Miehen mukaan ei vaan voi olla mahdollista että joku (eli minä) laittaa pesukoneen päälle tai ruuan uuniin ja unohtaa koko asian
Pitäisi kuulemma muistaa.
Kommentit (37)
Ihan normaalia, että voi unohtua. Ite käytän puhelimen herätystä apuna, niin ei ruoka kärähdä uuniin
Miksei muka voisi unohtua? Rupeaa katsomaa leffaa tms ja pyykit jää koneeseen.
Mulla pesukone ilmoittaa pippaamalla, kun työt on tehty.
Uunin voi laittaa ajastimella sammumaan.
Käytän usein munakelloa, varsinkin leipoessa.
Kyllä sen useimmiten tuoksusta tuntee, että alkaa ruoka olla valmista.
Jos miehellä on noin kriittistä, voi kokata itse.
Pesukone pesee ja ajattelee itse. En ikinä unohda silti yksikseen pesemään. Talosta en poistu pihaa kauemmas ennen kuin pesukone on lopettanut ja saan vesihanan kiinni.
Täällä ihan sama. Just laiton karjalanpiirakat uuniin. Pieni hetki meni kun unohdin monelta ne laiton vaikka katsoin kelloa. Pyykit jää yöksi koneeseen. Unohdan kokoajan missä mun puhelin. Unohdan miksi nousin sohvalta ja mitä olin menossa tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan sama. Just laiton karjalanpiirakat uuniin. Pieni hetki meni kun unohdin monelta ne laiton vaikka katsoin kelloa. Pyykit jää yöksi koneeseen. Unohdan kokoajan missä mun puhelin. Unohdan miksi nousin sohvalta ja mitä olin menossa tekemään.
Auttaisikohan b-vitamiini vaiko panostaminen hyviin yöuniin. ADHD-ihmiselle melko tyypillisiä sattumuksia myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin pesukone. Se on unohtunut silti joskus yön yli päälle. Uuni ei koskaan, vaikka mikään ei siitä ilmoita. En ole edes polttanut uuniruokaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minunkin pesukone. Se on unohtunut silti joskus yön yli päälle. Uuni ei koskaan, vaikka mikään ei siitä ilmoita. En ole edes polttanut uuniruokaa ikinä.
"Niin minunkin pesukone. Se on unohtunut silti joskus yön yli päälle. Uuni ei koskaan, vaikka mikään ei siitä ilmoita. En ole edes polttanut uuniruokaa ikinä." ...koska se on alakerrassa (kellari). Ja se pesee melkein kolme tuntia normaalilla ohjelmalla. Ja kellarissa ei tule muuten käytyä, eikä edes joka päivä.
Hah! Minä unohdan laittaa ruoan uuniin. Sitten arvelen, että on jo varmaan kypsää ja kas, ruoka ei olekaan uunissa. Uusi aloitus. Näin pääsee käymään kun laitan uunin lämpiämään ja menen sillä välin vaikkapa juurikin tyhjentämään pyykkikonetta.
Olin kaverini kanssa mökillä, ja mukana oli koira. Kuinka ollakaan me unohdimme lähtiessä koiran sinne mökille. Palasimme äkkiä hakemaan koiran, joka odotti pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen pesukoneen ainakin sen lingotessa muistaa.
Meillä pesukone on eri rakennuksessa, joten ei auta. Mutta kaikille meille, joilla on heikko työmuisti: herätyksiä puhelimeen muistettavista asioista.
Kyllä on ihan mahdollista. Jännempääkin tekemistä on.
Tarpeeksi vaan hälytyksiä.
Eri asia sitten, jos ei muista käynnistää sitä ajastinta, hehheh.
Meillä on munakello ettei unohdu ja mene ruoka pilalle, pesukone soittelee biisiä kun on valmis
Vierailija kirjoitti:
Hah! Minä unohdan laittaa ruoan uuniin. Sitten arvelen, että on jo varmaan kypsää ja kas, ruoka ei olekaan uunissa. Uusi aloitus. Näin pääsee käymään kun laitan uunin lämpiämään ja menen sillä välin vaikkapa juurikin tyhjentämään pyykkikonetta.
Mä oon ratkaissut tuon ongelman, että laitan ruuan uuniin silloin kun laitan sen päälle.
Normaali ihminen kyllä muistaa.