Miksi toiset saa rakkautta ja parisuhteita ja toiset ei saa?
Onko toiset vaan rumempia joten eivät saa rakkautta.
Kommentit (54)
Pariutuvat ihmiset ovat rohkeita, avoimia ja myönteisiä. He hyväksyvät muut ihmiset helposti eivätkä pelkää riskejä ylettömästi.
Itsellä ei ollut mitään kriteerejä (ok, BMI ei saanut olla yli 40). Puolison kanssa tuli tunteellisesti mukavasti juttuun. Ei tarvinnut olla sitä, tätä ja tuota ja ehdottomasti ei sitä tätä ja tuota. Parilla kaverilla sporttiukot aikoinaan ja kummatkin petti, toinen nyt yh-mamma ja toinen sinkku. Sinkulle tää ”toinen nainen” otti yhteyttä ja kyseli miten ukko käyttäytyi, kun hyppäs hänen kanssaan sänkyyn. Taitaa siitäki tulla sitten sinkku.
Koska toiset ovat naisia ja toiset miehiä.
Hirveinkin mulggunainen saa miesmallin tänä iltana.
Samaan aikaan tänä iltana joku treenattu 50v mies neitsytmies ottaa sokeritonta juomaa rannalla, tuijottaa veden yli horisonttiin ja kysyy "MILLOIN SE ALKAA?!! WHEN DOES IT FUCKING BEGIN?! TELL ME GOD! FUUUUUCK!"
Sitten mies kävelee pyöränsä luo ja jatkaa matkaa.
Koska joillekin kelpaa kuka vain kunhan on ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kohden on vähän peiliinkatsomisen paikka. Rakkaus on tunnetusti sokea, joten peilistä ei kannata etsiä täydellistä kuvajaista, vaan pikemminkin miettiä, mitä arvostaa kumppanissa ja onko itsessä niitä piirteitä. Mieti teoreettinen tilanne, haluaisitko itse seurustella itsesi kanssa ja miksi/miksi et?
Millään noilla ei ole väliä, jos rakkaus on sokea. Näin kävi itsellekin. Yksikään sopiva ja kaltaiseni ei yksinkertaisesti sytyttänyt ja meninkin rakastumaan naiseen joka on kaikkien kriteerieni vastakohta. Vetovoima vain oli täysin huumaavaa ja on sitä vuosien jälkeenkin. Ongelmiakin on ollut, mutta en voisi kuvitella koskevani enää ketään toista.
En muista tiedä. Mutta minä olen ainakin ihan täysin hyödytön ihmisarvoton roska. Tuli kokeiltua pari kertaa parisuhteita ja tämän opin niistä. Joten ei ole parisuhteet minua varten.
Vierailija kirjoitti:
En muista tiedä. Mutta minä olen ainakin ihan täysin hyödytön ihmisarvoton roska. Tuli kokeiltua pari kertaa parisuhteita ja tämän opin niistä. Joten ei ole parisuhteet minua varten.
Sama.
Ei tarvitse monikossa parisuhteita saadakaan, yksi sopiva riittää.
Rakastatko sinä itseäsi terveesti? Siitä kaikki lähtee. Kukaan ihminen ei voi rakastaa sinua ehjäksi, sitä tehtävää emme saa laskea kenenkään harteille, vaikka moni niin tekeekin.
onnellinen rumempi rakastettu rouva
En usko että ulkonäkö on suurin peruste parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut väärät ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Siks kun toiset on rakastettavia ja puolisomatskua.
Ei, tuosta ei ole kyse, vaan jostain muusta. Aivan hirveitä ihmisiä on vuosikymmenien liitossa ja aivan ihania aina yksin. Narsisteilla ja psykopaateillakin taitaa olla useimmiten kumppanit, koska manipulointi sujuu. Jne.
Sattuma määrittää aika paljon sitä, kohtaako sopivia ihmisiä.
Rakkaudessa ja vaurastamisessa on nähdäkseni oltava tietty valmius riskinottoon. Jos uskallus puuttuu, voi olla, ettei tulosta synny.
Vierailija kirjoitti:
Toiset saa parisuhteita mutta ei rakkautta
Tämä. Nuorempana oli pitkää suhdetta jota kadehdittiin.
Eipä tienneet että olin traumatisoitunut, täysin alistettava, narsistin kynsissä elävä kuollut.
Älkää ikinä luulko että kaikki olisi miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koska joillekin kelpaa kuka vain kunhan on ihan mukava.
Sehän on mukavaa olla mukavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse monikossa parisuhteita saadakaan, yksi sopiva riittää.
Rakastatko sinä itseäsi terveesti? Siitä kaikki lähtee. Kukaan ihminen ei voi rakastaa sinua ehjäksi, sitä tehtävää emme saa laskea kenenkään harteille, vaikka moni niin tekeekin.
onnellinen rumempi rakastettu rouva
Suurin osa suomalaisista on välttelevästi kiintyneitä. Eivät siis myöskään taida rakastaa itseään terveesti. Siis tuokaan ei ole se pointti.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä kuinka monessa parisuhteessa on rakkautta. Naiset voivat hakea myös taloudellista ja sosiaalista turvaa.
Niin tai mies voi vain tykätä että on koti jossa on ruoka valmiina ja muukin palvelu pelaa.
"Hoida sinä, laita sinä kun osaat niin hyvin" lauseella mies voi elää tekemättä mitään.
Kyllä se ulkonäkö on se ylivoimaisesti tärkein asia pariutumisessa . Vai kuinka monta kaunista missiä joutuu koko elämän olemaan yksin ? Ja perusasiat pitää olla kunnossa kuten toimivat munat miehellä ym . Mahdottomia vaaditaan tässäkin lajissa .
Tuo sukupuolettomuus on hyvä pointti, monilla, varsinkin naisilla on tärkeä todistella että on ihan yhtä kykevä kuin miehetkin ja naiseus on melkein kirosana. En varsinaisesti ihmettele, tämä maa on periaatteessa hyvin tasa-arvoinen ja hyväksyvä - jos olet ukkomainen ihminen! Pehmeää ja kepeää naisellisuutta kaipaavat miehet täällä kuitenkin odottavat samaa työpanosta, fyysistä ja rahallista panostusta ja jotkut jopa enemmän kuin mieheltä!
Sen takia karsastan vahvasti muka kehuna heitettyä miesten "yksi jätkistä"-kommenttia, se kun yleensä tarkoittaa sitä että mies on tyytyväinen kun kokee ettei tarvitse nähdä mitään eri näkökulmasta kuin omastaan.