Petteri-LIVE: Valtioneuvoston tiedoksianto
Pääministeri toistaa itseään: Olen aina käytettävissä.
Kommentit (1034)
Kannattiko Moskovitsin tulla vielä eduskuntaan aivohalvauksen jälkeen? Pää vaikuttaa olevan jo niin pehmeä, ettei hänellä ole enää mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko Moskovitsin tulla vielä eduskuntaan aivohalvauksen jälkeen? Pää vaikuttaa olevan jo niin pehmeä, ettei hänellä ole enää mitään annettavaa.
Tulihan Teemukin vaikka on lomaputki vielä pahasti päällä.
Onko Petterin velkalaivaa näkyny?....Aha.
"Kyllähän tekijä toisen tuntee" "pieni" ja huvittava lapsus Mäkelältä. Viittasi siihen, että keskusta tunnistaa toisen korruptiota harrastavan. Servasi vahingossa kokoomuksen, ei varmaan ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin voin kompata Harkimoa. Olen itse tuonut tismalleen samat asiat esiin jo moneen kertaan, mitä Harkimokin korosti.
Jos supertähtiä oikeasti Helsinkiin haluttaisiin, pitäisi rakentaa vähintään 60 000 katsojaa vetävä katettu stadion. Eikä sekään takaa vielä mitään niin kauan kuin Venäjä sotii ja menee vielä monta vuotta sodan päättymisen jälkeenkin, ennen kuin superstarojen kiertueet ulottuu Venäjälle asti.
Samaan aikaan todellisuus tässä maassa eduskuntakuplan ulkopuolella on se, että ravintolat ja keikkapaikat kuolevat pystyyn, kansalla ei ole varaa kuluttaa ja festareille ei saada porukkaa edes ilmaislippuja jakamalla. Kuulostaa ihan samalta hattaralta se hallin täyteen saaminen kuin ne 100 000 työpaikkaa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin nolo kannatuspuheenvuoro kokoomukselta
Koprakaan ei nyt muuta tähän hätään keksinyt kuin: "kato, orava!".
Nyt joku nokittamaan liito-oravalla!
-winner-
Mäkelä ja Keskisarja löivät taas leikiksi kun ymmärsivät, että ovat korviaan myöten uponneet siihen kaverikapitalismin lakkahillosuohon.
Kuka helvetti tää Mäenpää on?! Voi saatana mikä vitsi toikin persu on! "MUTKU IHAN KAIKKI MUUT!"
Persujen Mäenpää uhriutuu Mestarin puolesta: kuitenkin olisitte kiusanneet!
Ja taas yksi jolla on promillet tapissa vaikka kokoonkutsumisesta on jo useita päiviä
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tää Mäenpää on?! Voi saatana mikä vitsi toikin persu on! "MUTKU IHAN KAIKKI MUUT!"
Saisko sille ens kerralla tekstityksen? Tais Mäenpää mennä promillet edellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sofia!
Raskas tyyppi. Toivon todella, että tuota ei tämän kauden jälkeen tarvitse katsella eikä kuunnella.
Sarkasmi ei oikein sovi Lindtmanille.
Mäenpää: hyvät naiset ja miehet, minä ihmettelen mitä minä teen täällä. Kepun kesäteatteri, lähetään pois täältä. Pääset kyllä Mäenpää n. 9 kuukauden päästä,kun putoat - älä tule koskaan enää lähellekään eduskuntataloa.
Vierailija kirjoitti:
Osuuko omaan nilkkaan.
Menee kyllä usko politiikkaan, kun tätä farssia katsoo.
Hallituksella ei ole mitään halua puhua korruptiosta, siitä jossa tässä on kysymys.
Ja tää uniper, eivät sitten muuta keksineet! Jokainen voi mennä vaikka ChatGPT:n ja kysyä miten asia eteni. Kokoomushan sen yksityistämiskiimassaan sai aikaan.
Mutta asia selvä, KAIKKI hallituspuolueet hyväksyvät Kokoomuksen korruption.
Kännissä taitaa taas olla