Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli ratkaisevin ”siirtosi” elämässäsi, jotta unelmasi toteutui?

Vierailija
22.07.2026 |

Esim. irtisanouduit jotta pystyit muuttamaan Kreikkaan saarelle?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin naisen eräästä tietystä maasta ja keksin keinon lähteä sinne hieman pidemmäksi aikaa. Ei siis mitään lyhyttä lomareissua. Näin tein ja loppu on historiaa.

Vierailija
2/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanouduin irti suvun tyylistä ja valitsin oman tien ammatillisesti ja muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahkasin 10 vuotta, pitäisikö lopettaa työt ja alkaa elämään omaa elämää. Jahkaan edelleen.

Vierailija
4/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin irtisanouduin ja aloin tehdä samaa hommaa yrittäjänä. Ansiot nelinkertaistui ja muutenkin vasta sitten oikeasti tajusin, miten yrittäjät on oma, toisiaan kannatteleva ekosysteemi, ja miten monta hommaa annetaan juuri yrittäjäpohjalla tehtäväksi, koska yrittäjästä pääsee eroon heti kun homma on tehty. Eikä tarvii keksimällä keksiä uutta tekemistä, kuten palkkatyöntekijälle.

Vierailija
5/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevinta oli työnteko nuorena ja ahkera säästäminen pörssiosakkeisiin. Raha ei ole elämässä sinänsä tärkeä asia, mutta kyllä se vaan hitosti helpottaa elämää kun ei tarvitse siitä murehtia. Valtaosa ihmisten ongelmista on ratkaistavissa rahalla.

6/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan lopetin unelmoimisen. Hyväksyin, että elämä on tässä ja nyt. Ei enää eteenpäin pyrkimistä.

Vierailija
7/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin opiskella norjaa, jotta olisi helpompaa lähteä Norjaan töihin. Suomessa on tarjolla pätkätöitä, työttömyyttä ja epävarmuutta tulevaisuudesta. 

Vierailija
8/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ymmärsin että rahalla ja materialla ei saa onnea.

Vierailija
9/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäjännitteinen säästäminen ja sitten pois töistä ennnen vanhuuseläkettä.

Vierailija
10/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahkasin 10 vuotta, pitäisikö lopettaa työt ja alkaa elämään omaa elämää. Jahkaan edelleen.

Päätös ja valinta sekin on.

Vierailija
11/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mä vaan lopetin unelmoimisen. Hyväksyin, että elämä on tässä ja nyt. Ei enää eteenpäin pyrkimistä.

👍

Ei unelmointia vaan toimintaa.

Vierailija
12/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkeni tehnyt, että unelmani toteutuisi. Ei vaan näy toteutuvan. Enempää en voi enää tehdä. Jos se ei näillä eväin ala toteutua, niin sitten se ei toteudu.

Vierailija
13/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Itse olen ymmärtänyt, että olen huomattavasti onnellisempi kun on rahaa vs kun ei ole rahaa. Materiasta en niinkään välitä, mutta olisi kiva kun palkka riittäisi ruokaan myös siihen saakka kun tulee seuraava palkka. Ja vapaa päivinä olisi mukava tehdä jotain muutakin kun miettiä miten rahat riittävät. Mutta hieno juttu jos jollekkin ei raha ole tärkeää.

Vierailija
14/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä yks suurimmista valheista, ettei raha tuo muka onnea. Kyllä tuo. Rahalla on mahdollisuus juurikin toteuttaa niitä unelmiaan että vou elää sitä elämää mitä haluaa. 

Vierailija
15/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja sain itsevarmuutta joten uskalsin liittyä tinderiin ja pääsin eroon neitsyydestäni. 

Vierailija
16/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin työllisyyskurssille parinsadan kilometrin päähän, sieltä harjoitteluun ja töihin. Sellaisia täysihoitokursseja ei enää ole olemassakaan.

Vierailija
17/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanouduin, ja ostin sen unelmieni hevostilan. 

Vierailija
18/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologiset opinnot ja maisterin tutkinto.

Perustelut: ei ole tarvinnut olla työttömänä.

Vierailija
19/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja muuttaminen omaan kotiin. Unelmani rauhallisesta ja stressittömästä elämästä toteutui.

M48

Vierailija
20/27 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero ---> puoli valtakuntaa ja vapaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme