Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, joka on menettänyt poikuutensa vanhemmalle naiselle?

Vierailija
21.07.2026 |

Miten se tapahtui? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä. 

Törmäsin naiseen baarissa. Hän kertoi iäkseen 40v, saattoi kyllä hyvin olla vanhempikin. Minä olin 22v, aika surullinen ja häpeävä ikineitsyt. Päädyimme tanssimaan yhdessä, en muista kumman aloitteesta. Heti ensimmäisen tanssibiisin aikana hän kysyi, että lähdetäänkö hänen luokseen. Ei tarvinnut kahta kertaa kysyä.

Vierailija
2/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites homma muijan luona eteni? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites homma muijan luona eteni? 

Vihkiminen tapahtui lyhyen kaavan mukaan. Heti kämpälle saavuttuamme heitimme makuuhuoneessa vaatteet pois. Hyvä lajitelma oli kyllä tarjolla amatöörille heti kättelyssä. 

Hän antoi suuseksiä, vaginaalista ja anaalia, ja pääsin vielä käyttämään dildoakin. Hän oli kyllä vähän ihmeissään, kun melkein välittömästi varvin jälkeen olin heti uudestaan kivenkovana. 22 vuodessa ehtii kertyä patoutumia.

Vierailija
4/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletpa onnekas. Ei oo moni tollasta kokenut. Melko kiimainen puuma.

Vierailija
5/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hänelle hyvin kiitollinen. Poikuudesta pääseminen oli iso kivi pois sydämeltä.

Olen vieläkin-, mutta varsinkin silloin äärimmäisen ujo. Jos poikuudesta pääseminen olisi edellyttänyt sitä, että minun olisi pitänyt hurmata joku ikätoverityttö, sitä olisi saatu odottaa maailmanloppuun asti.

Vierailija
6/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hänelle hyvin kiitollinen. Poikuudesta pääseminen oli iso kivi pois sydämeltä.

Olen vieläkin-, mutta varsinkin silloin äärimmäisen ujo. Jos poikuudesta pääseminen olisi edellyttänyt sitä, että minun olisi pitänyt hurmata joku ikätoverityttö, sitä olisi saatu odottaa maailmanloppuun asti.

Pidättekö yhteyksiä myöhemmin, vai jäikö se vain yhteen kertaan. Monet ton ikäset jätkät vai fantasioivat seksistä vanhemman naisen kanssa, mutta joutuvat panemaan niitä ritsapilluisia pikkudiivoja.

Vierailija
7/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidättekö yhteyksiä myöhemmin, vai jäikö se vain yhteen kertaan. Monet ton ikäset jätkät vai fantasioivat seksistä vanhemman naisen kanssa, mutta joutuvat panemaan niitä ritsapilluisia pikkudiivoja.

Ei pidetty yhteyksiä sen jälkeen. Hän kyllä ilmaisi haluavansa jatkaa yhteistyötä, mutta minulle riitti mutusteltavaa siitä yhdestä tapaamisesta.

Minulla itselläni ei ole/ollut mitään fetissiä vanhempiin naisiin. Tilaisuus teki nälkäisestä varkaan.

Vierailija
8/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on.

Vierailija
9/26 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehuuteni menetin, kun panin 50 vuotta vanhempaa naista.

Vierailija
10/26 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen runkkukesän 13v nesteet lennätin tätini pikkareihin... Jäin kiini kun oli huomannut roiskeet ja päätti yllättää mut saunalta.. Nolotti ja korville sain.. Äitikin huusi ja isä nauroi.. 

M42 

Vierailija
11/26 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toki rakastellut romanttisesti muutamien tyttöjen kanssa, ihastuspohjalta, mutta naimiseen minut vihki kymmenisen vuotta vanhempi naimisissa oleva nainen, joka tunsi vetovoimaa nuorempiin miehiin. Hänellä todistin mitä vavahduttavimpia orgasmeja, jotka alkoivat jo ensi kosketuksesta. Mietin millainen rakastelija hän on aviomiehelleen, jolta salaa me muutaman kerran tapasimme intiimeissä merkeissä. Hän vei minulta toisen poikuuteni, teki miehen.

Vierailija
12/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä 18 vuotta täytettyäni olin kyllä seurustellut itseä pari vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa, joka ei kuitenkaan halunnut vielä seksiä ja lopulta seurustelu päättyikin kun oltiin aiheen suhteen niin eri tilanteessa. Oli kova halu päästä panemaan ekaa kertaa ja tulin soittaneeksi kontaktipuhelimeen. Sieltä löytyikin joku lähemmäs nelikymppinen nainen, jota panetti myös, sovittiin mistä käyn hakemassa ja vähän pullukka mutta muuten soma nainenhan siellä oli vastassa pysäkillä joten poimin kyytiin ja vanhempieni ollessa reissussa, vein tämän ikäiselleni varsin kypsän ikäisen daamin kotiin. Niin vaan nainen oli pian sängyssäni selällään alasti ja halusi minut päälleen. Kondomin kanssa sählätessä meni hetki ja pian kaluni upposi ekaa kertaa ikinä varsin täyteläisen tuntuiseen pilluun. Naituamme ja lepäiltyämme jonkin aikaa, daami puki päälleen ja halusi päästä kotiinsa, palautin samalle pysäkille ja ajelin kotiin. Erityisen huvittavan tästä tapauksesta tekee se, että seuraavalla viikolla tapasin tulevan vaimoni ravintolassa, hetken kun olisin malttanut odottaa niin olisi tuleva itseä nuorempi vaimoni saanut viedä poikuuteni.

Vierailija
13/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 luvulla menetin poikuuteni 13 vuotiaana vanhapiika tädilleni, eikä todellakaan jäänyt mitään traumoja.

Niin. Toisin päin kauhea rikos. 

Vierailija
14/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mieshän on palstan mukaan pedofiili ja sika, jos edes parikymppisiä katselee. Joku keski-ikäinen rouva panemassa 13-vuotiaan kanssa saa pelkkiä yläpeukkuja, koska se on voimaannuttavaa.

Vierailija
15/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuonna 1976 syntynyt mies. Poikuuteni menetin 19-vuotiaana vuonna 1959 syntyneelle tukevalle sinkku naiselle hänen yksiössään. Hän opetti minulle kaiken seksistä ja pillusta. Seksi suhteemme kesti liki 3 vuotta. Intti aikoinakin vietin viikonloppu vapaita hänen luonaan.

Vierailija
16/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehuuteni menetin, kun panin 50 vuotta vanhempaa naista.

Aika kauan jaksoit.

Vierailija
17/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa äitiä ei varmaan lasketa?

Vierailija
18/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mieshän on palstan mukaan pedofiili ja sika, jos edes parikymppisiä katselee. Joku keski-ikäinen rouva panemassa 13-vuotiaan kanssa saa pelkkiä yläpeukkuja, koska se on voimaannuttavaa.

No se on juuri tämä kaksoisstandardi. Ei haluta myöntää sitä, että miehelle tai pojalle seksi on vähemmän vahingollista ja pienempi riski (yleensä). Tai sitä, että naisena/tyttönä vaan saa helpommin. Ulistaan, jos joku sanoo kyläpyöräksi, jne.

Mutta kuvio hajoaa heti kun mennään lähelle suojaikärajaa tai sen alle. Ihan fresh vaan puuhailla menemään poikien kanssa, mutta yäk setämies, joka katsoo tyttöjä.

No tottakai on. Juuri tämän takia, mutta halutaan vain kirsikat kakun päältä.

Vierailija
19/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puuhailla, ei puuhailla

Vierailija
20/26 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumailla autocorrect prkl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme