Mikä on mielestäsi elämän tarkoitus?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun näköinen kilpajuoksu lienee.
Se tässä kilpajuoksussa ihmetyttää tuo rahan ja vallan ahneus. Ajatella esim, Putin , Trump ym. Syntyä ahnehtimaan valtavasti omaisuutta , tapaa ihmisiä valtavasti että saa käyttää valtaa ja HUPS. TULEE VANHYYS JA KUOLEMA. OLIKO ELÄMÄLLÄ MERIKITYSTÄ ??? ENTÄ MIELENRAUHAA YM. 🤔🤔🤔🤔
Niinpä, ja saappaat jalassa lähtevät. Luulevat vielä olevansa korvaamattomia.
No, kaikki olemassaoleva on kaikkeuden tietoisuuden ilmentymää. Tuo tietoisuus on kaikki, mitä on. Tämä maailma, materia, kaikki mitä siinä on, on tuon tietoisuuden ajattelua, kaikkeuden uni. Minä ja sinä olemme hahmoja tietoisuuden unessa ja samalla maailmankaikkeuden dissosiaatioita, joiden silmillä se tutkii itseään.
Eri ihmisillä on eri tarkoitus, jollekin se saattaa olla puutarhanhoito, jollekin toiselle kiivetä kaikki maailman vuoret.
Tätä kysymystä voi funtsia monelta kantilta, kuten nyt vaikka evoluution tai uskonnon. Ja jokaisella meillä on oma näkemys. Minun tarkoitukseni on oppiminen.
Selvitä järjissään loppuun asti, maaliviivan yli raahautuen.
Kokemus se on tämäkin, elämä.
Ei tiedä nuori kloppi, mitä on elämän oppi. Luki yhdessä postikortissa. Mutta voisimme luoda hyvän elämän kaikille melkein, tasapainoa ja rauhaa.
Joku viisas sanoi mielestäni viisaasti, että elämän tarkoitus on etsiä elämän tarkoitusta. Toivottavasti muistin oikein!
Vierailija kirjoitti:
Me elämme täällä joka päivä kuolemallemme. Mieti mikä sinulle täällä on mielekästä ja hyvää. 🍃🌱🌿🍀🍃🌱🌱🌱
Chillailu. Olen 99% ajasta yksin. Huolehdin perustarpeistani. En ole työelämässä, saan eläkettä. Lapsesta asti olen kokenut itseni enemmän metsän eläimeksi kuin sellaiseksi ihmiseksi, mitä yhteiskunta odottaa. Minulla on elämä ja oikeus olla olemassa. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ei tiedä nuori kloppi, mitä on elämän oppi. Luki yhdessä postikortissa. Mutta voisimme luoda hyvän elämän kaikille melkein, tasapainoa ja rauhaa.
Olikohan se mikä vai mitä. Jokatapauksessa.
Siis aika jännä, että kukaan ei sanonut tätä vielä! Okei, kaksi rakkautta mainittu, se on oikeastaan aikalailla sama. Mutta elämän tarkoitus on palvella ja auttaa muita. Ajatelkaa miten paljon parempi maailma olisi, jos kaikki pyrkisivät kaikissa toimissaan auttamaan muita tai huomioimaan sen, ettei tee pahaa kenellekään!
Nukkuminen, pelaaminen, syöminen, runkkaaminen ja paskantaminen.
-Lord Incel
Mielestäni elämällä ei tarvitse olla tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis aika jännä, että kukaan ei sanonut tätä vielä! Okei, kaksi rakkautta mainittu, se on oikeastaan aikalailla sama. Mutta elämän tarkoitus on palvella ja auttaa muita. Ajatelkaa miten paljon parempi maailma olisi, jos kaikki pyrkisivät kaikissa toimissaan auttamaan muita tai huomioimaan sen, ettei tee pahaa kenellekään!
Ajattelin juuri samalla tavalla, oikeastaan tämä on sama kuin ihmiskunnan kultainen sääntö: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Kuulostaa helpolta, mutta miten vaikea se onkaan toteuttaa.
Pillunhuulien varassa liihottelu ja kiihottelu.
Minä tiedän vastauksen.
Elämän tarkoitus on elää omaa elämää.
Me elämme täällä joka päivä kuolemallemme. Mieti mikä sinulle täällä on mielekästä ja hyvää. 🍃🌱🌿🍀🍃🌱🌱🌱