Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, joka on menettänyt poikuutensa vanhemmalle naiselle?

Vierailija
21.07.2026 |

Miten se tapahtui? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin salaa kaverini nelikymppisen sinkkumutsin kanssa monta kertaa 17-18 vuotiaana. Se oli niin hottis ja kävi kuumana meikäläiseen niin kuin mä häneen. Aina viettelemässä ja kiusoittelemassa  mua tilanteen tullen. Ikäiseni tytöt olivat kyllä ihania mutta tää oli ihanin. Oli ollut nuoruudessa juhannusneito tai joku sellainen missi ja oli säilynyt upeasti. Pukeutumistyyli, hiukset ja kaikki oli nuorekasta. 

Eka kerta oli kun olin kylässä kaverilla odottamassa häntä kotiin lanittamasta ja tää mutsi tulee huoneeseen kun istun ihan normaalisti sängyllä puhelin kädessä. Se tulee ihan mun viereen istumaan ja tuoksuu niin hyvältä ja näyttää hurjan kauniilta. Teen aloitteen ja alan suudella häntä. Hän ei torju mua ja alkaa runkata mua ja mä sormeilen hyväillen häntä. Yks asia johtaa toiseen ja huomaan panevani kaverin kaunista äitiä ihan perinteisessä lähetyssaarnajaassa kuin viimeistä päivää siinä kaverin sängyllä. Orgasmi on jotain ihan tajutonta, ihan valtavan loppukirin jälkeen laukean kouristellen nautinnossa paljaalla sisään. Tää nainen saa ihanan orkun yhtä aikaa mun kanssa ja olen aivan kuin taivaissa. 

Äkkiä todellisuus iskee ja noustaan salamana ylös mulla kulli vielä jäykkänä heiluen ja molemmat paniikissa siitä mitä me tehtiin just äsken. Kuitenkin jatkettiin meidän juttua aina kun mahdollista, suudeltiin kiimaisesti salaa ja kosketeltiin ja rakasteltiin minkä ehdittiin. Lopulta lähdin opiskelemaan kauemmas ja hän löysi jossain vaiheessa uuden miehen.

Vierailija
22/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ikäisenä opiskelijapojuna 40+v snagarin myyjätär vei poikuuden. Kapakissa tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mieshän on palstan mukaan pedofiili ja sika, jos edes parikymppisiä katselee. Joku keski-ikäinen rouva panemassa 13-vuotiaan kanssa saa pelkkiä yläpeukkuja, koska se on voimaannuttavaa.

No se on juuri tämä kaksoisstandardi. Ei haluta myöntää sitä, että miehelle tai pojalle seksi on vähemmän vahingollista ja pienempi riski (yleensä). Tai sitä, että naisena/tyttönä vaan saa helpommin. Ulistaan, jos joku sanoo kyläpyöräksi, jne.

Mutta kuvio hajoaa heti kun mennään lähelle suojaikärajaa tai sen alle. Ihan fresh vaan puuhailla menemään poikien kanssa, mutta yäk setämies, joka katsoo tyttöjä.

No tottakai on. Juuri tämän takia, mutta halutaan vain kirsikat kakun päältä.

Poikkeus joka vahvistaa säännön jos alaikäinen nainen on vasemmistoa. Saihan se yksi vasemmiston kansanedustaja ensimmäisen lapsen 14 vuotiaana kolmekymppisen miehen kanssa ja ei kukaan ole huutanut miten väärin tuo oli vaan päin vastoin kerrottu tarinaa miten nuorikin nainen voi menesyä jos tekee lapsen pedofiilin kanssa.

Vierailija
24/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mieshän on palstan mukaan pedofiili ja sika, jos edes parikymppisiä katselee. Joku keski-ikäinen rouva panemassa 13-vuotiaan kanssa saa pelkkiä yläpeukkuja, koska se on voimaannuttavaa.

No se on juuri tämä kaksoisstandardi. Ei haluta myöntää sitä, että miehelle tai pojalle seksi on vähemmän vahingollista ja pienempi riski (yleensä). Tai sitä, että naisena/tyttönä vaan saa helpommin. Ulistaan, jos joku sanoo kyläpyöräksi, jne.

Mutta kuvio hajoaa heti kun mennään lähelle suojaikärajaa tai sen alle. Ihan fresh vaan puuhailla menemään poikien kanssa, mutta yäk setämies, joka katsoo tyttöjä.

No tottakai on. Juuri tämän takia, mutta halutaan vain kirsikat kakun päältä.

Poikkeus joka vahvistaa säännön jos alaikäinen nainen on vasemmistoa. Saihan se yksi vasemmiston kansanedustaja ensimmäisen lapsen 14 vuotiaana kolmekymppisen miehen kanssa ja ei kukaan ole huutanut miten väärin tuo oli vaan päin vastoin kerrottu tarinaa miten nuorikin nainen voi menesyä jos tekee lapsen pedofiilin kanssa.

Ihanan wokea 🥰

Vierailija
25/26 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 luvulla menetin poikuuteni 13 vuotiaana vanhapiika tädilleni, eikä todellakaan jäänyt mitään traumoja.

Niin. Toisin päin kauhea rikos. 

Vaikkei tästä jäänyt traumoja oman kertomansa mukaan kirjoittajalle se on silti rikos, riippumatta siitä mitä palstan provoilijat sanoo tai mihin suuntaan pari ihmistä peukuttaa.

Vierailija
26/26 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 luokan Tet harjoittelussa, vastuu henkilöni kutsuu minut kotiinsa kylään ja minä menin , kun aavistelin, että voisi saada pillua ja olin kova poika runkkaamaan tuolloin.

Aavistukset osuivat kohdilleen ja hissukan oloinen nainen olikin varsin villi tapaus. Sain hyvät opit ja kokea paljon tuona aikana, olen kiitollinen tästä.

"Leipomossa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi