Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan sanonut kontrolloivalle ja manipuloivalle sukulaisellesi, että sinun temppusi ja juonittelusi eivät tehoa minuun?

Vierailija
22.07.2026 |

Jos olet, mitä tapahtui sen jälkeen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon. Uskoi.

Vierailija
2/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka "20 meppiä" Purra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noin 1000 kertaa ja käskenyt jättää rauhaan . Lopputuloksena ahdistelu ja kontrollointi vaan kiihtyy .

Vierailija
4/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Siitä seurasi se, että emme ole tekemisissä toistemme kanssa. Hän saa terrorisoida kaikessa rauhassa omaa ydinperhettään, ei kuulu minulle.

Vierailija
5/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Radiohiljaisuus toimii.

Vierailija
6/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noin 1000 kertaa ja käskenyt jättää rauhaan . Lopputuloksena ahdistelu ja kontrollointi vaan kiihtyy .

miks oot sen kans tekemisissä?

Ei sukulaissuhde tarkoita että pakko olla yhteydessä kokoajan,tai edes koskaan.

Vierailija
7/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen sijaan kerroin, että olen onnellisempi ilman häntä. Sen jälkeen katkaisin välit.

Tämänjälkeen hän on tullut kotiovelleni n. 7 kertaa ja työpaikalleni kolmesti. Ilmeisesti googlaa minut päivittäin, koska osasi ilmestyä uudelle työpaikalleni minun ehdittyään olla siellä 3vkoa.

Vierailija
8/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut kun en haluaisi riidellä ja pelkään seurauksia.

Vierailija
9/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas!

Vierailija
10/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut. Olen vain vetänyt omat rajani ja kieltäytynyt sopeutumasta manipuloijan sanelemiin sääntöihin. Tästä on seurannut marttyyrinomainen suuttuminen ja mustamaalausyritykset muille sukulaisille. Manipuloija on hylännyt myös ne, jotka eivät ole menneet mustamaalaukseen mukaan. Pitää nyt mykkäkoulua sitten, ei se minua haittaa, oikeastaan parempi näin. 

Vierailija
11/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä uskaltanut kun en haluaisi riidellä ja pelkään seurauksia.

Eikä kannatakaan riidellä. Ota etäisyyttä ja hanki muuta sisältöä elämään, niin että et enää muista ajatella koko tyyppiä. 

Vierailija
12/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Katkaisin myös välit jo vuosi kausia sitten kun selvisi millainen on oikeasti. Mitä mä paskalla kun ei oo peltoo, sanotaan. Aivan sama minulle onko sukulainen vai kuinka läheinen, mä en pidä elämässäni toksisia ihmisiä. 

Vierailija
13/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siltä ihmiseltä kannattaisi kysyä suoraan että miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy? Eikö se olisi rakentavampaa?

Vierailija
14/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia on ilmeisesti suorastaan ammattimaisesti toimivia.

Vierailija
15/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas yksi sekopäinen akka jolla ei ole sairaudentuntoa ja joka yrittää estää huolestuneiden sukulaisten yhteydenotot.  HUOH!

Vierailija
16/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siltä ihmiseltä kannattaisi kysyä suoraan että miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy? Eikö se olisi rakentavampaa?

Vastaus on: Mitä, MINÄKÖ tässä käyttäydyn omituisesti? Nyt sinä olet mielisairas, sinut pitäisi viedä päivystykseen! 

Eli kääntävät kysymyksen takaisin kysyjään, vastaamatta siihen itse.

Vierailija
17/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on taas yksi sekopäinen akka jolla ei ole sairaudentuntoa ja joka yrittää estää huolestuneiden sukulaisten yhteydenotot.  HUOH!

Juuri tuolla tavoin ne vastaavat kun kysyt, miksi vainoavat.

Vierailija
18/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta se toimii valitettavasti harvoin. Kontrollifriikki ihminen ottaa silloin helposti yliotteen tilanteesta.

Vierailija
19/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks oot sen kans tekemisissä?

Ei sukulaissuhde tarkoita että pakko olla yhteydessä kokoajan,tai edes koskaan.

En olekaan tekemisissä mutta eihän tällainen vainoaja jätä rauhaan . Väkisin vaan otetaan yhteyttä ja tullaan ovelle ym. Nyt edessä muutto ulkomaille niin sitten helpottaa toivottavasti vähän . Toki tuskin sittenkään luovuttavat .

Vierailija
20/21 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä. Siitä seurasi se, että emme ole tekemisissä toistemme kanssa. Hän saa terrorisoida kaikessa rauhassa omaa ydinperhettään, ei kuulu minulle.

Terrorisoida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi