Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, onko se noloa,jos nainen tahtois enemmän ja useammin seksiä kuin sinä itse?

Vierailija
20.07.2026 |

Vai mikä on se päällimmäinen tunne ?  

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole noloa. Olisin lähinnä yllättynyt, ehkä hieman harmissani jos oikeasti en pystyisi tai haluaisi niin paljoa. En haluais tuottaa pettymystä.

Vierailija
2/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa varamies eli koira joten kyllä hommat toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on aina valmis (ainakin nuorena 😉) , mikä sen mukavempaa kun halukas nainen

Vierailija
4/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihanaa. Kerrankin toinen (luultavasti) ehdottaisi useammin sitä seksiä kuin itse.

M53

Vierailija
5/9 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö joku sellainen mies, joka itse olis tässä tilanteessa ollut ?  Ei se varmaan niin herkkua ole.

Vierailija
6/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä mielikuvitus noin pitkälle.

Vierailija
7/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noloa ole, mutta eriävät halut on toki aina hankalia. Suosittelen omaa seksielämää eli opettelet käyttämään unelmia ja omia käsiä.

Vierailija
8/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei todellakaan ole noloa. Olisin lähinnä yllättynyt, ehkä hieman harmissani jos oikeasti en pystyisi tai haluaisi niin paljoa. En haluais tuottaa pettymystä."

Tässä näyttäytyy vanha ajatus, että  "ei pystyisi"....miten niin, toimiihan sulla sormet ja kieli, kai!

Vierailija
9/9 |
21.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olisi ongelma jos halut kuitenkin ovat riittävän samalla tasolla. Iso ero näissä voisi tuoda ongelmia.

Meillä vaimolla taitaa olla hieman isommat halut kuin itselläni. Tai ainakin hän on se, joka tekee meistä useammin aloitteen seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi