Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna tyttärentyttären häät en saa juomista loppumaan

Vierailija
22.07.2026 |

Painta on se, että en pysty siltikään lopettamaan. Hörpin tässä nytkin olutta. Huomenna menen kuitenkin toivottavasti AA:n tapaamiseen. En ole ennen saanut sieltä apua oikein, mutta kokeilen silti uudestaan. Hukkuva tarttuu kaikkeen kelluvaan.

Mun pitäisi pian päästä myös traumaterapiaan. Ehkä. Mulla on liikaa henkistä painolastia. Sen vuoksi ja ehkä ihan geenienkin takia jäin heti koukkuun 12 vuotta sitten. Olen saanut elämääni järjestettyä paremmaksi viime vuosina, enkä halua juoda tätä pilalle.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko mennä häihin myöhemmin?

Vierailija
82/85 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pilaa häitä. Kerro jollekin luotettavalle sukulaiselle tilanne ja valtuuta vahtimaan sinua ja tarvittaessa kärräämään pois

Että jonkun pitäsi pilata oma juhla tunnelmansa toimimalla häissä alkkiksen lapsenvahtina? Että jonkun toisen hää vieraan pitäsi vielä kärsiä tämän takia ja paapoa tätä spurgua oman viihtyvyytensä kustannuksella? Heräähän nyt ja mieti nyt itsekkin mitä ehdotat. 

Eiköhän tätä juoppomummoa oo koko suku jo paaponut ja koittanut auttaaa. 

Ihan järjettömiä ehdotuksia täällä. 

Ulos vaan mummo hääpaikalta ja kaljat viemäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene häihin ja tee parhaasi. Jos joku ihmettelee miksi olet semmonen kun olet, sano että sulla on migreeni. Poistu paikalta hyvissä ajoin. Jos nyt jotain menee pieleen niin ei se ole niin vakavaa. Et ole ensimmäinen alkkissukulainen, joka on toikkaroinut humalassa häissä. 

Vierailija
84/85 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko häissä booria?

Vierailija
85/85 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ollenkaan.