Mies, onko se noloa,jos nainen tahtois enemmän ja useammin seksiä kuin sinä itse?
Kommentit (9)
On olemassa varamies eli koira joten kyllä hommat toimii.
Mieshän on aina valmis (ainakin nuorena 😉) , mikä sen mukavempaa kun halukas nainen
Se olisi ihanaa. Kerrankin toinen (luultavasti) ehdottaisi useammin sitä seksiä kuin itse.
M53
Löytyisikö joku sellainen mies, joka itse olis tässä tilanteessa ollut ? Ei se varmaan niin herkkua ole.
Ei riitä mielikuvitus noin pitkälle.
Ei se noloa ole, mutta eriävät halut on toki aina hankalia. Suosittelen omaa seksielämää eli opettelet käyttämään unelmia ja omia käsiä.
"Ei todellakaan ole noloa. Olisin lähinnä yllättynyt, ehkä hieman harmissani jos oikeasti en pystyisi tai haluaisi niin paljoa. En haluais tuottaa pettymystä."
Tässä näyttäytyy vanha ajatus, että "ei pystyisi"....miten niin, toimiihan sulla sormet ja kieli, kai!
Ei se olisi ongelma jos halut kuitenkin ovat riittävän samalla tasolla. Iso ero näissä voisi tuoda ongelmia.
Meillä vaimolla taitaa olla hieman isommat halut kuin itselläni. Tai ainakin hän on se, joka tekee meistä useammin aloitteen seksiin.
Ei todellakaan ole noloa. Olisin lähinnä yllättynyt, ehkä hieman harmissani jos oikeasti en pystyisi tai haluaisi niin paljoa. En haluais tuottaa pettymystä.