Huomenna tyttärentyttären häät en saa juomista loppumaan
Painta on se, että en pysty siltikään lopettamaan. Hörpin tässä nytkin olutta. Huomenna menen kuitenkin toivottavasti AA:n tapaamiseen. En ole ennen saanut sieltä apua oikein, mutta kokeilen silti uudestaan. Hukkuva tarttuu kaikkeen kelluvaan.
Mun pitäisi pian päästä myös traumaterapiaan. Ehkä. Mulla on liikaa henkistä painolastia. Sen vuoksi ja ehkä ihan geenienkin takia jäin heti koukkuun 12 vuotta sitten. Olen saanut elämääni järjestettyä paremmaksi viime vuosina, enkä halua juoda tätä pilalle.
Kommentit (211)
Oliko hyvät h ä ä t k ä n n i s s ä ? Vai muistatko edes.
Häät iliman viina on teeskentelyä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Häissä on tarjolla ilmaista alkoholia?
Ihanaa. Tulee halvaksi 🤤🍺🍹🍸🍷🍾🥂🍻🤪😵💫😵🥴🥵🥵🥵🥵😎
Kyllä sitä nyt pienet neuvoa-antavat voi ottaa!
Tyylikäs veto on kysyä parilta pois lähtiessä että menevätkö harrastamaan seksiä? 🧟🧟🧟🚶
Humalassa voit keventää häiden tunnelmaa hauskoilla, ehkä vähän tuhmillakin vitsillä!
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuriloiset lähteneet urakalka palstoille ns keskustelemaan
Kuuluu häviö ottavan kovasti sieluttomuuden päälle 😂.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa voit keventää häiden tunnelmaa hauskoilla, ehkä vähän tuhmillakin vitsillä!
Aivan! Rempseä ja pikkutuhma hauskamies saa kyllä eloa tylsempiinkin pönötyshäihin!
Jätä nämä häät väliin. Eivät he halua juoppoa pappaa häihin.
Omat taskumatit pitää ottaa mukaan. Niistä voi naukkailla kaikessa rauhassa.
Hyvä jos olet saamassa apua ja tiedostat tarvitsevasi apua. Sinulla on toivoa päästä eroon juomisesta.
Trashväki ulisee lumihiutaleista elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jätä nämä häät väliin. Eivät he halua juoppoa pappaa häihin.
Höpö höpö. Kyllä siellä joku tarvitaan keventämään tunnelmaa ja hauskuuttamaan hääväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä hetki korkata!
Niinpä. Ehtii ladata kunnon pohjat huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Rempseä ja pikkutuhma hauskamies saa kyllä eloa tylsempiinkin pönötyshäihin!
Ja varsinkin se kaatokännissä oleva isoäiti joka puhuu levottomia.
Häissä on tarjolla ilmaista alkoholia?