Vieläkö joku kumipää tupakoi?
Lopeta heti. Keuhkosyöpä ei ole kiva juttu, se on kauhee, kun henki ei kulje pitkään aikaan ennen poismenoa.Yks tuttu sai ja loppuajat oli kaameaa kitumista.
Kommentit (53)
Tupakkafirmoilla menee lujaa yksinkertaisten kustannuksella, maksavat hyvät osingot. Osta näitä tupakkaosakkeita, niin vaurastut sen sijaan että ostat tupakkaa ja sairastut.
Vierailija kirjoitti:
Tupakkafirmoilla menee lujaa yksinkertaisten kustannuksella, maksavat hyvät osingot. Osta näitä tupakkaosakkeita, niin vaurastut sen sijaan että ostat tupakkaa ja sairastut.
Erikoinen tapa ajatella.
Odotan sitä aikaa kun ei tarvitse teitä enää rahoittaa Suomessa, katsotaan paljonko venytte silloin rahojenne kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kutittelee, mitä terveysvaivoja mulle ehkä joskus tulee?
Totta viserrät. Ei voisi vähempää liikuttaa, jos riudut hitaasti ja tuskallisesti keuhkosyöpään omaa tyhmyyttäsi.
Sinua ei varmasti tarvittaisi ollenkaan kun tehtäväsikään ei näytä inhimillisyyden merkkejä. Toivottavasti makaat jätöksissäsi laitoksessa tai kotonasi eikä sinua hoideta kunnolla, sekin on kasvava trendi.
Ensin tyyppi kysyy, että mitä se minua kutittelee, jos hän saa tupakoinnstaan terveysvaivoja?
Kun vastaan, että oikeassa olet, ei kutittelee, niin sitten sitä ollaankin itkemässä että olen ikävä ihminen, vaikka ihan itse ensin toivotaan piittaamattomuutta mahdollisia tulevia kärsimyksiä kohtaan.
Ota teistä selvää.
Onhan se hullua tuhota terveytensä, tärkein omaisuus. Aivan älyvapaata.
On nautinto polttaa satunnaisesti. Silloin se tuntuu ekstrahyvältä. Päivittäin en polttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tupakka minunkaan terveyttäni ole pilannut. Lähdetkö lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kymmeniä vuosia polttaneita joilla ei oo mitään. Geeneistä kaikki johtuu.
Vierailija kirjoitti:
On nautinto polttaa satunnaisesti. Silloin se tuntuu ekstrahyvältä. Päivittäin en polttaisi.
Minä poltan päivittäin ja jaksan liikkua sekä olla positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kutittelee, mitä terveysvaivoja mulle ehkä joskus tulee?
Totta viserrät. Ei voisi vähempää liikuttaa, jos riudut hitaasti ja tuskallisesti keuhkosyöpään omaa tyhmyyttäsi.
Kovasti sä vaikutat tunteilevan asiasta.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kymmeniä vuosia polttaneita joilla ei oo mitään. Geeneistä kaikki johtuu.
Tarkoitatko, että heidän päänuppi on tyhjä? Olen samaa mieltä.
Ne röökaa kenellä on liitua. Uudet keuhkot ei maksa nykyään yhtään mitään.
Monet tupakoimattomat kuolee ennen sitä ikää missä tupakoijat yleensä kuolevat keuhkosyöpään. Surullista mutta totta. Kymmenen vuotta siitä eteenpäin ja melkein puolet ikäryhmästä ovat kuolleet polttivat tai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Keuhkoahtaumakaan ei ole mikään kiva sairaus.
15 vuotta Dementikkona vuodeosastolla...
Als tai Parkinson. Aivosyöpä. Aivohalvaus. Harva sairaus on kiva. Mihin ja miten itse ajattelit kuolla?
Tampereella kannab. tuoksuu kumilta. Tuli mieleen sanastasi kumipää. :D
Ukki eli 97v, poltti omaa kasvattamaa kessua. Ei kuollut tupakkaan, vaan tapaturmaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että heidän päänuppi on tyhjä? Olen samaa mieltä.
Minun nuppini on ainakin viisaampi kuin suurimman osan tällä palstalla. Turha yrittää taas demonisoida röökaajia.
Vierailija kirjoitti:
Monet tupakoimattomat kuolee ennen sitä ikää missä tupakoijat yleensä kuolevat keuhkosyöpään. Surullista mutta totta. Kymmenen vuotta siitä eteenpäin ja melkein puolet ikäryhmästä ovat kuolleet polttivat tai eivät.
Hyvät kuolevat aina ekana. Eikö hävetä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Ukki eli 97v, poltti omaa kasvattamaa kessua. Ei kuollut tupakkaan, vaan tapaturmaisesti.
Se voi itseasiassa olla terveellisempää. En tiedä onko tutkittu oliko tupakka yhtä epäterveellistä ennen kuin viljelyssä alettiin käyttämään kaikenlaisia hyönteismyrkkyjä ja kasvua vauhdittavia aineita. Tupakka-kasvia on myös jalostettu tuottamaan enemmän nikotiinia ja siihen lisättiin aineita jotta nikotiini imeytyisi nopeammin. Näin ainakin siinä Russel Crowen elokuvassa.
No miksi jotkut alkkiksetkin elää tosi pitkän elämän? Näitä on vaikka kuinka. Taitaa olla niin että alkoholi puhdistaa suonet pöpöistä 🤣.
No johan nyt maailma on taas mallillaan. Älkää valittako ihmisistä, eläimistä, työstä, rahasta tai mistään muustakaan enää, minua ei ainakaan teidän kärsimyksenne kiinnosta. Paskaksi vaan kaikki mikä ei ole minun, ei kiinnosta, nauran kärsimyksillenne loppuelämäni.