kyllä sitä miettii, että onko toi tosissaan. Uskooko hän oikeasti, että on Jumalan lahja naisille. Adonis, naminami. On jätkällä pokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, eihän sellaista touhua kestäisi sänky eikä yläkerran lattia.
Kyllä vastakohdat sopii paremmin yhteen.
Miehen isompi lihavuus tekee koko harrastuksen mahdottomaksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Lihavakin nainen saa tasokkaita miehiä ainakin lyhyeksi aikaa.
Ei ole kyse siitä, mikä miehille kelpaa.
Autistinainenkin saa seuraa lyhyeksi aikaa, kunnes vaikea luonne paljastuu. Jopa autistimiehet on valikoivia, vaikka ei todellakaan kannattaisi.
Itsetunnon nousu voi olla yksi syy miesten katseille. Säteilevään ja hymyilevään ihmiseen on helpompi ottaa kontaktia. Olen itse ollut laiha koko ikäni, eikä miehet katso tai availe ovia. Ei se siis pelkästään painosta ole kiinni. En ole laihuudestani huolimatta mikään kedon kaunein kukkanen. Joillakin lihavilla on outo käsitys, että miehet kilpailevat laihoista ja saa jotain erityiskohtelua. Minä ainakin olen ihan näkymätön kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Lihavan naisen on n. 1000 kertaa helpompaa saada seksiä kuin lihavan miehen.
Öö, naiset eivät halua elämäänsä hyväksikäyttäjiä.
Ei, miehillä on aivan yhtäläinen oikeus kriteereihin naisten suhteen kun naisilla on miesten suhteen. Käännä kysymys toisinpäin ja vastaus on sama.
Läskipaskoja ei ole kenenkään pakko sietää.
Miksi muuten suomalaiset suht lyhyessä ajassa kohosi lihavuustilastossa melkein Euroopan kärkeen?
En nirsoillut naisten kanssa kun etsin seuraa. Kävin kaikkien kanssa treffeillä, jotka vain lupautuivat lähtemään. Mistäs sen tietää kenen kanssa livenä natsaa parhaiten ennen kuin kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta jaan hyvin vahvasti tuon Verran kokemuksen siitä, ettei ole kovin varteenotettava kandidaatti parisuhdemarkkinoilla. Ero minun ja Veeran välillä on se, että minä olen ollut läpi elämäni normaalipainoinen. Tuo kokemus ei siis välttämättä johdu kehon koosta.
Joo, mutta toisaalta Veeralla tilanne muuttui, kun hän laihtui, eli ei ihan kaukaa haettu johtopäätös, että juuri hänen kohdallaan kyse oli painosta.
Tietysti aina voi spekuloida. Voihan esim. olla, että hän jaksaa nyt aktiivisemmin tehdä asioita ja sitä kautta tapaa enemmän ihmisiä, jolloin löytyy enemmän niitäkin, jotka kiinnostuvat hänestä. Tai energisempi käytös on puoleensavetävämpää. Mutta en tunne tyyppiä enkä tiedä, millainen hän on ollut lihavana ja normaalipainoisena.
Kun sanotaan että nainen laihtui/laihdutti, tarkoitetaan että tämä laihtui/laihdutti laihaksi, kauniin näöikseksi. Tuo Veera on edelleen rumapainoinen.
Ei tarkoitetaan. Laihtui/laihdutti tarkoittaa vain ja ainoastaan laihtumista/laihduttamista, ei mitään muuta. Veera ei ole rumapainoinen. Sellaista sanaa ei ole olemassakaan. Miehet ovat hänestä nyt kiinnostuneita, eli hänen painonsa on nyt miesten silmissä oikea.
Tuollaista hän höpöttää, varmaankin se on valhetta taikka totta.
Valehteleminen tuonee tilanteessaan tuloja, toden puhuminen pienentäisi tulojaan, mikäli miehet eivät todellisuudessa ole kiinnostuneita rumapainoisista naisista kuten Veera edelleen on.