Naapurin opettaja kuulemma taas ensi viikon lomalla ja on lentämässä viikoksi Kreikkaan
Vastahan tuo aloitti työt ylipitkän kesäloman jälkeen. Miksi meidän veronmaksajien pitää maksaa tämä näiden ikuinen lomailu?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kateellinen? Oletko itse töissä? Jos olet, ala kiinnostaa. Vai oletko työtön? Eläkkeellä?
Yrittäjä
Mun palkka maksetaan kanssa verorahoista. Kiitos tästä kaikesta. Lomalla olen taas, lomaa on 2kk vuosi. Pari viikkoa on taas keväällä talvilomia.
katoppa millon ensi vuoden yhteishaku alkaa ja hae opettajaksi
Vierailija kirjoitti:
Mun palkka maksetaan kanssa verorahoista. Kiitos tästä kaikesta. Lomalla olen taas, lomaa on 2kk vuosi. Pari viikkoa on taas keväällä talvilomia.
Ihan oikein! Hyöty pois lomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kateellinen? Oletko itse töissä? Jos olet, ala kiinnostaa. Vai oletko työtön? Eläkkeellä?
Yrittäjä
Eikö sulla ole tarpeeks asiakkaita, kun et itse saa Kreikan matkalle rahaa ja vapaata?
Mun naapuri on yrittäjä. Sen talo se vasta hieno on. Uima-altaat, sauna osasto, baarit, oi että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä
Yritä enemmän tai hae opekoulutukseen!
T. Maikka etelän auringon alla
Se on aika pieni porukka, kenen lomat eivät vähintäänkin epäsuoraan mene veronmaksajien pussista. Julkinen sektori on iso työllistäjä, mutta yksityisellä sektorilla on vaikka kuinka paljon firmoja, jotka tosiasiassa saavat tulonsa julkiselta sektorilta (maanrakennusala, rakennusala, konsultointi ym.) Maatalousyrittäjät eivät pärjäisi ilman tukiaisia jne.
Opettajista on kova pula, joten luultavasti pääset opettajaksi vaikka ei olisi koulutusta. Onnea matkaan jos viikonkin kestät.
Upeaa. On mielenkiintoista, kuinka toiset ovat kateellisia, kun muilla on elämä.
Tietenkin lentäen. Kävelläkkö sinne pitäisi?
KUULEMMA ?
Kuka kertoi? Oliko anopin siskon, kummin kaiman ,taksikuskin parhaalta kaverilta
kuultu joka oli kuullut sen luotettavalta tuntemattomalta mieheltä?
Voi että!
Nyt äkkiä lukemaan itses opettajaksi, työllisyys on taattu, siistiä sisätyötä,
lomia piisaa, palkkakin kohdallaan.
Onhan se nyt suuri ihme ja kumma ettei meillä ole enempää opettajia kun noin hyvin menee.
Hae ihmeessä opettajakoulutukseen, pääset unelma-ammattiin.