Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun tehty lastensuojeluilmoitus?
22.05.2007 |
Mieheni käyttäytyi väkivaltaisesti, t.s käyttäytyi minua kohtaan uhkaavasti ja rikkoi oven. Kerroin tästä terapiassa ja terapeuttini teki lastensuojeluilmoituksen. Mitä tapahtuu tästä eteen päin? Olemme absolutisteja, normaali koti, siististi puetut ja hoidetut lapset eli ulos päin niin normaali perhe, ettei ikinä asiaa uskoisi. Käyn terapiassa, sillä meillä on parisuhdeongelmia joiden vuoksi minulla masennusta. Meillä on kaksi pientä lasta, joista olen kyennyt huolehtimaan kaikesta huolimatta. Tilanne oli kolmas vastaava mieheltäni lyhyen ajan sisällä.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
itse kävin lääkärissä kun mies pahoinpiteli minua, lapset nukkui eikä koskenutkaan niihin. kuitenkin kun perheessä alaikäisiä lapsia lääkärin on tehtävä ilmoitus. sosiaalivirastosta tuli sitten aika jolloin menin paikalle, mies ei suostunut. parisuhteen kannalta turha juttu, saihan siellä höpötellä mutta eipä se asioita mihinkään suuntaan vie. toisen ajankin sain mutta peruin kun en halunnut yksin mennä taas jaarittelemaan (mies kun ei edelleenkään suostunut tulemaan sossuntätien juttusille). turha sitä on hävetä tai pelätä ja eipä ne kyllä kotiinne tule. lähinnä puhuvat lapsen parasta ajatellen asioita ja vinkkejä ja tosiasioita.