Yli 60-vuotias, muuttaisitko asuntoon jossa lähin kauppa 1km päässä jos ei ole autoa?
Kommentit (39)
Miksipä ei, voisin käydä kaupassa aina juoksulenkin päätteeksi.
Mutta onko kaupasta kotiinkuljetus? Silloin ei haittaisi.
Ei 1 km vielä kovin pitkä kauppamatka ole. Mutta hyvä toki olisi, jos se olisi vähän lyhyempi.
Miksi muuttaisin sinne hälinään kun nykyinen taloni on hyvä ja sopivan matkan päässä, kauppaan 12km.
tottakai jos hyvä kämppä, ruuat voi tilata kotiinkuljetuksella, jos ei millään pysty kävelemään kilometriä
En. Pitää olla palvelut lähellä, koska olen tottunut siihen. Olen asunut 20 vuotta alueella, jossa on kaikki palvelut melkein vieressä, paitsi pankki. Pankkia nyt en edes tarvitse. Ennen vanhaan tässä oli 3 pankkia. Nyt ei yhtäkään.
Tuossahan pysyy sitten kasikymppisenä kunto yllä, kun käy päivittäin kaupassa ja kantaa itse ostokset. Mitä invalidejä täällä on?
Täh? Tuohan on lähellä, vaikka ei autoa olisikaan
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan pysyy sitten kasikymppisenä kunto yllä, kun käy päivittäin kaupassa ja kantaa itse ostokset. Mitä invalidejä täällä on?
Joillakin vanhemmilla voi olla sairauksia
Vierailija kirjoitti:
No palstamammojen juttujen perusteella ovat työkyvyttömiä kolmekymppisenä ja liikuntakyvyttömiä viiskymppisenä
En muuttaisi. Yksimelävänä, ja ilman läheisiä lähellä, haluan asua mahdollisimman lähellä palveluita. Nykyosessä asunnossami minulla on kauppa naapuritalossa ja apteekki 100m päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen vamma on toisen vitsi?
Eihän tuo iästä riipu, vaan liikuntakyvystä. Outo kysymys.
Kilometri on pikkumatka pyörällä, eikä tarvitse kaikkea tuoda yhdellä reissulla, vain sen, mitä reppuun mahtuu ja sehän on jo aika paljon ruokaa.
En ole kova syömään muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ei nuoremmilla.
1km on tosi vähän. Meiltä on 2 km lähimpään kauppaan, eikä ole tullut edes mieleeni, etteikö tässä eläisi vanhaksi asti. Kyllähän vanha ihminen tarvitsee liikuntaa.
Olen yli 60v, minulla ei ole autoa ja lähin kauppa on kilsan päässä mutta sinne pääsee pikaratikalla.
Olen muuttamassa asuntoon missä kauppaan ei ole edes yhtä kilometriä ja se on just hyvä.
En muuttaisi.