Mitä Facebook-kaveri on tehnyt tililleen?
Lukee: Julkaisuja ei ole saatavilla.
Näkyy vain yhteiset kaverit. Ei mitään muuta.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Fb algoritmit ei tykkää tuntemattomista, ns. pimeistä tileistä.
Tykkääpäs. Ennen oli ehtona, että omalla nimellä pitää olla, nythän se on täynnä hedgehoggeja ja flyingtigereitä. Taitaa meta itse ehdotella noita nimiä liittyjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on voinut laittaa sinulle sellaisen säädön, että et näe kuin hänen julkiset julkaisunsa, eikä hän sitten ole tehnyt julkisia julkaisuja.
Ja miten tämä taphtuisi?
Kaverilistaa muokkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä kaverilta. Jos on estänyt sinun näkemisen niin on varmaan entinen kaveri. Vahinkojakin voi käydä.
En viitsi kysyä, on vain etäinen tuttu. Kiinnostaa vaan tietää, miten tuollaisen tilan saa tehtyä.
Miksi sitten sanoit että kaveri? Kuinka sekaisin olet? Luoko mielikuvituksesi sinulle useinkin kavereita?
Et ole sitten koskaan kuullut puhuttavan Facebook kavereista? Ei ole ihan sama asia kuin reaalimaailman kaverit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi on voinut laittaa sinulle sellaisen säädön, että et näe kuin hänen julkiset julkaisunsa, eikä hän sitten ole tehnyt julkisia julkaisuja.
Ja miten tämä taphtuisi?
Joo kiitos, ensimmäinen kunnollinen vastaus. Tästä ei kuitenkaan ole kyse, koska hänen aiemmat julkiset päivityksensä (niitä on ollut) eivät näy mulle.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen, jos kerran olette vain etäisiä tuttuja. Ehkä hän ei halua, että kaikki hänen julkaisunsa näkyvät kaikille ja on rajannut niin, että vain läheisimmät ystävät näkevät ne ei julkiset.
Olen tähän asti rajannut näkyvyyttä kunkin julkaisun kohdalla tietylle ryhmälle. Täytyykin ottaa tuo kaverilistan muokkaus käyttöön. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä taphtuisi?
Joo kiitos, ensimmäinen kunnollinen vastaus. Tästä ei kuitenkaan ole kyse, koska hänen aiemmat julkiset päivityksensä (niitä on ollut) eivät näy mulle.
Tietty päivitysten julkisuutta voi jälkeenpäin muuttaa helposti.
Ei selviä. Siksi kysyn täältä.
Miksi pitää vastata, jos ei tiedä?