Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt käynyt puoli vuotta terapiassa eikä terapeutti ole vieläkään ehdottanut että äitini olisi narsisti

Vierailija
22.07.2026 |

Missä vaiheessa se alkaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vielä pitkään aikaan ala, joskus kahden vuoden kohdalla se minulla tuli. Terapeutin on yritettävä pitää asiakkaansa mahdollisimman pitkään. 

Vierailija
2/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Keksi parempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun terapeutti antaa naiselle siemenen siitä että äitisi saattaisi olla narsisti, kyseessä on itseään ruokkiva mekanismi. Sen jälkeen nainen näkee kaikkialla, mm täällä av:lla ja naisille suunnatussa kirjallisuudessa vihjeitä joita nainen AINA tulkitsee omaksi edukseen ja äitinsä häviöksi. 

Vierailija
4/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Keksi parempia

Kerro toki miten KAUHEA narsisti äitisi oli ja miten hän aina vähätteli sinua 😢

Vierailija
5/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sanoi parin kuukauden jälkeen, että äitini on narsisti ja isäni sekä narsisti, että psykopaatti.

Vierailija
6/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun terapeutti antaa naiselle siemenen siitä että äitisi saattaisi olla narsisti, kyseessä on itseään ruokkiva mekanismi. Sen jälkeen nainen näkee kaikkialla, mm täällä av:lla ja naisille suunnatussa kirjallisuudessa vihjeitä joita nainen AINA tulkitsee omaksi edukseen ja äitinsä häviöksi. 

Itse olin käynyt Narsistien uhrien tuen tukiryhmäänsä 3 vuotta ennen kuin hain terapialähetteen. Puolet vertaistukiryhmäläisistä oli miehiä ja myös ryhmän ohjaaja oli mies.

Vierailija
7/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sanoi parin kuukauden jälkeen, että äitini on narsisti ja isäni sekä narsisti, että psykopaatti.

Mistä se sen tietää? Vai oliko sun vanhemmatkin sen asiakkaita? Vai diagnosoiko noin vain, näkemättä potilasta?

Vierailija
8/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se sen tietää? Vai oliko sun vanhemmatkin sen asiakkaita? Vai diagnosoiko noin vain, näkemättä potilasta?

Tietyistä dokumenteista paljastuu, mitä ovat tehneet. 

Toki voi tutkia myös heidän potilastiedot. Niistä paljastuu mm. että isäni irtisanottu töistä väkivaltaisen käytöksen takia ja laitettu eläkkeelle 50-vuotiaana, vaikkei hän olisi millään halunnut.

Vierailija
9/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten terapia auttaa? 

Vierailija
10/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä rakasti liikaa ja äiti liian vähän. Voi kun ne olisivat rakastuneet molemmat sopivasti, niin ongelmia ei olisi tullut.

Vierailija
11/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielisairas. Kannattaisiko mennä junan alle niin helpottaa.

Vierailija
12/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten terapia auttaa? 

Derealisaatiokokemukset ovat vähentyneet, samoin dissosiatiiviset tilat. Helpompaa töissä, kun ei mene offline jatkuvasti

Olen aktiivisempi ja olen oppinut, miten voi rauhoittaa itsen ja rentoutua.

Vierailija
13/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sekopäitä sikiää??? 

Vierailija
14/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielisairas. Kannattaisiko mennä junan alle niin helpottaa.

Sinä olet, koska sinulla on väkivaltafantasioita. Sinusta tehdään huoli-ilmoitus.

Vierailija
15/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia ei paranna koskaan täyshullua.

Vierailija
16/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia ei paranna koskaan täyshullua.

Kokemusasiantuntijan puhetta.

Vierailija
17/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiassa kerrotaan tarinoita mitä mieleen tulee. Se on sinusta itsestäsi kiinni milloin alat puhua mielikuvitustarinoita äidistäsi.

Vierailija
18/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terapeutin tehtävä jakaa diagnooseja tuntemattomille ihmisille. Hänhän tietää heistä vain sen, mitä sinä olet kertonut, ja heidän näkökulmansa tapahtumiin voi olla ihan erilainen.

Vierailija
19/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se terapeutti sun äitiä terapioi, joten mitä sanottavaa hänellä ei-potilaasta olisi?

Vierailija
20/47 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiassa kerrotaan tarinoita mitä mieleen tulee. Se on sinusta itsestäsi kiinni milloin alat puhua mielikuvitustarinoita äidistäsi.

Joiltakin löytyy potilastiedoista ne asiat, mitä itselle on tehty. Ei tarvitse välttämättä kertoa menneisyydestään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä