Valkoviinidieetti on tosi tehokas painonpudotuksessa
Yksi tai useampi ateria korvataan pullolla kuivaa valkoviinillä.
Tällä dieetillä lähtee helposti 5 kg pois parissa viikossa.
Kommentit (28)
Minä muistan vain valkoviinikananmuna dietin. Eli valkoviinin lisäksi saa syödä niin paljon kananmunia kuin haluaa. Se on ehkä hieman terveellisempi kuin pelkkä valkoviinidieetti.
Lähtisikin. Mulla mennyt kesällä syöminen ihan onnettomaksi, mutta en ole laihtunut yhtään, elimistö osaa näköjään hyödyntää ne valkkarinkin kalorit.
Juot kolme tai neljä pulloa valkkaria, etkä syö mitään? Päädyt sairaalaan parissa päivässä.
Laihduttamiseen on kyllä paljon tehokkaampiakin päihteitä. Alkoholi on huono.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisikin. Mulla mennyt kesällä syöminen ihan onnettomaksi, mutta en ole laihtunut yhtään, elimistö osaa näköjään hyödyntää ne valkkarinkin kalorit.
Kunnon tuiskeessa ei välttämättä muista, mitä kannattaisi syödä ja kuinka paljon.
Paras tspa laihduttaa on aina kalorien lasku. Kaikki muu on humpuukkia
Vierailija kirjoitti:
Juot kolme tai neljä pulloa valkkaria, etkä syö mitään? Päädyt sairaalaan parissa päivässä.
Repesin. No ei päädy, miksi ihmeessä? Just mullakin meni neljä päivää pelkän alkoholin voimin, en syönyt kirjaimellisesti mitään. Tässäpä kirjoittelen oikein hyvissä voimissa.
Kahden viikon aikana 14-42 pulloa valkoviiniä. Ei paha.
Täytyy kokeilla. Mutta vasta lomalla, muuten voi tulla potkut.
Jaa. Mä kun muistelisin, että siinä korvattiin ateria lasillisella valkkaria 😂
Voisi kyllä tulla naamasta ns. viininaama ja muutenkin iho voi näyttää aika veltolta, jos pitkään jatkaa tuota.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttamiseen on kyllä paljon tehokkaampiakin päihteitä. Alkoholi on huono.
Joo narkit näyttää aina laihoilta ja riutuneilta. Heiltä voi saada hyviä vinkkejä laihdutukseen.
Hei, ihan oikeasti älkää viitsikö. Joku nuori voi vaikka uskoa ja kokeilla ja siitä on sitten leikki kaukana.
Ja sitä paitsi: paitsi että alkoholissa on paljon kaloreita, se myös turvottaa tehokkaasti, kuten jokaisen paljon juovan naamastakin näkee. Lisäksi toimii useimmilla niin, että parin lasillisen jälkeen onkin entistä hirveämpi nälkä ja kun alkoholi sumentaa aivot, niin sitten kaatuu kaikki hyvät päätökset ja avataan se keksipaketti ja suunnataan grillille.
Joten laihdutuskeinona se on vihonviimeinen.
Mitäköhän ja ketäköhän tuollaisella dieetillä ollessa lähtee pois muutakin 🤔 😅
Onkos tämä se lentoemäntädieetti? Pikkumustadieetti on punkkua ja lakritsia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mä kun muistelisin, että siinä korvattiin ateria lasillisella valkkaria 😂
No eihän yksi lasi nyt ateriaa korvaa. Tietysti riippuu lasin koosta.
Vierailija kirjoitti:
Hei, ihan oikeasti älkää viitsikö. Joku nuori voi vaikka uskoa ja kokeilla ja siitä on sitten leikki kaukana.
Ja sitä paitsi: paitsi että alkoholissa on paljon kaloreita, se myös turvottaa tehokkaasti, kuten jokaisen paljon juovan naamastakin näkee. Lisäksi toimii useimmilla niin, että parin lasillisen jälkeen onkin entistä hirveämpi nälkä ja kun alkoholi sumentaa aivot, niin sitten kaatuu kaikki hyvät päätökset ja avataan se keksipaketti ja suunnataan grillille.
Joten laihdutuskeinona se on vihonviimeinen.
Mutta toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Onkos tämä se lentoemäntädieetti? Pikkumustadieetti on punkkua ja lakritsia.
Kuinka paljon lakritsia saa syödä? Entä viiniä juoda? Vaikuttaa mielenkiintoiselta dieetiltä.
Toimii myös jos syö lisäksi kananmunia...